جاباما
۸۵۵۶۵۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بن افلک در روایتی واقعی از جنگ جهانی دوم

بن افلک داستانی واقعی از ارتشی عجیب در جنگ جهانی دوم را که مسئول فریب نازی‌ها بودند را جلوی دوربین می‌برد.

خبرگزاری مهر: بن افلک داستانی واقعی از ارتشی عجیب در جنگ جهانی دوم را که مسئول فریب نازی‌ها بودند را جلوی دوربین می‌برد.

بن افلک در روایتی واقعی از جنگ جهانی دوم

به نقل از هالیوودریپورتر، بن افلک ستاره هالیوود برای بازی در روایتی واقعی از جنگ جهانی دوم به نام «ارتش ارواح» آماده می‌شود.

افلک ۴۶ ساله کارگردانی این پروژه یونیورسال پیکچرز را در دست خواهد داشت و در آن ایفای نقش هم خواهد کرد. فیلمنامه «ارتش ارواح» به قلم ریک بیر و الیزابت سایلس نوشده است، البته پیش از آن نیک پیزولاتو خالق سریال محبوب «کارآگاه حقیقی» کار ویرایش نهایی فیلمنامه اولیه را روی طرحی از هنری گایدن، فیلمنامه‌نویس «شازم» انجام داده بود.

«ارتش ارواح» روایتی است از اسکادرانی از سربازان آمریکایی که به خاطر مهارت و نبوغ خود در تکنیک‌های فریب و اختفا برگزیده شده‌اند. این سربازان با استفاده از تانک‌های بادی، فرستنده‌های رادیویی جعلی و دستگاه‌های ایجاد نویز، مسئولیت داشتند تا با گمراه کردن نیروهای آلمانی آن‌ها را به مکان‌هایی دور از نیروهای اصلی ارتش متفقین بکشانند. این واحد ویژه با استفاده از تاکتیک‌های خود، جان‌ افراد بسیاری را در جنگ نجات دادند.

بن افلک به تازگی بازی در اکشن «مرز سه‌گانه» را پشت سر گذاشته است که کمتر از دو ماه پیش توسط نتفلیکس منتشر شد. دو فیلم دیگر با بازی او در راه است که یکی از آنها درامی بسکتبالی به نام «ترنس - Torrance» است. آخرین پروژه او به عنوان کارگردان، درام جنایی «تا شب زنده بمان» بود که در سال ۲۰۱۶ توسط برادران‌وارنر اکران شد. قبل از این فیلم، افلک هدایت «آرگو»(۲۰۱۲) را بر عهده داشت که در آن نقش یک فیلم را نیز بازی کرد؛ اثری که اسکار بهترین فیلم سال را به ارمغان آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج