جاباما
۸۵۲۲۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شاگردان منصوریان، مهمان پراشت‌های لیگ و آسیا!

ذوب‌آهن با پیروزی برابر پیکان ششمین پیروزی پیاپی خود در مسابقات خارج از خانه لیگ برتر و آسیایی را تجربه کرد.

ورزش‌ سه: باید ذوب‌آهن به همراه علیرضا منصوریان را خطرناک ترین تیم خارج از خانه حال حاضر لیگ برتر بدانیم. تیمی که در پنج بازی اخیر خارج از خانه لیگ برتری و آسیایی بردهای ارزشمند و حساسی را تجربه کرده و حالا یکی از سرحال ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد.

ذوبی‌ها در ابتدا مهمان پدیده بودند و با گل دقایق آخری ارسلان مطهری اولین برد علیرضا منصوریان را رقم زدند. سپس آن‌ها در آبادان با صنعت نفت مسابقه داشتند و در نهایت با نتیجه ۲-۱ برد شیرینی را به دست آوردند. سومین بازی پیاپی خارج از خانه لیگ برتر سبز قبا‌ها هم در تهران با پیکان بود که یک برد خفیف، سومین پیروزی پیاپی آن‌ها در لیگ برتر را رقم زد.

ذوب‌آهن رکورد استثنایی دیگری در آسیا دارد و سه برد پیاپی خارج از خانه بین المللی هم در آنجا ثبت کرده‌ است. این تیم در ابتدا در قطر مرحله پلی آف نهایی را برابر الغرافه پشت سر گذاشت. جدالی که با نتیجه ۳-۲ به سود نماینده ایران پایان یافت تا آن‌ها راهی مرحله گروهی شوند. سپس دومین دیدار خارج از خانه مقابل النصر عربستان بود که باز هم برد ۳-۲، اولین چراغ سبز را برای فوتبال باشگاهی کشور روشن کرد. آخرین بازی آسیایی این تیم نیز در دوبی برابر الوصل بود که برد ۳-۱ سومین برد پیاپی خارج از خانه آسیایی را رقم زد تا رکورد استثنایی شاگردان منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج