۸۵۷۲۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سیصدمین بازی وریا غفوری در لیگ برتر

وریا غفوری پس از ۱۲ سال حضور در رقابت های لیگ برتر، در دیدار مقابل پدیده مشهد به مرز سیصد بازی در این رقابتها رسید.

وب سایت نود: وریا غفوری پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت در روزی که استقلال بهترین فرصت برای کاهش فاصله امتیازاتش با پرسپولیس صدرنشین را داشت، در ترکیب ثابت آبی پوشان به میدان رفت تا شصت و یکمین بازی خود را برای استقلال انجام دهد. این بازیکن ملی پوش استقلال روز گذشته برای سیصدمین بار در ادوار مختلف لیگ برتر به میدان رفت.

وریا اولین بار در هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر، با پیراهن پاس همدان بازی کرد. او سه فصل را در پاس همدان توپ زد و ۸۲ بازی برای این تیم انجام داد و ۵ گل برای این تیم به ثمر رساند. غفوری در پایان لیگ برتر نهم از پاس همدان جدا شد.

سیصدمین بازی وریا غفوری در لیگ برتر

مقصد بعدی این بازیکن 31 ساله، تیم تازه لیگ برتری شده شهرداری تبریز بود که دو فصل را در این تیم حضور داشت. 50 بازی در لیگ برتر و زدن 3 گل، عملکرد وریا غفوری در لیگ برتر دهم و یازدهم در شهرداری تبریز بود. پس از سقوط شهرداری به دسته پایین‌تر، وریا غفوری هم با جدایی از این تیم، راهی نفت تهران شد.

بازیکن ملی پوش استقلال در نفت تهران هم یکی از مهره های اصلی تیمش بود و دو فصل پیراهن این تیم را بر تن کرد. وریا یکی از مهره های تأثیرگذار در مسیر موفقیت نفت تهران بود. این بازیکن ملی پوش یکی از زیباترین گل های دوران فوتبالش را در دیدار مقابل استقلال تهران به ثمر رساند؛ در دقیقه 90 و از نزدیکی خط میانه زمین، با یک شوت غیرقابل مهار سیدمهدی رحمتی را تسلیم کرد و مانع از باخت تیمش شد. 62 بازی و 3 گل کارنامه وریا در نفت تهران بود.

سیصدمین بازی وریا غفوری در لیگ برتر

وریا پس از درخشش نفت، مورد توجه سپاهان قرار گرفت و در لیگ برتر چهاردهم به این تیم پیوست و در همان فصل اول، همراه با سپاهان اصفهان فاتح لیگ برتر شد؛ قهرمانی دراماتیکی که دیگر برای زردپوشان اصفهانی تکرار نشد. عملکرد او در سپاهان به ۴۵ بازی در دو فصل و به ثمر رساندن ۲ گل خلاصه می شود. پس از ارائه بازی های بسیار درخشان، نام وریا غفوری در فهرست نهایی بازیکنان اعزامی به جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا قرار گرفت در تیم ملی هم به درخشش خود ادامه داد. چند ماه پس از جام ملت های آسیا، غفوری پیراهن آبی استقلال تهران را بر تن کرد.

وریا که از لیگ برتر شانزدهم در استقلال توپ می زند، در ادوار مختلف این رقابتها ۳۰۰ بازی انجام داد و حدود ۲۵ هزار دقیقه در میدان حضور داشت. مجموع گل های زده وریا در تمامی ادوار لیگ برتر، با شماره پیراهن او در استقلال برابر است؛ یعنی ۲۱ گل.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج