۸۵۲۴۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عابدینی: کی روش بیماری دعوا دارد

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال، بیماری دعوا دارد و چون کسی را در کلمبیا پیدا نکرده تا با آن دعوا کند، دوباره به سراغ ایران بازگشته است.

ایرنا: «کارلوس کی روش» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم ملی کلمبیا را عهده دار شده است، روز گذشته در مصاحبه با یکی از رسانه های داخلی، گفت که از فدراسیون فوتبال ایران به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به فیفا شکایت کرده است.

با این حال او این بار به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران نیز تاخت و انتقادات تندی را نیز متوجه وی کرد. او مدعی شد که ایران در جام ملت های ۲۰۱۹، گروگان تیم ملی قطر بوده و علت اصلی عدم موفقیت تیم ملی، مسائل غیرفنی بوده است.

عابدینی: کی روش بیماری دعوا دارد

«امیر عابدینی» رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره شکایت کی روش از فدراسیون فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش بیماری دعوا دارد. او در کلمبیا کسی را پیدا نکرده تا با او دعوا کند و به همین خاطر دوباره به سراغ ایران آمده است.

وی افزود: مهدی تاج، علی کفاشیان و وزیر ورزش و جوانان تا آخرین روزی که او در ایران بود، از وی حمایت کردند و پس از جدایی اش از تیم ملی هم از عملکرد او تمجید کردند اما روحیه و شخصیتِ مبارزه طلبی در کی روش وجود دارد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اضافه کرد: درباره رفتار کی روش خودمان مقصر هستیم و نباید به چنین فردی بهانه بدهیم. او هشت سال در ایران بهترین پول را گرفت و یک جام روستایی هم برای فوتبال ما بدست نیاورد. طبیعی است که در آخر هم فردی با چنین روحیه ای بدنبال چالش دوباره باشد.

وی درباره کسب نتایج خوب توسط تیم ملی برابر تیم های بزرگی مانند آرژانتین، اسپانیا، پرتغال و ... اضافه کرد: قبول دارم که تیم ملی در برخی بازی های بزرگ خوب بازی کرد اما آن نتایج واقعا نتیجه زحمت و غیرت بازیکنان خودمان بود. به نظر من کی روش در فوتبال حرفه ای کلمبیا دوام نخواهد آورد.

عابدینی در مورد اینکه چه کاری باید در واکنش به این شکایت انجام داد، خاطر نشان کرد: کی روش دوستان زیادی در ایران دارد که رابطه خیلی خوبی هم با او دارند. آنهایی که از بدو حضور این مربی در همه جا همراه تیم ملی بودند. آنها افرادی هستند که باید در اینجا ایرانی بودن خودشان را ثابت کنند و بین فدراسیون و کی روش میانجی گری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      اگر آن دوستان کی روش غیرت ایرانی داشتند در این ۸ سال از اون دلال موزامبیکی حمایت نمی کردند متاسفانه ضعف دیپلماسی ورزش ایران باعث دریدگی امثال کی روش شده است باند فاسد فدراسیون فوتبال باید دست پخت ۸ ساله خود را تحویل بگیرند جوننننندلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند دهنتو اولا عابدینی و همه میشناسند و داستان پولخوریش واسه همه معلومه دوم کیروشی که یک سال و خرده ای پولش و نگرفته دلال هستش یا برانکویی که یک ماه پولش دیر شد و سه تا نامه تهدید فرستاد؟ دلال کروات بی صفت

    • صالح

      آقای عابدینی آقای کیروش اصلا اهل دعوا نبود بکه این اقای فردوسی پور بود که به ایشان توهین و اهانت و دعوا را به ایشان آموزش داد . اگر آقای کیروش از این به بعد با کسی دعوا کرد انوقت مشخص میشود که ایشان آدم بد اخلاقی است.

    • عباس قلی

      اخه خودت اگه بی لیاقت نبودی الان کاری داشتی و پاچه خواری فدراسیون رو نمی کردی واقعا شما ها فقط زر مفت بلدین بزنید..

    • انتقاد منطقی

      چطور پس ۸ سال همتون سکوت کرده بودین . هر کی گفت کیروش مربی نیست و فقط به دنبال پول و جنجاله ، همه زدین توی دهنش . اما حالا همگی سنگر عوض کردین . خائنین ۸ ساله به فوتبال باید یکی یکی برکنار بشن . من جمله خود شخص شما .

    • بدون نام

      عه چرا تو کلمبیا پیدا نکرد ولی تو ایران پیدا کرد، این خودش بحث برانگیز نیست؟

    • !

      برو عموووووو
      مشکل از شماس... بقول خودت چرا تو کلمبیا با کسی دعوا نداره؟ کسی که بیماری دعوا داره همجا دعوا میکنه نه فقط توی فسادخونه ای مثل این خراب شده که باندبازی و رشوه از سرو روش بالا میره

    • بدون نام

      درودبه کیروش بزرگ روانی شماییدفراریش دادین

    • بدون نام

      خداشفات بده بهانه نداری واسه نتیجه گرفتن آخه این چرندیات چیه ایران گروگان قطربود
      چطورتاوقتی که توی قطراردوزده بودی همه چیزگل وبلبل بودوبه به وچه چه میکردی وچپ وراست ازفدراسیون قطرتشکرمیکردی اونموقع لال بودی این حرفهاروبزنی شیطان صفت حقه باز؟

    • بدون نام

      فردوسی پور کجایی نامرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نامرد و تو هستی با اون دلال کرواتت بدبخت یک ماه پول نگرفت داشت شکایت به فیفا میکرد اگه دفعه بعد بشه یک ماه و نیم دیگه تیمی نداری که واسش زبونت دراز بشع لنگی چون تیم تو جای پولش حراج میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج