۸۵۴۳۵۵
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پنجعلی: یحیوی در خلوت‌مان هم کری نمی‌خواند

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: یحیوی حتی در خلوت‌مان هم برای ما کری نخوانده بود و تعجب کردیم که چرا آن مصاحبه را انجام داد.

خبرگزاری تسنیم: محمد پنجعلی در مورد اظهارات محمدعلی یحیوی مربی امیدهای پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلال باید از لغزش احتمالی پرسپولیس استفاده کند، گفت: فکرش را نمی‌کردیم فردی که در کنار ما کار می‌کند بخواهد در رسانه‌ها برای تیم دیگری آرزوی موفقیت کند و وقتی این موضوع را شنیدیم حسابی تعجب کردیم. یحیوی برای همه ما قابل احترام است و هیچ اشکالی ندارد که استقلالی است اما درست نبود وقتی از باشگاه پرسپولیس حقوق می‌گیرد برای تیم دیگری آرزوی موفقیت کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه همه می‌دانند یحیوی استقلالی است، او به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب و در نهایت به همین خاطر هم کنار گذاشته شد، عنوان کرد: در اینکه یحیوی استقلالی است شکی نیست و وقتی هم من در باشگاه حکم گرفتم دلیلی ندیدم او را به جرم اینکه سابقه بازی در استقلال دارد کنار بگذارم اما این انتظار را هم از یحیوی نداشتیم که در رسانه‌ها به آن شکل اظهارنظر کرده و هواداران را ناراحت کند. او حتی در خلوت‌مان هم برای ما کری نخوانده بود و تعجب کردیم که چرا آن مصاحبه را انجام داد. هر چند خودش به ما گفت به آن شکل حرف نزده بلکه برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرده است.

پنجعلی در پایان در واکنش به این سوال که قصد دارد کدام مربی را جایگزین یحیوی کند؟ عنوان کرد: هنوز با گزینه خاصی وارد مذاکره نشده‌ایم اما قطعا از پیشکسوتان خودمان جانشین او را انتخاب می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسیار کار خوبی کردید جناب پنجعلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک برسرباشگاه که مربی نداره ومجبوره از استقلال کمک بگیره حالا رفت باشگاه ضرر میکنه چون به فنی بودنش همه مربیان قبولش داشتن

      • بدون نام

        ازفهم وشعور یک فوتبالی بعیده تا این اندازه احساسی وبی منطق باشد. خیلی احساس قدرت میکنی کسی که قراردادی نداره اخراج کنی البته از سطح تحصیلات ابتدایی بیشتر از این توقعی نیست .

      • بدون نام

        جالبه بابا پنجعلی...

    • زاگرس

      باعث شرمساریه یه کیسه کش که از ما حقوق میگرفت ایجور کری بخونه

    • بدون نام

      ایول باب پنجعلی،

    • بدون نام

      یحیوی بروبشین خونت چیپس بخوروچیپهای فرشیدونگاه کن

    • بدون نام

      ایشان از پشت خنجر زد

    • شفیع

      تعصب کورکورانه واحمقانه مختص لنگ ولنگیای نفهمه

    • پیمان

      آقای پنجعلی عزیز شما واقعا مرد پهلوانی هستید با داشتن پست و مقام و با این فرض که آقای یحیوی استقلالی هستن ولی بخاطر تعصب اونو کنار نگذاشتید و این نشانه مرد بودن شماست باشگاه پرسپولیس نشونه داده که همیشه با اخلاق و منش پهلوانی پیش رفته و خواهد رفت و حرکت زشت یحیوی باز نشون داد که کیسه کش و کیسه کش ها همیشه نامرد بودن و خواهند بود افتخارم اینه که پرسپولیسی هستم و ایشالله امسال هم قهرمانیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه افتخاری لنگی بی خاصیت ، شماها همیشه دست نیاز به طرف استقلال کبیر دراز میکردید عابدزاده هم یه استقلالی به نمام معناست که زندگیشو واسه استقلال فروخت نا به عشقش رسید درود بر یحیوی با غیرت ،مرگ بر لنگی بی هویت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج