۸۵۲۵۷۷
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

فلاحت‌پیشه: FATF، رابطه با آمریکا نیست

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه موضوع قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا با بررسی و لوایح مرتبط با FATF مقوله‌های جداگانه‌ای هستند، گفت: نباید فعالیت مرتبط با گروه اقدام ویژه مالی (FATF) را در قالب روابط با آمریکا دید. همچنین باید از هر اقدامی که باعث انزوای بین‌المللی ایران می‌شود، پرهیز کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه موضوع قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا با بررسی و لوایح مرتبط با FATF مقوله‌های جداگانه‌ای هستند، گفت: نباید فعالیت مرتبط با گروه اقدام ویژه مالی (FATF) را در قالب روابط با آمریکا دید. همچنین باید از هر اقدامی که باعث انزوای بین‌المللی ایران می‌شود، پرهیز کرد.

حشمت الله فلاحت پیشه در واکنش به برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه با قرار گرفتن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص تصویب نخواهد شد، گفت: این دو مقوله جدا از هم هستند.

وی توضیح داد: بنده اولین کسی بودم که تاکید داشتم که باید با اقدام آمریکا مقابله به مثل کرد و نظامیان آمریکا در منطقه را در لیست سیاه قرار داد. ما ملزم به مقابله به مثل و نه تصاعد و گسترش بحران هستیم.

فلاحت پیشه افزود: آمریکای امروز و تل آویو جریان‌هایی را راه انداختند که تلاش می‌کنند ایران را وارد میدان جنگ و کمین گاه تشنج کنند که نباید وارد این کمین گاه شویم. رفتارهایی در پیش گرفته که باید با منطقه نسبت به آنها واکنش نشان دهیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه ما به آمریکا اعلام جنگ نکردیم، گفت: این گفتار که آمریکایی‌ها باید منتظر تابوت باشند را قبول ندارم. تا زمانی که مقتضیات دفاعی ما اقتضا نکند از کشته شدن آمریکایی‌ها خوشحال نخواهیم شد. باید این موارد را در نظر گیریم و مانع از این شویم که وارد یک مرحله بحرانی شده که به سود افراطیون شکل می‌گیرد.

فلاحت پیشه ادامه داد: موضوع FATF و لوایح پالرمو و CFT مقوله‌های جدا از اقدام آمریکا هستند، جمهوری اسلامی ایران نباید فعالیت مرتبط با FATF را در قالب روابط با آمریکا ببیند که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. هر چند که معتقدم این شرایط منجر به اثرات منفی هم می‌شود.

وی در جمع‌بندی گفت: در شرایط کنونی تلاش دشمنان منزوی کردن ما در عرصه بین‌المللی است. لذا باید با هر اقدامی که باعث انزوای بین‌المللی ایران می‌شود، مخالفت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسراییل مال امریکا نیست فکر کردین ما بچه هستیم

      پاسخ ها

      • AAAAABBAAAAA

        واقعا چه آدمهای بیسوادی مملکت را مدیریت میکنند.

    • بدون نام

      حرف حساب

      پاسخ ها

      • محمد

        اما تصویب cft و پالرمو دقیقا" خواسته آمریکا و اسراییل است، بفهم آقای فلاحت پیشه!!!

      • pouya

        چرت نگو بچه....

    • بدون نام

      اقايان قاليباف و محسن رضايي افرادي هستند كه مخالف امضا هستند و با امضا نكردنشون چه فشارو گروني به ملت وارد شده ! ايا غير اينه كه انتقام شكست انتخاباتي رو از دولت ميگيرن

    • بدون نام

      احسنت وهزاران بار برای نماینده با سواد وفهمیده ای مثل شما من دعا میکنم.اگر فقط نصف وکلای ملت ومسئولین سواد دیپلماتیک وسیاسی وقتصادیشان مثل شما باشد مملکت هیچ مشگلی پیدا نمیکند .وقتی آن نماینده که گفت آمریکاییها تابوتشان را بیاورند .بنده صد بار گفتم خدایا خودت به دادمان برس .خوبه این نماینده رهبر کشور نبود وگرنه الان یک هفته بود وارد جنگ تمام عیار با دنیا شده بودیم

    • ضد امریکا

      دارید به بهانه های مختلف زیر قراردادهای سنگین یک طرفه می رید.
      ظریف خودش گفته هیچ تضمینی در رابطه با اف ای تی اف وجود ندارد.
      خیلی خوب برجام توسط دولت لاپوشونی شده.
      به جای پاسخگویی فقط برای کشور مشکل زایی می کنید.
      فرصت ها توسط دولتمردان به تهدید تبدیل میشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج