۸۵۳۱۹۳
۲۴ نظر
۵۰۲۰
۲۴ نظر
۵۰۲۰
پ

پیدا شدن باران شیخی شایعه است یا واقعیت؟

شب شنبه آگهی گم شدن دختر هشت ساله در فضای مجازی منتشر شد، باران شیخی دختر هشت ساله در شهر مهاجران شهرستان شازند صبح روز شنبه با قصد رفتن به مدرسه خود واقع در خیابان اطلسی یک شهرک مهاجران که تنها ۱۵۰ قدم از خانه‌شان فاصله داشت از منزل خارح شد، اما دیگر از او خبری نشد.

خبرگزاری تسنیم: شب شنبه آگهی گم شدن دختر هشت ساله در فضای مجازی منتشر شد، باران شیخی دختر هشت ساله در شهر مهاجران شهرستان شازند صبح روز شنبه با قصد رفتن به مدرسه خود واقع در خیابان اطلسی یک شهرک مهاجران که تنها ۱۵۰ قدم از خانه‌شان فاصله داشت از منزل خارح شد، اما دیگر از او خبری نشد.

پیچیدن خبر مفقودی باران شیخی دختر بچه هشت ساله در اذهان عمومی و فضای مجازی سبب ایجاد نگرانی به‌ویژه مردم استان شد، در گذشته شاهد حوادث تلخی مثل آتنا هفت ساله و بنیتا کوچولو بودیم، وقوع این اتفاق با داشتن تجربیات تلخ در گذشته، همه مردم استان، کشور و حتی برخی از سلبریتی‌ها کشور مثل پرویز پرستویی، دانیال عبادی و ... را متاثر و سبب بازنشر بیشتر این خبر و به نوعی سبب بسیج عمومی برای پیدا کردن این دختر بچه کرد.

پیدا شدن باران شیخی شایعه است یا واقعیت؟

اعلام مشخصات دختر ۸ ساله مفقود شده

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی روز گذشته با تایید خبر مفقودی باران شیخی گفت: حدود ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز شنبه، شخصی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارشی از فقدانی دختر بچه ۸ ساله‌شان به نام باران شیخی را اعلام کرد و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمود خلجی افزود: در تحقیقات انجام شده والدین دختر بچه اظهار داشتند که فرزندشان صبح روز گذشته برای رفتن به مدرسه از منزل خارج شده و بعد از پایان مدرسه و با مراجعه دوستانش آن‌ها متوجه می‌شوند که او از صبح به مدرسه مراجعه نکرده است.

وی تصریح کرد: مشخصات دختر بچه که با لباس فرم صورتی رنگ مدرسه و مقنعه و سویشرت سفید رنگ از منزل خارج شده، به تمامی تیم‌های گشت انتظامی اطلاع‌رسانی شده است.

پیدا شدن باران شیخی شایعه است یا واقعیت؟

تاکنون خبر امیدوار کننده‌ای دریافت نشده

شهردار مهاجران در این باره گفت: تنها یک دوربین مداربسته در مسیر خانه تا مدرسه باران بوده است که از آن هم اطلاعات جامعی به دست‌نیامده است.

محمد رجاییان افزود: نقاطی که احتمال می‌رفت بتوان اثری از باران یافت و نقاطی که مردم اعلام گزارش کردند توسط نیرو‌های شهرداری مورد جستجو قرار گرفته و کماکان تلاش‌ها برای پیدا کردن وی در حال انجام است.

با گذشت چند روز از مفقودی باران شیخی دختربچه مهاجرانی، همچنان خبر امیدوار کننده‌ای دریافت نشده و هم‌اکنون نیروی انتظامی شهرستان شازند و استان، سپاه، شهرداری مهاجران و مردم با همکاری تیم‌های شاتینگ، نظارت و تجسس هوایی در جست‌وجوی باران شیخی هستند.

مردم به شایعات توجه نکنند

اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پیدا شدن جسد باران شیخی مهرآبادی شایعه است و مردم به شایعات بی اساس در این رابطه توجه نکنند و از انتشار آن‌ها بپرهیزند.

مرجع رسمی انتشار اخبار از آخرین وضعیت جستجو برای یافتن باران، اخباری است که از سوی نیروی انتظامی و یا سایر مراجع رسمی منتشر می‌شود.

مصطفی عرب فرماندار شهرستان شازند و محمد رجائیان شهردار مهاجران نیز در گفتگو با ایلنا، پیدا شدن جسد باران را شایعه عنوان کردند و خواستند که به شایعات بی اساس دامن زده نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا
      عجب

      پاسخ ها

      • ندای عشق

        بیایم همه بخاطر پیدا شدن این دختر عزیز اونم سلامت هر کدوممون هر چند تا صلوات به نیت صاحب صلوات حضرت رسول بفرستیم و نیت کنیم، انشاالله این عزیز زنده و سلامت به ٱغوش خانوادش برگرده و دل همگیمون شاد شه به حق صاحب امشب علی اکبر.... آمین

    • بدون نام

      بنده خدا
      عجب

    • بدون نام

      خداکنه شایعه باشد و باران سالم باشد چقدر اعلام ساعت مفقودی.....پرت وپلای اضافی ..!؟ در راه رفتن به مدرسه مفقود شده و خانواده شم چشم انتظار هستن بخاطر خدا ومادرش هرکس خبری دارد به خانوادش بده دعا میکنم بیست روز بعد نگید اون شایعه کمی .....دلم نمیاد بگم و ارزوی زنده بودن باران را از خدا طلب میکنم

    • سلام

      خدایابه داددل این پدرومادربرس،خدایاخودت بهشون صبربده !واقعا سخته .بچه ی بی دفاع !انشاالله که خوشحالی به این خانواده عزیز برگرده

    • بدون نام

      انشاا...
      صحیح و سالم پیدا بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاالا که سلامت برگرده به جده دخترم

    • بدون نام

      توکل به خدا انشاالله که سلامت پیدا میشود:

    • بدون نام

      دم شاهین صمدپور گرم که یک تنه داره کار هزار تا مسئول بی‌خاصیت رو انجام میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایا چرا ما در ایران هیچگونه آرامشی نداریم.

    • بدون نام

      سانسورچی من دعا میکنم که این کودک پیدا بشه باز سانسور میکنی !!!خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      خدا به خود و خانواده اش کمک کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاءا..‌.به حق حضرت علی اکبر ع هرچه زودتر پیدا بشه.

    • بدون نام

      همه نقاط شهرها و حتی بعضی از روستاها دوربین وجود دارد چطور امکان دارد ردی نباشد.بنظرم سهل انگاری شده والا باید پیدا میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالا به جده دخترم پیدا می شه

    • حبیب

      خدایا تو رحمـکن

    • بدون نام

      انشاالله پیداش میکنند

    • m

      ان شالله که هرچه زودتر پیدا شه آرامش از بقیه ساکنین هم گرفته شده از ترس دزدیده شدن بچه ها دوربین داره اکثر جاها ولی کسی که بچرو برده نمیزاره رو صندلی ماشین احتمال زیاد گذاشتش داخل صندوق که چیزی پیدا نکردن

    • بدون نام

      دراین میان مدیرمدرسه مقصراست بایدازمعلمانش می خواست همه روزه راس ساعت ۷/۳۰ غایبین رابه دفتر آموزشگاه اعلام می کردند وسریعتر علت غیبت راازاولیائ دانش آموز می خواستتد واین مشکل به این صورت درنمی آمد والبته مدیر نداریم چون جناحی یا دوسال آخر خدمت مدیران انتصابشان انجام می گیرد

    • کامران

      خدا کنه پیدا شود زنده.

    • بدون نام

      خدا به پدر و مادرش رحم کنه

    • منتظر

      مردم باید با هماهنگی همسایگان خود در جاهای مناسب
      از دوربین های مدار بسته استفاده کنند.

    • طاها سلیمی

      خدا به خانوده اش صبر بده گم کردن بچه آن هم دختر خیلی زجر آور ودیوانه کننده ست انشالله که هر چی زودتر پیدا بشه

    • بدون نام

      پیدا شده فکر کنم از زابل تماس گرفتن وپول خایتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج