۸۵۷۸۳۱
۲۸ نظر
۵۰۱۵
۲۸ نظر
۵۰۱۵
پ

جزئیات آتش‌سوزی در آزادراه تهران - شمال

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز علت بروز آتش‌سوزی در تونل بزرگ البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال مشخص نشده است، گفت: از ۸ کارگر محبوس، ۳ کارگر خارج شده‌اند، اما سوختگی شدید دارند.

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز علت بروز آتش‌سوزی در تونل بزرگ البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال مشخص نشده است، گفت: از ۸ کارگر محبوس، ۳ کارگر خارج شده‌اند، اما سوختگی شدید دارند.

خیرالله خادمی درباره اتفاقی که امروز در تونل در حال ساخت البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال ‌رخ داد، بیان کرد: در بخشی از تونل بزرگ البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال به علتی که هنوز مشخص نیست، صبح امروز آتش‌سوزی رخ داد.

جزئیات آتش‌سوزی در آزادراه تهران - شمال

وی ادامه داد: هشت نفر از کارگران شرکت جنرال مکانیک که از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان است، در این قسمت تونل در حال فعالیت بودند که پس از بروز آن اتفاق‌، در تونل محبوس شدند.

خادمی بیان کرد: این اتفاق در بخش خروجی تونل به سمت مازندران رخ داده است، در این اتفاق سه نفر از کارگران بیرون آورده شده‌اند که دچار سوختگی شدید هستند همچنین پنج نفر از کارگران کماکان در تونل محبوس هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای دسترسی به کارگران محبوس از تونل‌های دسترسی استفاده کرده‌ایم، اضافه کرد: امدادرسانی از طریق همین تونل‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: طبق آخرین اطلا‌عات ظاهرا انفجار یا آتش‌سوزی یا اتصال برق یا هر چیز دیگر در این بخش از تونل موجب بروز آتش‌سوزی شده است، در حالی که آن قسمت تونل تقریبا تکمیل بوده و نیازمند هیچ انفجاری نبوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که حادثه رخ داده در آزادراه تهران - شمال در راه اصلی نبوده است.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: خبر حادثه‌ای که تحت عنوان حادثه در آزادراه تهران شمال رخ داده است، در مسیر اصلی و راهی که رانندگان از آن عبور کنند، رخ نداده و ارتباطی نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی پیدا نمی‌کند.

رحمانی با بیان اینکه حادثه در محدوده کارگاهی رخ داده، گفت: آزاد راه تهران شمال هنوز به بهره برداری نرسیده و بنابراین طبیعی است که خودروی شهروندان نیز از آن عبور نمی‌کند.

علت آتش‌سوزی در تونل تهران-شمال مشخص شد

یک مقام مسئول در شرکت ساخت و توسعه با بیان اینکه متراکم شدن گاز متان در تونل بزرگ البرز به بروز آتش‌سوزی در جبهه شمالی این تونل و بروز اتفاق برای ۸ کارگر شد، گفت: در حال حاضر هر ۸ کارگر از تونل خارج شده‌اند که همگی زنده، اما مجروح هستند.

میرزایی گفت: تونل‌های این منطقه آزادراه خصوصاً تونل بزرگ البرز گاز دار است و در این تونل گاز متان جمع و متراکم می‌شود.

وی با بیان اینکه با استفاده از تونل‌های دسترسی دقایق اول ۳ کارگر از محل وقوع حادثه خارج‌سازی شدند، گفت: حدود ۱۰ دقیقه پیش هم پنج کارگر بعدی از تونل توسط نیروهای امدادی خارج شدند که مجروح هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هر هشت کارگر زنده هستند، اضافه کرد: این اتفاق در جبهه شمالی تونل البرز نزدیک خروجی استان مازندران رخ داده است.

وی بیان کرد: این کارگران در حال انجام عملیات لایننیگ در تونل بودند.

فوت یکی از کارگران محبوس در تونل منطقه کندوان

سخنگوی اورژانس مازندران از فوت یکی از کارگران محبوس در تونل منطقه کندوان خبر داد و گفت: 2 نفر همچنان در تونل محبوسند.

زکریا اشکپور از خارج شدن 3 نفر از 5 کارگری که پس از انفجار تونل در دست احداث آزاد راه تهران شمال، گرفتار شده بودند، خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه یک نفر فوت کرد.

وی افزود: دو نفر دیگر به دلیل سوختگی در حال اعزام به مراکز درمانی هستند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

جزئیات آتش‌سوزی در آزادراه تهران - شمال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رضا شاه روحت شاد، با بیسوادی به ایران خدمت کردی و پلها وتنها و خط آنها همشون استوار اما الان با تکنولوژی رو به اصطلاح میسازن اما دزدی تو این مملکت بیداد میکنه کوی رقابت رو از هم میخوان جلو بزنن فقط جان مردم ارزش نداره تو رو خدا یکبار دیگه زنده شو وکشور تو بساز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

      • مهدی

        رضا شاه و پسرش محمدرضا پهلوی بزرگترین خیانتها و دزدی ها و غارت ها رو تو ایران انجام دادن و خودشون عامل اصلی قتل بسیاری از بزرگان کشور و دانشمندان کشور بودن. رضا شاه ظالم با زورگویی زمین و املاک بسیاری از ایرانیها رو غصب کرد. از رضاشاه متنفرم.

      • انقلابی

        طول راه‌های روستای در ایران زمان حکومت پهلوی ۲۶ هزار کیلومتر که بیشتر خاکی بود، ولی بعد انقلاب ۲۰۰ هزار کیلومتر راه آسفالت در کشور ایجاد شد.
        طول راه‌های روستایی بعد انقلاب ۶ برابر شده و کار بسیار بزرگی در زمینه محرومیت‌زدایی مناطق کم برخوردار کشور رخ داد.
        ایران قبل انقلاب۳۶ هزار کیلومتر جاده اصلی داشت و هم‌اکنون ۲۲۱ هزار کیلومتر دارد...

    • علی

      چرا کسی نیست که این همه کند کاری تو مملکت اتفاق میفته پیگیری کنه چرا یه سری به اسم پیمانکار. بی سواد مفت خور هم جون وهم سرمایه ایران را به باد میدن ؟

    • بدون نام

      کارگر بدبخت باید زیر آوار بمونه یا با آتیش بسوزه اونوقت روسای این کارگر یا بالاتریهاشون اختلاسهای میلیاردی انجام بدن
      تف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آتش سوزی نبوده تونل ریزش کرده

      • مریم

        کمتر از 1 درصد مدیران اختلاس گر و ناسالم اند ما مدیر زحمتکش و دلسوز مردم که حتی از دریافت حقوق ماهانه اش هم انصراف داده زیاد داریم

    • ج.ح

      الحمدلله مصدومان زنده اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما فکر کنید که زنده اند وسالم اون بیچارها

    • بدون نام

      باز هم حادثه در دولت اصلاحطلبان!!!!!!!!!!!؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکی شما چرا جناحی میکنی.یه عده واقعا از نعمت عقل برخوردارنیستن

      • بدون نام

        مدیران بی لیاقت وبی سواد باید منتظر این اتفاقات بود

    • ali

      کثافت کاری این ازادراه تهران شمال تموم نشد ؟؟؟
      چند نفر دیگه باید از این خوان بهره مند بشن تا تموم بشه

    • محمد

      گارگرهای زحمت کش وطنم ارزوی سلامت براتون میکنم زحمت و سختی کار مال شماست ولی حقوق کافی ندارید در عوض مسئولین بیکار و پشت میز نشین که مملکت رو به فلاکت رسوندن حقوقهای نجومی میگیرن خدایا به فریاد مردم برس

    • بدون نام

      خدا الهی لعنتتون کنه که بیست سال بیشتره دارید یه جاده می کشید. اخرش هم اینجوریه. رضاخان با ابزار اولیه جاده چالوسو سالها پیش کشید که هنوزم که هنوزه شما به گردش نمی رسید. خاک بر سر دزد بی عرضه و حمالتون. الهی شماها آتیش بگیرین، خدا کجایی؟ چرا کارگر بدبخت آتیش می گیره؟ پس عدالتت کو؟ انصافت کو؟ قهرت کو؟ خشمت کو؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی متاسفانه قهرو خشم خدا واسه آدمای بی پوله چراشو نمیدونم

      • ساره

        خدا لعنت کنه شایعه پراکنی های ضد انقلاب رو که با دروغ سعی در تطهیر چهره کثیف و جنایتکار پهلوی دارن.
        جاده چالوس در زمان قاجار ساخته شد و در سفرنامه های پادشاهان قاجار کاملا از جاده چالوس گفته شده و بعد انقلاب هم بازسازی هایی انجام شد.

    • بدون نام

      این کارگران بایدجزو شهدای خدمت قرار گیرند و خانواده هایشان زبر چتر حمایت بنیاد شهید.زیرا در راه خدمت به دولت و ملت و نظام به شهادت رسیده اند.

    • ش.ص

      تا کی مردم باید تاوان بی سوادی و حماقت این دولتو پس بدن! بسه هرچی خوردید و بردید برید بقیه عمرتون و استراحت کنید

    • کارگر 66

      عجب وضعی درست کردید شما مسوولان بی وجدان. بدبخت شدن، کار بدون حقوق، بدون بیمه، مزد کم، خسارت جانی، مالی، و زمانی مال کارگران بدبختی است که 70 درصد آنها تحصیل کرده هستند. کشته شدن هم مال ما. دزدی از حق و حقوق مردم و کارگران زحمت کش ما شما. عجب عدالتی، مدیریتی، ثروتی، انسانیتی رقم زدید برای مردم. فقط در کارهای اختلاس و دزدی خوب عمل میکنید.

    • بدون نام

      احتمالا گاز زغال سنگ باشد.

    • بدون نام

      خدايارحم کن

    • امام حسن عسکری

      وقتی پیمانکار دزدوبیسواده تاوانشوکارکرزحمتکش میده اخ دانش مکتبی کجادانش علم کجا

    • بدون نام

      برای منفعت طلبیشون کار را به یک پیمانکار خارجی ندادند خودشون هم با میران نالایقی که دارند وتجربه لازم را ندارند ومیخواند از سروته کار بزنند واصولا در کشور ما ایمنی وامنیت ور کار معنا نداره اینهم مثل تمام چادته هایی که اتفاق افتاد از قطار معدن کشتی هواپیما ماست مالی میشه میره بیچاره کارگر وخانواده مظلومشان کاش وقتی خودتان هستید این اتفاقات بیفتد وچند تا تون به درک واصل بشید

    • بدون نام

      سررشته وتخصص ندارم در حوزه راه وتونل ...تحلیل بدون نام میتونه درست باشه، متاسفانه نحوه رسانه های پر نقص وبازی با ارقام ..!؟ هفته بعد میگن ده نفر نبودن و یازده نفر بودن ؛که هشت نفر نجات پیدا کردن وسه نفر متاسفانه فوت کردن یکی مهندس، یکی راننده بیل مکانیکی ،ویکی از کارگران تسلیت به خانواده و شفای عاجل برای مصدومین را از خدا میطلبم

    • بدون نام

      تا یچیزی میشه یه مشت احمق بیسواد میان میگن رضا شاه فلان کرد چندوقت پیش یه جرثقیل تو آمریکا افتاد رو ملت. حادثه عمرانی بسیار اتفاق میوفته لطفا شعور داشته باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه گند بزرگراه های شمال در اومده معلوم نیست کی میتونن ملت ازش بهرمند شوند شاید شاد 10 نسل بعد بابام بنده خداکه مدام تو راه شمال بود فوت کرد آخر شو ندید الان با بچهام میرم بازم هیچی به هیچی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج