جاباما
۸۵۲۹۲۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیغام آیت‌الله وحید خراسانی به رهبر معظم انقلاب

آیت‌الله العظمی وحیدخراسانی در دیدار اخیر با حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت جدید آستان قدس رضوی از وی خواسته تا پیغامی را به رهبر انقلاب برسانند.

خبرگزاری فارس : آیت‌الله العظمی وحیدخراسانی در دیدار اخیر با حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت جدید آستان قدس رضوی از وی خواسته تا پیغامی را به رهبر انقلاب برسانند.

آیت الله وحیدخراسانی فرمودند: سلام ما را به آقای خامنه‌ای برسانید، ایشان واقعا مرد بزرگواری هستند و ایشان را خیلی دعا می‌کنم.نامزد انتخابات آمریکا: دولت ترامپ به دنبال براندازی نظام ایران است

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز چهارشنبه تصریح کرد سیاست دولت فعلی این کشور بر براندازی نظام ایران استوار است.
نامزد انتخابات آمریکا: دولت ترامپ به دنبال براندازی نظام ایران است

به گزارش گروه مانیتورینگ بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تولسی گابارد»، قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه گفت سیاست دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، بر تلاش برای براندازی حکومت‌های ایران و ونزوئلا استوار است.

گابارد که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ است در مصاحبه با «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» گفت: «این دولت و جنگ‌طلبان نومحافظه‌کاری که اطراف رئیس‌جمهور ترامپ را گرفته‌اند، مقاصدشان را برای پیشبرد هدفشان جهت براندازی حکومت‌های ونزوئلا و ایران پنهان نکرده‌اند.»

در حال تکمیل....

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج