۸۵۶۳۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازی تدافعی، فرصت پیروزی را از استقلال گرفت

مهاجم پیشین استقلال گفت: این تیم می توانست در دیدار برابر الهلال برنده باشد اما بازی دفاعی آبی پوشان این فرصت را از آنها گرفت.

خبرگزاری مهر: عبدالعلی چنگیز، پیشکسوت استقلال در خصوص شکست آبی پوشان برابر الهلال عربستان از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان گفت: بر خلاف بازی قبل که هجومی شروع کردیم و توانستیم خیلی زود به گل دست پیدا کنیم در بازی برگشت بیشتر حالت تدافعی داشتیم و بازیکنان دفاعی ما بیشتر از نفرات هجومی در زمین قرار داشتند.

وی تأکید کرد: در نیمه اول کاملاً بازی را در اختیار الهلال گذاشتیم و فرصت زیادی برای گل زنی نداشتیم و این الهلال بود که کاملاً بر بازی مسلط بود و توانست بازی خود را به استقلال دیکته کند.

بازی تدافعی، فرصت پیروزی را از استقلال گرفت

مهاجم پیشین استقلال در ادامه گفت: با شروع نیمه دوم باز هم الهلال هجومی بازی کرد و توانست به گل دست یابد اما اخراج بازیکن الهلال باعث شد شرایط این تیم تا حدودی به هم ریخته و این فرصتی برای استقلال بود که بتواند از فرصت به دست آمده استفاده کند. آبی پوشان بعد از اخراج بازیکن الهلال فشار زیادی بر دروازه این تیم آوردند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی و پرتعداد بودن خط الهلال ها باعث شد که استقلال نتواند به گل دست یابد.

چنگیز گفت: چند موقعیت خوب داشتیم که یکی از بهترین‌ها نصیب ایسما شد که با بی دقتی به دروازه بان حریف کوبید و در جایی که می‌توانستیم با یک امتیاز بازی را به پایان برسانیم شکست خورده و حالا صعودمان به دور بعد بسیار مشکل شده است.

وی با انتقاد از دفاعی بازی کردن استقلال گفت: نمی دانم چه دلیلی داشت که شفر تیم را دفاعی وارد میدان کرد. حضور دو هافبک دفاعی در زمین مشخص می‌کند که او به گرفتن یک امتیاز هم راضی بود و همین مسئله باعث شکست استقلال برابر الهلال شد.

مهاجم پیشین استقلال در ادامه اظهار داشت: این بازی هر چه بود تمام شد. حالا باید آبی پوشان به فکر دیدار روز شنبه برابر پدیده باشند. پدیده تیمی است که در دور رفت نتایج قابل قبولی کسب کرده اما در دور برگشت نتوانست آن صلابت همیشگی را داشته باشد ولی مطمئن هستم با توجه به اینکه این تیم میزبان است و در شهر خودش بازی می‌کند، تمام تلاشش را به کار خواهد بست تا بتواند برابر استقلال هم بازی خوبی انجام داده و هم نتیجه خوب کسب کند.

وی ادامه داد: اگر استقلال می‌خواهد همچنان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار باشد باید پدیده را شکست دهد تا منتظر اتفاقات دیگری در لیگ برتر باشد.

وی تصریح کرد: استقلال این روزها بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارد. کادر فنی باید تیم را از لحاظ روحی و روانی برای بازی برابر پدیده آماده کند تا آنها بتوانند با این پیروزی همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج