۸۵۲۶۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پاتوسی و ایسما با استقلال قرارداد دارند

مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد دو ستاره آفریقایی این تیم مشکلی از بابت ماندن در این تیم نداشته به سرنوشت ستاره های قبلی دچار نمی شوند.

ورزش سه: با درخشش آیاندا پاتوسی همچنین ایسما گونسالوس در ترکیب استقلال از هفته ها قبل موضوع تمدید قرارداد آنها و تلاش برای حفظ این ستاره ها در صدر اخبار حاشیه ای اردوی آبی ها قرار گرفته است. این اخبار در پی آن شدت گرفت که فصل قبل هم همین وضعیت برای مامه تیام رقم خورد اما باشگاه در قبال تمدید قرارداد و حفظ گلزن سنگالی به جایی نرسید.

در حالی که صحبت های شفر مبنی بر این که باشگاه می داند از حالا باید با چه بازیکنانی تمدید کند این شائبه را بیشتر کرد که ممکن است ستاره های آفریقایی استقلال هم سرنوشتی همچون ایسما پیدا کنند اما در واکنش به این شایعات و نگرانی ها، مدیرعامل باشگاه یک بار دیگر با تاکید بر این که اتفاقات تیام تکرار نمی شود از قطعی بودن حضور ستاره های خارجی مد نظر شفر در سال آینده صحبت کرد.

امیرحسین فتحی با اشاره به برخی جزئیات قرارداد پاتوسی و ایسما اعلام کرد این دو بازیکن تا پایان فصل آینده با استقلال قرارداد دارند و نگرانی از بابت تمدید قرارداد با آنها وجود ندارد از همین رو طرفداران دغدغه ای نباید در خصوص حفظ این زوج آفریقایی داشته باشند.

جالب این که فتحی در این صحبت ها هیچ اشاره ای به وضعیت گادوین منشا همین طور طارق همام ستاره عراقی استقلال نداشت تا ابهامات در خصوص آینده این دو بازیکن سر جای خود باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج