۸۵۴۳۸۹
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

برنامه‌های جشن نیمه شعبان در مسجد جمکران

مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد فردا یکشنبه اول اردیبهشت‌ماه با قرائت دعای پرفیض «کمیل» با نوای «حاج مهدی رسولی» آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: مسجد مقدس جمکران به‌عنوان میعادگاه منتظران همواره در مناسبت‌های مهدوی به‌ویژه نیمه شعبان و جشن‌های منتهی به ولادت با سعادت امام زمان(عج) برنامه‌های ویژه برگزار می‌کند.

براساس این گزارش،‌ امروز شنبه، ۳۱ فروردین‌ماه ۹۸ مراسم جشن و احیای شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود که در این مراسم «سیدرضا نریمانی» زیارت شریف آل یاسین را قرائت می‌کند، «حمیدرضا احمدی وفا» تلاوت اذانگاهی را بر عهده دارد و نیز شب‌شعر انتظار با حضور شعرای مطرح کشور برگزار می‌شود.

همچنین،‌ برگزاری محفل قرآنی، سخنرانی حجت‌الاسلام «مسعود عالی»، مداحی حاج «عباس حیدرزاده» و اجرای برنامه توسط گروه‌های همخوانی میعاد و معراج قم، ازجمله بخش‌های پیش‌بینی‌شده برای جشن شب نیمه شعبان در این مسجد مقدس است. اجرای برنامه توسط گروه سرود بچه‌های افغانستانی که اغلب از خانواده شهدای مدافع حرم هستند و برنامه نورافشانی هم برای این شب تدارک دیده شده است.

مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد فردا یکشنبه اول اردیبهشت‌ماه با قرائت دعای پرفیض «کمیل» با نوای «حاج مهدی رسولی» آغاز می‌شود، دعاهای مربوط به حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و امام صادق(ع) توسط حاج «حسین یزدان پناه» قرائت می‌شود و موعظه‌ای کوتاه توسط حجت‌الاسلام «حیدری کاشانی» انجام می‌شود و در نهایت مناجات خوانی از ساعت ۲:۴۰ با نوای حاج «مهدی سلحشور» برگزار می‌شود.

پایان‌بخش برنامه‌های احیای نیمه شعبان سحرخوانی توسط استاد شاغلانی است که به نماز صبح و دعای عهد وصل خواهد شد.

براساس این گزارش، در روز نیمه شعبان نیز پیاده‌روی «المصطفایان» در مسیر حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها تا مسجد مقدس جمکران با حضور طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی(ص) العالمیه برگزار خواهد شد.

همچنین یکشنبه‌شب، مصادف با شام نیمه شعبان مراسم شکرگزاری با سخنرانی حجت‌الاسلام «سیدحسین مؤمنی» و مدیحه‌سرایی «سیدمهدی میرداماد» برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدا به حال کسانی که مرتکب گناه میشوند و فکر می کنند ثواب می کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج