جاباما
۸۵۲۸۳۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

شاهرودی: مگر کسی توانسته کار برانکو را انجام بدهد؟!

رضا شاهردوی معتقد است که قرارداد برانکو باید به هر نحوی شده تمدید شود و هر چه این مربی می خواهد در اختیارش گذاشته شود.

ورزش سه: رضا شاهردوی مربی تیم فوتبال امید کشور در مورد اخبار به وجود آمده در مورد سرمربیگری تیم امید و تغییر زلاتکو کرانچار می گوید: من که مربی هستم و خیلی خوشحال هستم که دستیار ایشان بودم و با ایشان کار کردم.

این دیگر به کانال فدراسیون می خورد و حمید استیلی که مدیر تیم است. من در جریان نیستم. الان شما این را می گویید تازه فهمیدم. همانطور که گفتم به من نمی خورد. ما با فدراسیون قرارداد داریم و تا زمانی که آنها بخواهند در خدمت تیم هستیم.

شاهرودی در پاسخ به این سوال که قرارداد او با فدراسیون و سایر اعضای کادر فنی تا چه زمانی است، بیان کرد: من دو ساله قرارداد دارم، که تا پایان مسابقات سال ۲۰۲۰ است. قرارداد کرانچار هم همینطور است.

با وجود اخباری که شنیده می شود، خانه برای اسکان زلاتکو کرانچار چند روز پیش از آغاز سال جدید تهیه شد. اگر قصد تغییر کرانچار وجود داشت، چرا برای او خانه دائم تهیه شده و در بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا هم شاهد حضور او در استادیوم آزادی برای زیرنظر گرفتن عملکرد بازیکنان تیم امید بودیم.

شاهرودی در رابطه با این سوال اضافه کرد: در جریان نیستم. ولی می دانید که خانه ای که گرفته شده زمانبر بوده. می دانم که مقطعی در هتل استقلال و همینطور آکادمی اسکان داشتند. من نمی دانم در فدراسیون چه چیزهایی می گذرد. من مربی بودم و فقط به کارم فکر می کنم و تمرینات. این به کانال به استیلی و آقای تاج بازمی گردد.

شماره ۱۶ سابق تیم ملی و پرسپولیس در مورد اینکه در این مقطع آیا تغییر کرانچار می تواند تاثیرگذار باشد، افزود: ببینید واقعا کار سختی است. این را حمید استیلی و کمیته فنی می توانند بگویند. شاید جواب بدهد و شاید جواب ندهد. شاید خود کرانچار بماند. به هر حال حتما جلسه می گذارند و او را متقاعد می کنند. چون قرارداد دارد.

حسن روحانی ریاست جمهوری ایران چند روز پیش در گفتگو با وزیر ورزش خواهان صعود تیم امید ایران به المپیک شد. آیا شما فکر می کنید که درخواست حسن روحانی دلیل اخبار اخیر در مورد تیم امید باشد. شاهرودی در مورد این سوال توضیح داد: ما همه تلاشمان را می کنیم.

همه می دانند خیلی کار سختی است. یادمان نرود که چطوری صعود کردیم. ما همه بازیکنان را ۵ روز در اختیار داشتیم و با تعصب و تلاش صعود کردیم. اگر در هر اردویی ۳۰ نفر دعوت کنیم و ۱۰ نفر بدهند، نمی شود. زمان ما هم همینطور بوده. اگر مجاب کنند که بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و زمان داشته باشیم، می توانیم تاکتیک ها و برنامه ها را اجرا کنیم ولی اگر همکاری نباشد کار سخت می شود.

مربی تیم امید ایران و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد حرف های مبهم برانکو که بوی جدایی از پرسپولیس می دهد، اینگونه واکنش نشان داد: برانکو کسی است که خوشحالی برای ما آورده و کارنامه خوبی دارد. تیم را فینال آسیا برده و در آستانه سومین قهرمانی متوالی است.

نمی توانیم به راحتی از او بگذریم. هویت بسیار خوبی نزد هواداران دارد و این هویت به واسطه رفتار بسیار حرفه ای او شکل گرفته و ما هم به عنوان بخش کوچکی از باشگاه به شخصه او را دوست داریم. ما (پیشکوستان باشگاه) هم خوشحالیم. چون ما هم مثل هواداران هستیم. طبیعی است که مطالباتش را می خواهد و باید داده شود. نه تنها برانکو که مطالبات بازیکنان هم باید داده شود. باید هر چه برانکو می خواهد در اختیار او بگذارند.

وی حرف هایش را ادامه داد: من قطعا به هواداران قول می دهم که برانکو تمدید می کند و این اتفاق باید رخ بدهد.

سوال بعدی ما از رضا شاهرودی در مورد حرف های محمد دایی بود که عنوان کرده حتی یک بچه دبستانی هم می توانسته با پرسپولیس و با بودجه ای که برای این تیم صرف شده، قهرمان شود و به موفقیت برسد. شاهردوی در این مورد تاکید کرد و گفت: هر کسی نظر شخصی خودش را می گوید.

من فقط یک چیز را می خواهم بپرسم و بدانم و آن این است که آیا کسی در ادوار گذشته این کار را کرده؟! آیا کسی بوده که این کارها را بکند؟! که تیم را به فینال آسیا ببرد؟! دو دوره قهرمان کند و امسال هم من می گویم سومین قهرمانی به دست می آید. من این سوال را دارم که آیا کسی بوده؟ برانکو اما این کار را کرده و بزرگترین کاری که او کرده جلوی بازیکن سالاری را گرفته و نظم بسیار خوبی وارد تیم کرده.

با پنجره بسته تا فینال آسیا رفته که کار هر کسی نیست. بازیکنان می جنگیدند و برانکو رهبر این تیم بوده است. در مربیگری باید نظم داشته باشید و اگر نباشد اصلا خوب نیست، چون اینطوری هر کسی ساز خودش را می زند.

در نهایت از رضا شاهرودی در مورد شانس قهرمانی این تیم و فرم این روزهای شاگردان برانکو پرسیدیم و او پاسخ داد: من اول فصل هم گفتم هیچ حریفی را نمی بینم که جلوی پرسپولیس قد علم کند. پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند و با نظم کار می کند. برد در دربی خیلی خوب بود و در ادامه سایپا و الاهلی را برد. چون کار مربیگری می کنم، می دانم برانکو کار حرفه ای می کند و وقتی بازی ای را می برد، دیگر آن را پشت سر می گذارد و به بازی های بعدی فکر می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      نه خارجی پسندددددددد

    • ج

      ایول دمت گرم واقعیت راگفته

    • بدون نام

      نه بخدا

    • ایرانی

      اقارضای گل بایددرجواب دایی میگفتی پس برادرت از بچه مدرسه هم پایین تربودکه داشت پرسپولیسوبه لیگ ازادگان میفرستادوالبته اینم میگفت که خودت باکدوم رزومه وعلم مربیگری داری پولهای میلیونی به جیب میزنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج