جاباما
۸۵۲۲۵۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

احتمال نصب تراشه‌های هواوی در آیفون‌های جدید

مدیرعامل شرکت مخابراتی هواوی چین اعلام کرده که از نصب تراشه‌های نسل پنجم تولیدی این شرکت در گوشی‌های هوشمند اپل استقبال می‌کند.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت مخابراتی هواوی چین اعلام کرده که از نصب تراشه‌های نسل پنجم تولیدی این شرکت در گوشی‌های هوشمند اپل استقبال می‌کند.

این اقدام بی سابقه در شرایطی رخ می‌دهد که هواوی تا به امروز از تراشه‌های تولیدی خود تنها در گوشی‌های هوشمند عرضه شده توسط این شرکت استفاده می‌کرد. اما سخنان تازه مدیرعامل هواوی از تغییر استراتژی آن خبر می‌دهد.

منابع مطلع می‌گویند اپل برنامه‌ای برای عرضه مدل جدید آیفون که با استاندارد مخابراتی نسل پنجم با ۵G سازگاری داشته باشد، ندارد و یکی از دلایل این تأخیر نسبت به شرکت‌های رقیب مانند سامسونگ و هواوی، مشکلات مربوط به ناسازگاری سخت افزاری آیفون با تراشه‌های نسل پنجم جدید است.

هواوی از جمله تولیدکنندگان مودم‌های نسل پنجم هم هست و همکاری اپل با این شرکت می‌تواند عرضه آیفون‌های پیشرفته توسط آن را تسریع کند. پیشنهاد سخاوتمندانه مدیرعامل هواوی در شرایطی مطرح می‌شود که دولت آمریکا استفاده از تجهیزات مخابراتی جدید هواوی را در خاک خود به شدت محدود کرده و بر متحدان خود نیز در این زمینه فشار می‌آورد. لذا اظهارات مدیرعامل هواوی را می‌توان واکنشی هوشمندانه برای خنثی کردن تلاش‌های ترامپ دانست.

مدیرعامل هواوی در بخشی از مصاحبه خود به تمجید از استیو جابز مدیرعامل درگذشته اپل نیز پرداخته و گفته است: آقای جابز فرد بزرگی بود، نه بدان علت که اپل را خلق کرد. بلکه به این علت که یک عصر جدید را خلق کرد؛ عصر اینترنت سیار. اینکه بگوییم او آدم بزرگی بود کافی نیست، باید بگوییم او فرد بسیار بزرگی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج