۸۵۴۷۶۰
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

مشاور مدیر عامل پرسپولیس:

یک صندلی بیش از ظرفیت به سپاهان نمی‌دهیم

مشاور مدیرعامل پرسپولیس گفت: به واسطه ده‌ها میلیون هواداری پرسپولیس که دارد در بازی با سپاهان حتی یک صندلی خارج از ظرفیت ده درصدی به میهمان تعلق نمی‌گیرد.

خبرگزاری فارس: حسین خبیری، مشاور مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه گفت: حساسیت هفته‌های پایانی لیگ، جذابیت مسابقات را چند برابر کرده است. برای حفظ این جذابیت و استفاده از آن به نفع فوتبال کشور، ضروری است که قانون و نظم را بیش از پیش سر لوحه کارها قرار بدهیم.

باشگاه پرسپولیس به این اصل اصرار دارد. در ارتباط با بلیت فروشی این مسابقه هم شرایط غیر از این نخواهد بود. سپاهان میهمان ما است و امیدواریم فارغ از نتیجه، هر دو تیم و هوادارانشان از خود بازی لذت ببرند. هواداران سپاهان از ده درصد ظرفیت بلیت فروشی بهره مند خواهند بود ولی با توجه به هواداران پرشمار پرسپولیس قطعا هیچ امکانی برای اختصاص حتی یک صندلی بیشتر وجود نخواهد داشت.

یک صندلی بیش از ظرفیت به سپاهان نمی‌دهیم

وی در ارتباط با ابراز نگرانی‌های هواداران پرسپولیس نسبت به تضییع حق ایشان در این بازی، ادامه داد: پرسپولیس به جهت ده‌ها میلیون هواداری که در سراسر کشور دارد در چنین روزهایی حتی قادر است در خارج از تهران ورزشگاه ها را سرخپوش کند چون اصولا پرسپولیس فارغ از موقعیت مکانی که در آن قرار گرفته صرفا تیمی متعلق به تهران نیست و تیمی برای تمام کشور به حساب می آید.

این هم از گذشته دور تا امروز انتخاب خود مردم بوده است. جمعیت تماشاگران ما در ورزشگاه آزادی نیز همیشه ترکیبی از همه استان ها و شهرها و اقوام است. برای این بازی و تمام بازی های دیگر هم این اطمینان به هواداران داده می شود که حتی یک صندلی از سهمیه پرسپولیس به میهمان اختصاص پیدا نمی کند.

خبیری همچنین خاطرنشان کرد: طبق قانون، ظرفیت ده درصدی هم بر اساس تعداد بلیتی که برای فروش در نظر گرفته و ابلاغ می شود، محاسبه خواهد گردید. فکر هم نمی‌کنم نیازی باشد به هواداران پرسپولیس بگوییم که این بازی چه قدر اهمیت دارد و بیش از آن، باید به اهمیت حضور هواداران برای حمایت از تیم و انرژی دادن به بازیکنان، اشاره کنیم.

بر خلاف حریفی که پیش رو داریم بچه های ما با بازی‌های فشرده و سفرهای متعدد در یک مقطع زمانی کوتاه روبرو بوده‌اند و واقعا زمانی برای ریکاوری و حتی کاهش دردهای ناشی از آسیب دیدگی ها ندارند. در این شرایط، واقعا مواجهه با یک ورزشگاه با جمعیت سرخ پوش حال و هوای آنها را تغییر می‌دهد و خون را در رگ‌هایشان به جریان می‌اندازد.

این حضور حداکثری و پرشور از یک سو برای کسب سه امتیازی ارزش دارد که ما را بیش از پیش به قهرمانی نزدیک می‌کند و از سوی دیگر، تیم را روانه بازی با تراکتورسازی و پس از آن بازی مهم برابر پاختاکور در لیگ قهرمانان می‌کند. بازی جمعه پیش رو در واقع فرصتی است که هواداران، تیم محبوب خودشان و بازیکنان آن را برای این بازی ها شارژ روحی و روانی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر سپاهانی

      به درک که نمیدی اصلا محروممون کنید هر کاری دوست دازید و در توانتون هست بکنید این قهرمانی های به کمک دولت واقعا برای شما خوشه؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفاً چشم کورتو باز کن تنها تیمی که هم از داوری‌ها وهم از برنامه ریزی فدراسیون ضرر کرده سرورتونه، زمین و زمان میخواستن که امسال پرسپولیس نتیجه نگیره ولی با درایت برانکو و غیرت بازیکنها و به کوری چشم شما همچنان صدر جدولیم و میرسم واسه هت تریک قهرمانی

    • zoro

      درود بر خبیری دلگرم میشویم وقتی افرادی با دیدگاه و معلومات شما در کادر مدیریت باشگاه حضور دارند موفق باشید و پایدار در اصولتان

    • سام

      خاک تو سر ذوب آهن و فتحی که برای خود شیرینی نصف ورزشگاه رو داد به پوخپولیس

      پاسخ ها

      • فرزام

        آب را بریز اون جایی که میسوزه

    • kardook

      خیالت راحت طرفدارای شله زرد همون ده درصدم پر نمیکنن

    • علی

      شماهم ندی فتاحی جون تون نمیده اخه بدجور هوای تونو داره.انشالله به یاری خدا یه جوری ببازید که لال بشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ریپ

      • بدون نام

        فتاحی جون که کیسه کشه و طرفدار شماست

    • کامران

      جناب فناحی که اونجا ۶۰به ۴۰برای تیم حکومتی می گیری!
      بیا اینجا از حق تیم های اصفهانی دفاع کن!؟

    • بی انگیزه

      لنگ بی اصالت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از تویکی با اصالت تره

      • بدون نام

        همینکه تو اصالت خودتو نشون دادی کافیه

      • بدون نام

        چقدر حقیری وبدبخت

    • انتقاد سازنده

      امیدوارم که سپاهان هم در بازی های آتی همین حرکت رو در مقابل شماها انجام بده . شماها کلا مثل ابنکه از عالم و آدم طلبکارین . همتون فقط نق میزنین و همه امکانات مملکت رو برای خودتون میخواین . انگار چه گلی به سر مملکت میزنین .

    • تاج کبیر. چهار فینال دوقهرمانی آسیا

      لنگ بی اصل. لنگ منفور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ششتاییها میسوزند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج