جاباما
۸۵۳۷۲۸
۱۳ نظر
۵۰۱۳
۱۳ نظر
۵۰۱۳
پ

مازنی: مدیران اینستاگرام عذرخواهی کنند

مازنی با بیان اینکه اینستاگرام با چنین اقداماتی از بازار بزرگ خود در ایران محروم خواهد شد، افزود: به مدیران اینستاگرام توصیه می‌کنم عذرخواهی کرده و شبکه‌هایی را که مسدود کردند، رفع انسداد کنند.

خبرگزاری ابنا : رییس کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید به نظر می‌رسد مدیران اینستاگرام رشوه گرفته باشند که صفحات برخی مقامات سپاه پاسداران و شخصیت‌های ایرانی را مسدود کنند.

حجت الاسلام «احمد مازنی» رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مسدود شدن صفحات اینستاگرامی فرماندهان سپاه انقلاب اسلامی گفت: این اقدامات از چند جهت قابل بررسی است؛ نخست جنگ روانی ایالات متحده برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره بر اساس شرایط خودش با رهبری ترامپ و ویژگی های خاص رییس جمهور آمریکا که تلاش کرده از فرصت‌های مختلف برای جنگ روانی علیه ایران استفاده کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی همچون قدرت‌های حکومتی و دولت‌ها که تحت تاثیر ایالات متحده هستند، تحت تاثیر جریان حاکم بر کاخ سفید هستند و در این جنگ روانی ورود کردند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: این اقدام از جنبه اقتصادی نیز قابل بررسی است؛ پس از آنکه دولت آمریکا کشور ما را تحریم کرد، اکثر کشورها با این استدلال که با آمریکا میزان تبادلات و مراودات اقتصادی زیادی دارند و نمی‌توانند از آن دست بردارند، ارتباط اقتصادی خود را با ایران قطع کردند؛ یعنی آنچه بر روابط بین دولتها و ملتها حاکم است، منافع اقتصادی است که حتی موجب می‌شود مصوبات و قوانین بین‌المللی و حقوق مصرح در منشور ملل متحد را هم نادیده گیرند و بر اساس منافع اقتصادی خود با دیگران ارتباط برقرار کنند.

اگر اینستاگرام استقلال حداقلی داشت، منطقی نبود صفحات فرماندهان سپاهی را ببندد

مازنی بیان کرد: همچون قدرت‌های سیاسی، برخی از شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های اجتماعی نیز تبدیل به یک قدرت اقتصادی شدند و منافع اقتصادی خود را در نظر می‌گیرند که از طریق صهیونیسم جهانی و ایالات متحده به آنها تحمیل می‌شود در همین چارچوب حرکت می‌کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: پس از آنکه آمریکایی‌ها سپاه را در لیست تروریستی قرار دادند، فقط یکی دو کشور مانند رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان از آن حمایت کردند در حالی که دیگر دولتها اعتراض کردند و خواستار تجدید نظر شدند ولی رفتار شبکه اینستاگرام در راستای سیاست ایالات متحده بود. وی گفت: در کنار آن جنگ روانی، شبکه اینستاگرام تحت تاثیر مسائل اقتصادی رفتار کرده و به نظر می‌رسد مدیران آن رشوه گرفته باشند که این کار را بکنند و صفحات برخی مقامات سپاهی و شخصیت‌های ما را مسدود کنند.

مازنی افزود: مدیران این شبکه باید رشوه‌ای دریافت کرده باشند؛ زیرا اگر استقلال حداقلی داشته باشند، منطقی نیست این کار را انجام دهند.

اینستاگرام خود را به عنوان غلام حلقه به گوش صهیونیست‌ها و ترامپ معرفی نکند

وی با اشاره به خریداری واتس‌آپ و اینستاگرام از سوی مالک فیس‌بوک برای ایجاد یک شبکه متمرکز دیگر، تصریح کرد: به مدیران شبکه اینستاگرام توصیه می‌کنم برای منفعت کوتاه مدت، اعتبار و حیثیت بین‌المللی خود را لکه‌دار نکنند تا به عنوان غلام حلقه به گوش صهیونیست‌ها و آقای ترامپ معرفی نشوند.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی که در ایران حضور پررنگی دارد، کاری نکند که حیثیت و اعتبار اجتماعی او تا این حد نازل شود که بگویند با رشوه‌ای که از ترامپ و بولتون و نتانیاهو دریافت کرده، دست به چنین کار سخیفی زده است.

وی با اشاره به اینکه ایران به لحاظ اقتصادی بازار بزرگی محسوب می‌‎شود، گفت: وقتی اینستاگرام دست به چنین کاری می‌زند، اینطور نیست که مردم ایران مسئولان خود و عزیزان سپاهی را رها کنند و دنبال اینستاگرام بروند؛ بلکه سراغ شبکه‌های داخلی و خارجی دیگر می‌روند.

مدیران اینستاگرام عذرخواهی کنند

مازنی با بیان اینکه اینستاگرام با چنین اقداماتی از بازار بزرگ خود در ایران محروم خواهد شد، افزود: به مدیران اینستاگرام توصیه می‌کنم عذرخواهی کرده و شبکه‌هایی را که مسدود کردند، رفع انسداد کنند.

وی گفت: در غیر این صورت میزان محبوبیت اینستاگرام در ایران، جهان اسلام و کشورهای مستقل دنیا کاسته و آثار زیانباری متوجه آنها خواهد شد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین از وزیر ارتباطات خواست به صورت صریح و مستقیم با مدیران این شبکه‌ها و به خصوص مدیر اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و از آنها بخواهد سیاست غیرقانونی و تخلف خود را که ناشی از تبعیت از سیاست‌های یکجانبه‌گرایانه ایالات متحده است، تغییر دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اکبر محمدی

      آفرین داری حاج آقا

    • بدون نام

      دکمه فیلتر رو می زنید

    • بدون نام

      فرهنگ عذر خواهی فقط تو ایرانه کشورای دیگه انقدر به شعور نرسیدن

    • آب از سر چشمه گل آلوده

      باشه حتما.

    • بدون نام

      اگه نکنن چی میشه؟

    • دونالد ترامپ

      عجب اعتماد به نفسی شما چرا از مردم عذر خ.اهی نمیکنی؟

    • حسین نفتکش

      باشه

    • عباس قلی

      خخخخخخخخخ
      اراجیف دست اندرکاران
      واقعا خجالت داره
      چقدر بیسواد هستید...

    • بدون نام

      اها بعد که شما تلگرام و فیس بوک و تیوتر و همه رو فیلتر کردید چرا از مر دم عذر خواهی نمیکنید؟

    • بدون نام

      عذرخواهی کنه
      شماخودتون فرهنگ عذرخواهی دارین
      درازهی عذرخواهی؟
      استاندارخوزستان عذرخواهی کرد؟
      مامورنیروی انتظامی راهنمایی ورانندگی بابت کتک زدن شهروندان عذرخواهی کرد؟
      کارمندخودروسازی بابت کتک زدن ناموس مردم عذرخواهی کرد

    • بدون نام

      نه،، با مسدود کردن، محبوبیت اینستاگرام بین مردم کم نمیشه،چی فکر کردین؟؟؟؟

    • بدون نام

      ی کلام هم از ننه عروس بشنو

    • ayat

      خود شما هم در ایران جلوی آزادی بیان را می گیرید مسدود کردن حساب محمود احمدی نژاد و سایت دولت بهار نشان می دهد شما خودتان به حرف هایی که می زنید اعتقادی ندارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج