۸۵۲۸۷۶
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

«گل محمدی» گزینه اصلی جایگزینی کرانچار

جدایی «زلاتکو کرانچار» مربی اهل کرواسی از تیم امید فوتبال ایران قطعی به نظر می رسد و از «یحیی گل محمدی» به عنوان جایگزین اصلی وی نامبرده می شود.

ایرنا: جدایی «زلاتکو کرانچار» مربی اهل کرواسی از تیم امید فوتبال ایران قطعی به نظر می رسد و از «یحیی گل محمدی» به عنوان جایگزین اصلی وی نامبرده می شود.

زلاتکو کرانچار در یکسال اخیر نتوانست عملکرد چندان خوبی را در تیم امید داشته باشد. تیم امید ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ عملکرد خوبی نداشت و با شکست مقابل کره جنوبی از گردونه مسابقات کنار رفت.

این تیم در دور نخست مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز در حالی در گروه خود پس از عراق دوم شد که ایران میزبان بود و با اقبال بلند به مرحله نهایی رسید.

مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در قاره آسیا اواخر سال جاری به میزبانی تایلند و با حضور ۱۶ تیم برگزار می شود و در نهایت سه تیم جواز حضور در مهمترین رویداد ورزشی را کسب می کنند.

در حالی که از صبح امروز اخبار ضد و نقیضی در خصوص ادامه همکاری کرانچار با تیم فوتبال ایران منتشر شد و حتی یک مقام آگاه از ادامه همکاری کرانچار خبر داد، اما به نظر می رسد که جدایی این مرد کروات قطعی شده است.

پس از حضور «سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون فوتبال و دیدار با «مهدی تاج»، جدایی این مربی به مرحله نهایی رسید.

فدراسیون فوتبال چند گزینه داخلی و خارجی برای هدایت تیم امید مد نظر دارد که «گل محمدی» اصلی ترین گزینه است.

وی سال های اخیر در تیم های مختلف عملکرد خوبی داشته و معرفی جوانان شایسته و بهره بری از توانایی بازیکنان جوان از خصوصیات بارز این مربی است.

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل جاری لیگ برتر باید دید گل محمدی که فصل خوبی را با تیم پدیده مشهد سپری می کند، حاضر به هدایت تیم امید خواهد شد یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صحیح است
      از ابتدا بنده که هیچ کاره هستم گفتم این قافله را قافله سالاری دیگر باید

    • مشهد

      تو رو خدا پدیده رو ول کنید یک امسال ما تازه داریم نفس راحت میکشم و با خیال راحت به استادیوم میریم هر سال از ترس سقوط تا هفته های اخر همش استرس داشتیم ،تازه گل محمدی تو این فصل عالی کار کرده و جا افتاده تو تیم اون وتیم رو به حاشیه نبرین این همه مربی یک دیگه ،تورو قران اقا یحیی رو از پدیده جدا نکنید

    • باریش

      گل محمدی مربی نیست متاسفم کیا شدن رییس که میخان ابن اقا رو بیارن بهتره مربی خوب خارجی یا مربی خوب داخلی بیارین

    • بدون نام

      بزاریدلیگ تمام بشه تمرکزمربی رابهم نزنید تازه گل محمدی ساده نیست چون تیم امیدامکانات تیم ملی رانداره وجمع کردندن بازیکنان امید امکان پذیرنیست وسوابق گل محمدی رازیرسوال میبرند این حاشیه هابابت بالا اوردن استقلاله

    • بدون نام

      گل محمدی سوابق معلومه نیازی به نظرتونیست کسی ازت نظرخواست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج