جاباما
۸۵۶۹۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توتی فاش کرد؛ مذاکره رم با کونته

فرانچسکو توتی، مدیر باشگاه اینتر، تایید کرد که این باشگاه در حال مذاکره با آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس و چلسی است.

ورزش سه: فرانچسکو توتی، مدیر باشگاه اینتر، تایید کرد که این باشگاه در حال مذاکره با آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس و چلسی است.

کونته که در فصل ۱۷-۲۰۱۶ با چلسی قهرمان لیگ برتر شد، بعد از جدایی از این باشگاه در تابستان گذشته، در این فصل هدایت تیمی را برعهده نداشت. او بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ هم با یوونتوس، سه قهرمانی در سری آ به دست آورد و بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ هم هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده داشت.

رم بعد از اخراج اوزه بیو دی فرانچسکو، کلودیو رانیری را تا پایان فصل به خدمت گرفت و اکنون به دنبال یک مربی برای فصل آینده هستند. پیش از این گفته می شد که باشگاه های اینتر و بایرن مونیخ به دنبال به خدمت گرفتن کونته هستند و اکنون توتی تایید کرد که جالوروسی هم در صف به خدمت گرفتن این مربی هستند.

او به خبرنگاران گفت: " در چند هفته اخیر دیدیم که صحبت های زیادی در مورد کونته می شود. ما کلودیو رانیری را روی نیمکت داریم و باید به احترام بگذاریم.

توتی فاش کرد؛ مذاکره رم با کونته

هر باشگاه برای به خدمت گرفتن کونته کارهای دیوانه واری انجام می دهد. ما در پایان فصل تصمیم خواهیم گرفت که مربی مان کونته، رانیری یا فرد دیگری خواهد بود. در حال حاضر، تنها به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستیم. درست نیست در مورد مربیان صحبت کنیم.

می توانم این را بگویم که با کونته دیدار کردم. تغییر مربی ارتباطی به کسب رتبه چهارم ندارم. او یکی از بهترین مربیان اروپاست. هر تیمی دیوانه به خدمت گرفتن اوست و علاقه مندی اینتر و بایرن این را ثابت می کند. با حضور او روی نیمکت، یک ذهنیت پیروزی خواهی در تیم وجود دارد. این غیرقابل اجتناب است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج