۸۵۲۲۶۶
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

توکلی: بحث ساختمان کن مجمع را پیگیری می‌کنم

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید از ساختمانی که محمود صادقی از آن به‌عنوان ساختمان ۳۷۰ واحدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در کن یاد کرده،‌ بازدید داشته و قرار است بعد از پیگیری این موضوع از طریق محسن رضایی، نتیجه را به مردم اعلام کند.

اعتمادآنلاین: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید از ساختمانی که محمود صادقی از آن به‌عنوان ساختمان ۳۷۰ واحدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در کن یاد کرده،‌ بازدید داشته و قرار است بعد از پیگیری این موضوع از طریق محسن رضایی، نتیجه را به مردم اعلام کند.

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، گفته: «اخیراً در بازدید از منطقه کنِ تهران، شهروندان مجموعه ساختمانی عظیمی در ۳۷۰ واحد را به بنده نشان دادند که برای اسکان پرسنل مجمع در بخشی از باغات تهران ساخته شده که فارغ از تخلفات زیست‌محیطی، نشان می‌دهد مجمع عملاً به‌سمتی دیگر می‌رود. مگر مجمع اساساً چند کارمند دارد؟ قرار بود همان افرادی که در دولت، قوه قضاییه و مجلس مسئولیت دارند، به‌همراه چند نفر دیگر گرد هم آمده و در مورد مصالح نظام تصمیم بگیرند، اما حالا می‌بینیم که مسیر دیگری طی می‌شود.»

احمد توکلی، نماینده سابق مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیح می‌دهد قبل از اینکه محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، این موضوع را مطرح کند، او برای بازدیدی به منطقه کن رفته بود که این ساختمان نیمه‌کاره را هم دیده است. توکلی می‌گوید احتمالاً این ساختمان همان ساختمانی است که آقای صادقی درباره آن صحبت کرده‌اند.

او درباره دلیل بازدیدش از منطقه کن می‌گوید: من به درخواست اهالی کن برای بازدید از این منطقه رفته بودم، چرا که مردم گزارش داده بودند در این منطقه عده‌ای می‌‌توانند ساختمان‌های بلندمرتبه بسازند، اما در مقابل، برخی اهالی حتی نمی‌توانند دور باغ‌های خود را حصار بکشند. به عقیده من این برخورد ظلم است و آن را بررسی می‌کنم.

توکلی می‌افزاید: در همین بازدید مردم مرا پای ساختمانی بردند و گفتند این ساختمان برای مجمع تشخیص مصلحت نظام است. من خیلی تعجب کردم و قرار شد با آقای رضایی صحبت کنم و نتیجه آن را خدمت مردم اعلام ‌کنم.

او اما نسبت به تخلفات زیست‌محیطی این ساختمان اظهار بی‌اطلاعی می‌‌کند.

توکلی در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع را از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جویا شده است یا خیر می‌گوید: بعد از عید فقط یک جلسه برگزار شده و هنوز فرصت نکرده‌ام.

رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در پاسخ به این سؤال که مجمع تشخیص مصلحت نظام چند کارمند دارد که مجتمع ۳۷۰ واحدی نیاز داشته باشد، می‌گوید: وقتی تعاونی‌ها تشکیل می‌شوند، می‌توانند به اعضای غیر آن اداره هم واحد بفروشند. اینکه این کار خوب یا بد است، امر دیگری است، ولی این کار را می‌توانند انجام دهند. ممکن است این ساختمان از این قبیل باشند.

دیروز روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات محمود صادقی درباره تعاونی مسکن کارکنان مجمع بیانیه داده و گفته سازوکار و فعالیت تعاونی‌های مسکن، منفک از نهاد مبدا و تحت اشراف اعضا و وزارت تعاون است. کارکنان قدیم و جدید مجمع کمتر از نیمی از واحدهای مجموعه مورد نظر را - که آن هم پس از ۱۸ سال ساخته و تکمیل نشده- دراختیار دارند. بنابر اطلاعیه مجمع این پروژه به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده‌های پرسنل، تکمیل و تحویل نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دم خروس

    • بدون نام

      مبارک باشه . اشکالی نداره مردم فقیر ایران تمام هزینه و تاوانش را میدن . این ی نمونه خیلی کوچک در برابر تخلفات بزرگی است که مردم خبر ندارن

    • بدون نام

      آخی شماره حساب بدن مردم به این محرومان ومستضعفان کمک کنند خانه دار بشن

    • بدون نام

      اگر واقعأ اینا مصلحت مارو میدونستن حداقل منازل سازمانیشونو میبردن جاهای محروم مثل ورامین نه اینکه برن بهترین جای تهران برج نشین بشن فکر کنم فقط مصلحت خودشونو میبینن ....‌‌‌‌‌..سانسور نکن سانسورچی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منازل سازمانی نیست برای خودشان درست کردند بعد هیچ اتفاقی نمی افته اونا کارشون انجام میدند همه چیز هم ...

    • بدون نام

      خدابخیرکنه.به به دست مریزاد

    • بدون نام

      منهم با نداشتن هیچ خانه و زمین گ فتار تعاونی ۲۸ ساله ام هستند که شهر داری سفت و سخت ایستاده انوقت چگونه کارمندانی که شاید خانه‌هم داشته اند با مداخله رییس خود و ارتباطات و دست و دلبازی شهرداری چنین بنایی احداث کنند عین همین کار را مجلسی ها در منطقه ۲۲ بنا کر ده اند ایا اینها ان تقوی و خدا ترسی الهی است ایا اموز ه های قراناین چنین است فساد دو نوع است خزنده و خاموش و با چراغ سبز و ارتباط والله ما گیج شدیم مگه گیشه عده ای خانه دار زمین بگیرند و به عده ای دیگر که حتما دلال هستند بفروشند این په درسی از اسلام اخلاق برای مردم دارد

    • بدون نام

      مردم چادر پیدا نمی کنند کارمند چند شغلی درساختمان دولتی ساز صفا میکنی

    • AAAAABBAAAAA

      چه شود تمام مشکلات حل میشود خخخخخخخ

    • بدون نام

      اینهم یکی از کارهای شهرداری قبلی در اهدا و واگذاری زمین به ارگانها و سازمانها بدون رعایت عدالت و انصاف و ملاحظات محیط زیستی و منافع مردم که داد مردم محل را در اورده چطور دم از خدا و ایمان و اصول وایمه میزنند خدا یا به تو پناه میبریم از پارتی بازی

    • بدون نام

      از بر ترین ها جهت شفاف سازی و اطلاع رسانی بمردم سپاسگزاریم خدا قوت و درود بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج