۸۵۶۰۴۴
۱۵ نظر
۵۰۰۱
۱۵ نظر
۵۰۰۱
پ

شفر: می‌توانیم قهرمان شویم

سرمربی استقلال گفت: من شایعاتی درباره فروش صیادمنش را نمی‌دانم اما به مدیرعامل باشگاه پیشنهاد دادم که این بازیکن برای تیم حفظ شود چون تا دو سه سال دیگر ارزش او به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید.

ایسنا: وینفرد شفر، سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز (پنج‌شنبه) این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره بازی با الهلال عربستان اظهار کرد: نیمه اول برای ما سخت بود. ما خیلی در کار دفاعی خوب نبودیم و تعویض منطقه ما از راست به چپ و از چپ به راست خوب نبود. الهلال یک موقعیت در نیمه دوم داشت که تبدیل به گل شد. قدر فرصت‌های‌مان را ندانستیم. زمانی که تیم حریف ده نفره شد توپ را بیش‌تر به وینگرهای‌مان سپردیم.

او ادامه داد: کمی عصبی بودیم. آن دیدار یک بازی عادی برای ایرانی‌ها و عربستانی‌ها نیست. پیش از شروع فصل کسی برای ما شانسی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر قائل نبود اما ۴ بازی تا پایان فصل داریم که اگر ببریم می‌توانیم قهرمان شویم. من به تیم و قدرتش و عشق به آن ایمان دارم. هواداران این تیم پشت سر ما هستند و ما را حمایت می‌کنند.

شفر درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: من ۱۰ دقیقه پیش به بازیکنان گفتم باید تمرکز خود را روی بازی بعدی بگذاریم زیرا گذشته‌ها گذشته است. پدیده تیمی است که روی هوا بازی می‌کند و از زمین هم کمک می‌گیرد. این برای فوتبال ایران خوب است. در دیداری که در آزادی داشتیم شانس زیادی برای گلزنی نداشتیم و تنها مارکوس دو شانس گلزنی داشت. ما زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم. من مطمئن نیستم کدام بازیکن بازی می‌کند. جای الله‌یار خالی است و امیدوارم بتواند دوباره بازی کند و با این سنش یکی از بهترین بازکنان است و برای فصل آینده او را نیاز داریم. ارزش او در بازار باید بیش از یک میلیون دلار باشد. اگر او در این تیم بماند مثل عمر عبدالرحمان (بازیکن تیم ملی امارات) بتوانم او را به تیم ملی ببرم و ارزشش هم به ۱۰ میلیون دلار برسد. او بازیکن خوبی است و با توجه به سنش می‌تواند یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان تاریخ ایران شود. من شایعاتی درباره فروش صیادمنش را نمی‌دانم اما چنین خبرهایی همیشه هست. من به مدیرعامل باشگاه پیشنهاد دادم که این بازیکن برای تیم حفظ شود و تا دو سه سال دیگر ارزش او به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید. در جلسه‌ای که با اعضای هیأت‌مدیره استقلال داشتم به آن‌ها گفتم می‌خواهم با بازیکنانم در این تیم بمانم.

وی درباره دیدار با پدیده و برگشت برای کورس قهرمانی اذعان کرد: امیدوارم. نمی‌توانم از الآن بگویم که اکنون بازی را می‌بریم اما باید با قدرت بازی کنیم و به دنبال گلزنی باشیم. البته پدیده تیم بزرگی است. تمرین ما از ۱۲ امروز آغاز شده است و باید نفرات اصلی فردا و بازیکنانی که تعویض خواهیم کرد را پیدا کنیم. اگر همه تمرکز خود را حفظ کنیم و حواس‌مان به چپ و راست و پشت سرمان نباشد، می‌توانیم بازی را ببریم.

سرمربی استقلال درباره سفر نکردن بیژن طاهری به امارات برای تمرین دادن سایر بازیکنان تصریح کرد: ما در گروه خود درباره این قضیه تصمیم گرفتیم که کدام مربی در تهران بماند و با سایر بازیکنان تمرین کند. من الآن زمان برای این مشکلات ندارم و باید روی عشقم یعنی استقلال تمرکز کنم. در پایان فصل مصاحبه‌ای را انجام خواهم داد و درباره مشکلات خواهم گفت. هواداران باید بدانند چرا ما در پایان فصل قهرمان یا نایب‌قهرمان می شویم. وقتی به تمرین می آیم، خوشحال هستم زیرا انگیزه بازیکنانم و کادر فنی را می‌بینم. ما استقلال قدرتمندی را برای آینده می‌سازیم.

سرمربی آلمانی استقلال در پایان گفت: من درباره شایعات هم صحبت می‌کنم اما زمانی برای آن‌ها ندارم. شاید آن‌هایی که از روی مبل‌شان بازی را دیدند این حرف را درباره آنالیز الهلال گفته‌اند اما ما بازی را از نزدیک دیدیم. ما سیستم درستی در نظر گرفته بودیم و دو روز هم در ابوظبی تمرین کرده بودیم و نمی‌توانستیم ناگهانی سیستم تیم را تغییر دهیم. من فقط به این شایعات لبخند می‌زنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      کی چی ؟؟
      صیاد منش ارزشش 1 میلیون دلار هستش سه سال دیگه میگه ده میلیون دلار؟؟؟؟
      آقا این سوت بلبلی رو باز چیز خور کرده دوباره داره هزیون میگه

      پاسخ ها

      • محسن عبدالهی

        شفر از این غلطها زیاد کرده که پول استقلالی های بدبخت رو به باد بده ...

        راستی : استقلال و قهرمانی ؟ وای خنده ام گرفت خدا مرگت بده شفر ..... استقلالیها به درد حمالی میخورن تا قهرمانی والا

      • بدون نام

        خیلی دلاله و زبون باز خوب کیسه کشارو بازی میده خخخخخخخخ دوستش داریم

    • ارتش سرخ

      ززززززرررررررررررت

    • بدون نام

      این یارو هم خوب رگ خواب طرفدارها اومده دستش فقط وعده و وعید وخرفرض کردن هواداد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر خیر از اینه

    • بدون نام

      خخخ منظورش فصلهای آیندست

    • ناشناس!

      تاکتیک استقلال برای برد در برابر حریفان همیشه ۲ چیز است.۱- ۱۰ نفره کردن حریف! ۲- پنالتی دادن چشمی!

    • خوزستان .۴ و ۷

      با اینکه شدیدا استقلالی ام باید بگم با این شوفر بی مغز به هیچ جا نمیرسیم مگه میشه یه مربی عرضه نداشته باشه نزاره بازیکنی بره؟ حالا بعد از لیگ که تموم شد میره عشق و حال دقیقه نود میاد هی میناله

    • میثم

      شفر پارسال ترسو نبود و خوب نتیجه گرفت امسال خیلی ترسو شده و کم کم داره از دل همه میره.با این وضعیت بعیده مدت زیادی بتونه دووم بیاره

    • melika.perspolis

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    • melika.perspolis

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    • بدون نام

      محسن لنگی یکم ادب داشته باش ولی از لنگی جماعت بیشتر از این انتظار نمیره همیشه بی ادب و بد دهن بودن و هستن به امید خدا استقلال قهرمان میشه و کار شیاف گزاشتن لنگ ادامه خواهد داشت ههه

    • بدون نام

      هر وقت دو ستاره اومد رو پیرهنت لنگی بی خاصیت بعد بیا در مورد سرورت تاج بزرگ حرف بزن . جعلی های ب ی شرف

      پاسخ ها

      • melika.perspolis

        حالا مثلا تو کیسه ی با معرفت ک چی ؟؟؟!!!
        خخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج