۸۵۷۳۲۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

شفر تمرکز لازم برای مربیگری استقلال را ندارد

پیشکسوت سابق استقلال با انتقاد از شفر معتقد است او فاقد تمرکز لازم را برای هدایت تیمی مثل استقلال است.

ورزش سه: استقلال در شرایطی که می توانست با برد مقابل پدیده برای کسب عنوان قهرمانی به لیگ باز گردد مغلوب شاگردان یحیی گل محمدی شد تا امیدهایش را در لیگ هجدهم در هفته بیست و هفتم از دست داد باشد .

رضا رجبی کارشناس و پیشکسوت ملی پوش استقلال معتقد است :« شفر متاسفانه فاقد تمرکز لازم برای امر مربی گری است و به همین دلیل هیچ وقت نتوانسته است بازی را برگرداند چرا که جریان بازی را نمی تواند تشخیص دهد و بالطبع نمی تواند فرایند بهبودی را در ترکیب تیم به وجود بیاورد .»

وی در ادامه اظهار داشت :« تیم استقلال در حالی برابر پدیده وارد زمین شد که دقیقا در ۴ پستش ناخود آگاه دچار ناهماهنگی شد .

دوباره پژمان منتظری از دفاع وسط به دفاع راست منتقل کرد و به همین خاطر ما تمرکزمان را در این منطقه از دست دادیم . بدون شک اگر پژمان بود آن توپی را که برزای از خط دفاع ما عبور داد می توانست جمع کند ، همانطورکه در نیمه دوم به راحتی موفق شد مهاجمان سرعتی پدیده را از کار بیندازد.

چونکه او از هوش سرشاری بهره می برد و به علت تجربه و هوش ذاتیش قدر است دقیقا محل فرود توپ را به راحتی تشخیص دهد و این مسائل جزو خصوصیات فردی بعضی از بازیکنان است که شاید در وجود همه نباشد .»

رضا رجبی در ادامه همین موضوع تصریح کرد:« روزبه چشمی به دلیل همین جابجایی در پست دفاع وسط کار کرد در حالیکه می توانست در میانه میدان کمک زیادی به استقلال در این بازی بکند. به همین ترتیب دومینو وار شجاعیان هم یک خط به عقب آمد که اصلا توانایی بازی کردن را در آن پست را نداشت .

شفر تمرکز لازم برای مربیگری استقلال را ندارد

شما ببینید ایسما تا به حال در چند بازی به عنوان مهاجم نوک بازی کرده است .او تا به حال در این منطقه بازی نکرده بود و دقیقا در یکی از مهم ترین بازی ها، وی را در مقابل مدافعان آماده پدیده به زمین می فرستد . وقتی این جا به جایی ها بدون تفکر انجام می شود نتیجه همین می شود که می بینیم.

من معتقدم همه این ها نشان دهنده یک سردرگمی مفرط در تیم است . یعنی اعضای کادر فنی نتوانستند آنالیز درستی از رقیبشان داشته باشند . مگر یک بازیکن می تواند در طول فصل این همه جابجایی داشته باشد، من مهم ترین دلایل شکست را در همین موارد می بینم .»

رجبی در ادامه انتقادهایش از شفر می گوید :« او به دلیل سن زیادش هنوز آن تمرکز لازم را روی نیمکت استقلال ندارد و این زخم نابسامانی در نیمکت از بازی دربی سر باز کرد در حالی که پیش از این هم وجود داشت . من تعجب می کنم از اینکه شفر تعویضش را انجام می دهد اما اگر خوب به نحوه بازی تیم دقت کنیم می بینیم که شکل بازی به هیچ وجه تغییر نمی کند و با همان شرایط قبل از تعویض فوتبال ادامه پیدا می کند و تیم در نهایت شکست خورده بر می گردد و دوباره روز از نو و روزی نو»

وی در خصوص شایعات برکناری شفر هم گفت :« ما یک جمله معروفی داریم که می گوید "دیوانگی تکرار یک اشتباه و انتظار نتیجه متفاوت داشتن است". الان آقای فتحی خودش خیلی بیشتر از اینها اشراف دارد که اگر بخواهد مربی تغییری کند خود باشگاه سخنگو و مدیر روابط عمومی دارد که این مسئله را باز گو کند .

اما اگر قرار باشد فرهاد مجیدی بخواهد سکان هدایت این تیم را بپذیرد بسیار انتخاب غلطی است. من به خود فرهاد هم توصیه کردم اگر به مربی گری علاقه دارد باید از یک باشگاه سطح پایین تر شروع کند و اگر بتواند توانمندی هایش را نشان دهید با توجه به میزان محبوبیتی که دارد به طورخودکار جذب تیم استقلال می شود، ولی این شکل آمدن به تیم درهیچ کجای د نیا سابقه نداشته است.

من می خواهم بگویم که اگر فرهاد عاشق مربی گری است راهش آن است که گفتم ولی حالا باشگاه هر تصمیمی که بگیرد کاری به آن ندارم و من صرفا همیشه تجربه ام را به شما می گویم نه عقیده ام را و لی تجربه ام به من می گوید که بهتر است فرهاد ابتدا با باشگاه های سطح پایین تر کار کند .»

او در ادامه با انتقاد از کانال های مجازی هواداری اظهار داشت :« متاسفانه همان کسانی که فرهاد مجیدی را برای باشگاه می پسندند همین کانال های هواداری بودند که شفر را با آن قیمت گزاف روی دست استقلال گذاشتند و مطمئن باشید با توجه به شناختی که من از شفر دارم او حتی از یک دلار خود هم نمی گذرد. من معتقدم مدیران ومسئولان باشگاه خیلی سریع تشکیل جلسه بدهند و این سه بازی را مدیریت کنند تا اشتباهات برای فصل آینده تکرار نشود.»

رضا رجبی در پایان صحبتش با اشاره به حاشیه های اخیری که اخیرادر آکادمی استقلال به وجود آمده گفت:« این آقای فدایی متاسفانه به اشتباه وارد باشگاه استقلال شده است و الان قصد دارد آکادمی استقلال را به حاشیه ببرد در حالی که باید بگویم این باشگاه آن قدر بزرگ دارد که امثال شما که افتخاراتشان عکس گرفتن با سر در باشگاه استقلال است نباید جایی در استقلال داشته باشند .»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بروسلی

      اقای جباری میشه لطفا دو سه تا از اون افتخارات مربیگریتون رو بگید ما روشن بشیم!!!؟؟؟
      از دور میگید لنگش کن!!!

    • ناشناس!

      رضا رجبی هم از پیشکسوتان استقلال از غار پیشکسوتان بیرون اومد ک راجب باخت استقلال نظر داد!!

    • بدون نام

      پس چرا اون روز ایقد این بیچاره را از خوشحالی پرت میکردین تو هوا !؟

    • بدون نام

      تادیروزکه ازسوتهای داوران بی عدالت وبی وجدان سودمیبردین به به وچه چهتون برقراربودحالا شدین مااهل کوفه نیستیم علی تنهابماندیکم منطقی باشین تابه حال چندتامربی ایرانی وخارجی راهردفعه بایک بهانه بیرون کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج