۸۵۲۸۹۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کلهر: بُرد ذوب آهن، حکم قهرمانی پرسپولیس است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن حکم قهرمانی شاگردان برانکو را صادر خواهد کرد.

ایرنا: محمود کلهر، پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به دیدار حساس تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: پرسپولیس فردا اگر مانند بازی با سایپا عمل کرده و در بخش دفاعی موفق باشد، می تواند ذوب آهن را از پیش رو بردارد. مهاجمان ذوب آهن بازیکنان بسیار خطرناکی هستند و نباید به آنها و به ویژه قاسم حدادی فر موقعیت داد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در تمام نقاط زمین بازیکنان تاثیری گذاری در اختیار دارد و می تواند خط دفاعی هر تیمی را از پا در بیاورد. خط دفاعی ذوب آهن بسیار شکننده است و شکست آنها کار دشواری نیست.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باید در این دیدار از بیشتر بازیکنان تهاجمی خود بهره ببرد و خیلی سریع گل نخست را وارد دروازه حریف کند. پیروزی در دیدار مقابل ذوب آهن حکم قهرمانی پرسپولیس را صادر می کند.

وی در خصوص عملکرد ماریو بودیمیر مهاجم خارجی سرخپوشان اظهار داشت: او تاثیر زیادی در خط حمله پرسپولیس نداشته و به اعتقاد من حضور سیامک نعمتی به جای او اتفاق بهتری است.

کلهر تصریح کرد: برانکو برای استفاده از بازیکنان هجومی دستش باز است و این مساله به برد پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن کمک بزرگی خواهد کرد.

وی در مورد حضور همزمان سروش رفیعی و بشار رسن در خط هافبک پرسپولیس نیز گفت: این اتفاق بسیار مثبت است و می تواند به بهبود شرایط خط هافبک کمک زیادی کند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حواشی ایجاد شده بین اعضای هیات مدیره و کادرفنی اظهار داشت: مسئولیت مدیریت باشگاه دقیقا جمع کردن حواشی است و نباید خودمان برای تیم حاشیه بسازیم. پرسپولیس آماده قهرمانی است و باید این اتفاق حتما رخ ددهد.

وی در مورد حواشی ایجاد شده پس از دیدار با سایپا نیز گفت: متاسفانه برخی افراد از روی سکوها با قدرتی که در باشگاه ها دارند، در ورزشگاه ایجاد تنش می کنند و مدیران باشگاه ها نباید اجازه حضور آنها را بدهند. مدیریت باشگاه پرسپولیس حتما باید به این مساله ورود کند و اجازه ندهد به علی دایی اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران توهین شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      پرسپولیسی ها به دایی توهین نکردن،بلکه جواب رفتارهای خود دایی بود که انعکاس یافته.مگه این آقا حرمت طرفداران را حفظ کرده که انتظار احترام داره!!!؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بله چون به جز منصوریان بقیه خریدنی هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج