جاباما
۸۵۲۷۱۴
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

دلیل دین‌گریزی از نظر محسن هاشمی

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به "دین گریزی" گفت: این شکاف ارزش‌ها و دین گریزی ناشی از عدم ارائه تصویری صحیح از سبک زندگی و الگوی زیست مسلمانی است.

خبرگزاری ایسنا: رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به "دین گریزی" گفت: این شکاف ارزش‌ها و دین گریزی ناشی از عدم ارائه تصویری صحیح از سبک زندگی و الگوی زیست مسلمانی است.

محسن هاشمی صبح امروز (سه‌شنبه) در ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و گرامی داشت روز "جوان"، گفت‌: متاسفانه ابعاد برجسته و ویژگی‌های منحصر به فرد شخصیت علی اکبر ناقص و محدود به چند ساعت آخر عمرش در روز عاشوراست در حالی که رحمت علی اکبر بیشتر از غضب او معروف است و همچنین وی به شجاعت، جوانمردی معروف است و وی را نماد "عقلانیت" می‌نامند.

وی با بیان این که اگر چه تولد "علی اکبر" را روز "جوان" نامگذاری کردند، اما سیره و راه او می‌تواند برای همه اقشار جامعه به خصوص مدیران و مسئولان سر لوحه باشد، اضافه کرد: اگر ما امروز با چالش شکاف ارزش‌ها در بخشی از نسل جوان و دین گریزی مواجه هستیم، ناشی از عدم ارائه تصویری صحیح از سبک زندگی و الگوی زیست مسلمانی است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی در جامعه به خصوص نهادهای فرهنگی مدیریت شهری مسئول هستند که تصویری واقع گرایانه و بدون اغراق از نمادهای زیست مسلمانی همچون "علی اکبر (ع) " ارائه دهند که اگر این اتفاق رخ دهد، همه افراد جذب زیبایی و حقیقت این سبک زندگی می‌شوند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، بیان‌ کرد: امیدوارم بتوانیم با الگوگیری از رفتارها و زندگی این آقازاده‌های تاریخ اسلام در افزایش رضایت مندی و ارتقای خدمت به مردم گام برداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وانک علا خلق عظیم

      برو به خواهرت دین گریزی هم یاد بده محسن چاوشی

    • بدون نام

      دین گریزی یا اسلام گریزی ؟ شماها ترکمون زدید

    • بدون نام

      حضرت علی ع گفته فقربیادایمان میروالان بالا۵۰ملیون نفربیکارن وفقیردنبال چی هستین دین دیگه نمیمونه ولی عوضش بودجه ومنابع شغلامون خرج حدوپ۲۰ملیون افغانی میکنیدوبودجه بالا۲۰۰سال مملکت هزینه وضررشون واینقدرزیادن وزیرکارگفته اینهابرن مشکل بیکاری حل میش والان چراساعتی۵۰نفرمیرن زندان ازبیکاری وفقروساعتی۳۰نفرطلاق میگیروبه قول سردارخورشیدی اگه فقرمردم وبرطرف کنیدمن ایمان همه روبرمیگردونم وگرنه اعدام کنیدمقصربی ایمانی دین گریزی این دولت

    • بدون نام

      آقای هاشمی تلقی اشتباهی مرتکب شده زیرادرعالم واقعیت اینگونه نیست ودینگریزی برخی شاخص هاومسولین رانبایدتعمیم به اکثریت غالب جوانان ایرانی داد!

    • دورنای بلندپرواز

      دایل اصلی دین گریزی جوانان ایرانی پدر محترم تان بود که حرف وعملش یکی نبود دنبال زمین خ اری وثروت اندوزی بود واز مستضعفین حرف می زد

      پاسخ ها

      • س

        واقعا واقعا عالی عالی گفتی تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج