۸۵۲۷۶۳
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

آیت‌الله سبحانی: خداوند سپاه را حفظ کرده است

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با بیان اینکه خدای منان سپاه را حفظ کرده است، گفت: سپاه پاسداران از روز اول مدافع نظام بوده و شهیدان بسیاری اهدا کرده است و امروز هم در صحنه حضور دارد و به سیل‌زدگان بهترین خدمت‌ها را ارائه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا: آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با بیان اینکه خدای منان سپاه را حفظ کرده است، گفت: سپاه پاسداران از روز اول مدافع نظام بوده و شهیدان بسیاری اهدا کرده است و امروز هم در صحنه حضور دارد و به سیل‌زدگان بهترین خدمت‌ها را ارائه می‌کند.

وی در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه، ‌با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران افزود: خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها و جاهلان قرار داده است؛ این اقدامی که ترامپ نسبت به سپاه انجام داد، مصداق کامل این دعاست و او کاری کرد که هیچ عاقلی آن را نمی‌پسندد.

دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا دوشنبه هفته گذشته با انتشار بیانیه ‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌ های تروریستی قرار می ‌دهد.

آیت الله سبحانی در ادامه تصریح کرد: اگر انسان دلی آگاه داشته باشد با دیدن صحنه‌های سیل در رسانه‌ها به گریه می‌افتد چه رسد به اینکه از نزدیک شاهد این اتفاق ها باشد.

وی گفت: ما به امر الهی راضی هستیم و باران را نعمتی از سوی خداوند می دانیم، ولی آمادگی نداشتیم که از این نعمت بهتر بهره‌برداری کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل پاک‌سازی نکردن مسیل‌ها و ساخت‌وسازها در مسیر رودخانه‌ها و برخی غفلت‌ها این اتفاق‌ها روی داده است.

آیت‌الله سبحانی با قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات در کمک‌ رسانی به سیل‌ زدگان گفت: تلاش‌های شما در سرکشی به سیل‌زدگان و کمک به آنها واقعا آبروی حوزه می باشد و نیاز است که مردم بدانند حوزه در کنار مردم بوده است.

وی بیان کرد: مردم حضور بسیار چشمگیر و خوبی در کمک‌ رسانی به سیل ‌زدگان داشتند و در حد توانشان کمک کردند که قابل قدردانی است.

سیل در نخستین روزهای سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در نقاط مختلف کشور شد.

وی با بیان اینکه این موضوع قبل از اینکه مساله ای اسلامی باشد یک مساله انسانی است، گفت: دشمنان ما که

جلوی ورود برخی از کمک‌ها به کشور را گرفتند نشان دادند نه تنها مسلمان نیستند بلکه انسان هم نیستند که در این شرایط راه های کمک رسانی را می‌بندند.

این مرجع تقلید افزود: البته از آنها انتظاری هم نیست؛ آنها نطفه همان جاهلیتی هستند که پیامبر(ص) را سه سال محصور کردند تا زندگی را بر آنها سخت کنند و در نهایت نیز همسر حضرت بعد از خروج از حصر بر اثر ضعف و ناتوانی ناشی از حصر فوت شد.

آیت الله سبحانی همچنین ضمن تشکر از مشارکت گسترده مردمی و حوزویان در کمک‌ رسانی به سیل ‌زدگان، مبالغی را برای کمک ‌رسانی به آنان اهدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سپاه قدرتمندترخواهدشد

    • بدون نام

      مرگ بر استکبار

    • بدون نام

      آمین یا رب العالمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج