۸۵۳۶۳۱
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

عامل قتل زن ۴۱ساله در بوشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردي كه پس از قتل يك زن در شهر بوشهر جسدش را در جاده‌اي اطراف شهر دلوار رها كرده بود كمتر از ۲۴ ساعت شناسايي و دستگير شد.

خبرگزاری فارس: سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردی که پس از قتل یک زن در شهر بوشهر جسدش را در جاده‌ای اطراف شهر دلوار رها کرده بود کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: ۲۶ فروردین ماه خبر مفقودی خانمی ۴۱ ساله به کلانتری ۱۴ تنگک بوشهر اعلام شد و یک روز بعد جسد این مفقودی در حالیکه سوخته بود در یکی از جاده‌های اطراف شهر دلوار کشف شد.

وی گفت: با تلاش‌های کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و جمع آوری ادله‌های مستند، فردی که با خانواده مقتول دارای ارتباط خانوادگی بود به عنوان متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: این متهم با سوء استفاده از اعتماد بین دو خانواده به قصد سرقت طلاهای مقتول وی را در منزلش خفه و پس از سوزاندن جسد، به منظور پنهان کردن سرنخ‌های احتمالی کشف حادثه، آن را در جاده های اطراف دلوار رها کرده بود.

سردار واعظی با بیان اینکه منزل قاتل و مقتول در یکی از محله‌های شهر بوشهر و نزدیک به هم قرار دارد تصریح کرد: با اعتراف متهم به بزه ارتکابی، طلاهای مسروقه از منزلش کشف و خودروی مورد استفاده وی توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین در خصوص کشف جسد نیمه جان یک خانم دیگر در شهر دلوار اظهار داشت: این خانم همچنان در مرکز درمانی تحت مداوا است و وضعیت وی خوشبختانه رو به بهبود است و برابر بررسی های پلیس هیچ عامل دومی در این حادثه نقش نداشته است.

سردار واعظی با تشکر از خویشتنداری مردم و رسانه ها در مواجهه با حواث انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در ارتباطات خانوادگی و انتخاب دوستان خانوادگی با نهایت دقت و هوشیاری عمل کند و به افرادی که شناخت کافی ندارند به راحتی اعتماد نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      باور کنید این قاتل بوشهری نیست هر کی هست اصالت آن مال خود شهر بوشهر نیست چون مردمان بوشهر غیرت دارن اگه از گرسنگی هم بخوان بمیرند دست به دزدی نمی زنند در اصالت آنها جز متدین بودن چیز دیگری در آن نیست و همیشه دارای مهر و مروت و دوستی هستند پس بوشهر شهر دلیلرانی از ریسعلی دلواری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      کرم درخته نبود.

    • بدون نام

      چه کار کثیفی برای رسیدن به پول و دزدی وجنایت و این نحوه بخاطر پنهان کردن جسد را یه کاری بکنن ؟ گزارش پلیس الان درسته ولی قساوت قلب ...! این فرد حتی اگه اولیای دم رضایت دادن چندسال بعد نباد بیاد توجامعه ! و بیرون، این اوج رذلی هست وانسان متاثر میشود .

    • امیرحسین

      داداش حامد عزیز مقتول و قاتل هردو شهرستانی بودن حدس شما کاملا درسته،،همه جا ادم خوب و ید داره بوشهرم مثل بقیه استان ها

    • امیرحسین

      داداش حامد عزیز مقتول و قاتل هردو شهرستانی بودن حدس شما کاملا درسته،،همه جا ادم خوب و ید داره بوشهرم مثل بقیه استان ها

    • بدون نام

      زنه با مرده چندین وقت بود که رابطه نامشروع داشتن با اینکه متاهل بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج