۸۵۴۰۲۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

تراکتور به ۵۰نرسید، سرخابی‌ها همسایه شدند

در هفته بیست و ششم لیگ برتر از جمع ۵ تیم مدعی تنها دو تیم استقلال و سپاهان به پیروزی رسیدند تا امیدوارانه‌تر مسابقات را دنبال کنند.

وبسایت نود: در هفته بیست و ششم لیگ برتر از جمع ۵ تیم مدعی تنها دو تیم استقلال و سپاهان به پیروزی رسیدند تا امیدوارانه‌تر مسابقات را دنبال کنند.

در نخستین دیدار این هفته، پرسپولیس، صدرنشین لیگ پس از ۴ پیروزی پیاپی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به تساوی بدون گل دست یافت تا حسرت پیروزی در فولادشهر برابر این تیم ۸ ساله شود.با توقف سرخپوشان، هواداران این تیم این خطر را احساس ‌کردند که فاصله تیم محبوب‌شان با تیم رده دوم در پایان هفته بیست و ششم کمتر از ۵ امتیاز شود اما این اختلاف حفظ شد.تراکتورسازی نزدیک‌‌ترین رقیب پرسپولیس در خانه ناباورانه برابر پیکان شکست خورد و استقلال و سپاهان با پیروزی مقابل حریفان خود به فاصله ۵ امتیازی پرسپولیس رسیدند.

تراکتور به ۵۰نرسید، سرخابی‌ها همسایه شدند

استقلال در ورزشگاه آزادی در برابر حریف سخت کوش خود ماشین‌سازی با تک گل مهدی قائدی به پیروزی رسید تا رده دوم جدول جای گیرد.آبی‌پوشان روند کلین‌شیت‌هایشان را در این بازی نیز ادامه دادند.این تیم در ۶ بازی گذشته تنها یک گل دریافت کرده است.

سپاهان در خانه سایپا آتش‌بازی به پا کرد و موفق شد با نتیجه ۵ بر۲ حریف خود را شکست دهد.استنلی کی‌روش مرد همه کاره این بازی بود که با به ثمر رساندن ۲ گل صدر جدول گلزنان را پس گرفت.این بازیکن به جز این ۲ گل، یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد.

در تبریز، تراکتورسازی پس از شکست عجیب مقابل سپیدرود آماده یک پیروزی روحیه‌بخش برابر پیکان در حضور انبوه تماشاگران خودی بود اما این پیکان بود که مقاومت جانانه‌ای برابر حملات تبریزیها داشت و نهایتاً روی اشتباه دروازه‌بان تراکتورسازی به گل رسید و از این گل تا پایان بازی محافظت کرد تا تراکتورسازی برای نخستین بار در این فصل متحمل دو شکست پیاپی شود.

دیگر تیم مدعی یعنی پدیده در قائم‌شهر به مصاف نساجی رفت.نساجی در این فصل در خانه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و تنها یک شکست را تجربه کرده است.این تیم به عنوان میزبان برابر هیچ‌کدام از تیمهای مدعی بازنده نبوده و در این دیدار توانست پدیده را شکست دهد.پدیده تا پیش از این هفته شانس کمی برای قهرمانی داشت حال با این نتیجه کار تیم برای کسب سهمیه نیز مشکل شده است.

در پایان هفته بیست و ششم پرسپولیس با ۵۵ امتیاز صدرنشین لیگ است و استقلال و سپاهان با ۵۰ امتیاز در رده دوم و سوم قرار دارند.هرچند که اختلاف ۵ امتیازی در ۴ هفته به پایان لیگ، فاصله مطمئنی برای سرخپوشان برای هت تریک در قهرمانی محسوب می‌شود ولی از ۴ بازی باقیمانده این تیم دو دیدار با تیمهای قدرتمند سپاهان و تراکتورسازی خواهد بود و از دست دادن امتیاز در این بازیها سایر تیمها به کسب قهرمانی امیدوار می‌سازد.

تراکتور به ۵۰نرسید، سرخابی‌ها همسایه شدند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرشون

      تیراختوری های عزیز یکم عیبی یوخ بگید بخندیم دلمون وا شه پرچم سرخابیا بالاس

    • بدون نام

      همه تیما عادت کردن به زیر پرسپولیس بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که یه عمرزیر بودید آخه لنگی بی رگ و ریشه، رگ و ریشه چیز خوبیه که شما لنگیا ندارید

    • عشق آبی

      خخخخخخ سوراختور آخر فصل احتمالا پنجم یا ششم میشه خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج