جاباما
۸۵۳۳۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جزئیات برگزاری جشنواره زن و علم تشریح شد

معاون فرهنگی وزارت علوم با تشریح جزئیات برگزاری جشنواره زن و علم، گفت: برگزیدگان این جشنواره از امتیازات علنی و پژوهشی بهره مند خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون فرهنگی وزارت علوم با تشریح جزئیات برگزاری جشنواره زن و علم، گفت: برگزیدگان این جشنواره از امتیازات علنی و پژوهشی بهره مند خواهند شد.

دکتر غلامرضا غفاری در نشست خبری جشنواره زن و علم که امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، به تشریح جزئیات برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: اختتامیه جشنواره زن و علم دوم اردیبهشت ماه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و امسال نیز دومین دوره برگزرای این جشنواره است که به عنوان جایزه «مریم میرزاخانی» برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: جشنواره فوق بنا دارد که از دستاوردهای زنان در حوزه علم تقدیر کند به ویژه زنانی که در حوزه علمی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت ویژه دارند.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۴۷ درصد دانشجویان را زنان و ۲۷ درصد هیئت علمی را نیز زنان تشکیل می‌دهند.

دکتر غفاری اظهار کرد: حدود ۵۰۰ نفر در سامانه جشنواره فوق ثبت‌نام کردند که نسبت به سال قبل به دو برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ۱۸ نفر در اختتامیه جشنواره در دو سطح تقدیر می‌شوند که در شش گروه تخصصی فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، هنر، علوم پزشکی و علوم زیستی شرکت کرده‌اند. شرکت کنندگان در سه رده سنی زیر ۴۰ سال ۴۰ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال داوری شدند که ۳۳۳ نفر از شرکت کنندگان زیر ۴۰ سال هستند و بیشترین شرکت کنندگان در رشته علوم انسانی هستند.

وی از امتیازهای ویژه این جشنواره استفاده از ارتقای علمی برای اساتید عنوان کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج