۸۵۷۹۰۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

آصفی: اتفاقات اخیر در شأن استقلال نیست

عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال می‌گوید مدیران استقلال بهتر بود برای برکناری وینفرد شفر مقداری صبر می‌کردند.

ایسنا: حمیدرضا آصفی، عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره اتفاقات و حواشی اخیر باشگاه استقلال و برکناری وینفرد شفر از سرمربی‌گری باشگاه استقلال گفت: شاید بهتر بود که مدیران استقلال مقداری صبر می‌کردند.

همان‌طور که می‌دانیم، برای استقلال قهرمانی دور از دسترس است و با توجه به بازی‌های که باقی مانده است، باید برای سهمیه آسیایی تا انتهای فصل بجنگد. استقلال با شفر می‌توانست برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کار کند و در انتهای فصل فرهاد مجیدی را اذیت نمی‌کردند. الان چند بازی در لیگ برتر مانده است و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده و من اگر بودم، با توجه به بازی‌های باقی مانده این کار را نمی‌کردم.

او درباره این که مدیرعامل استقلال گفته سعی می‌کند با این تصمیم کم‌ترین خسارت به باشگاه وارد شود گفت: من مقداری تردید دارم. مربیان خارجی معمولاً قراردادهای‌شان را طوری می‌بندند که کم‌ترین ضرر را متحمل بشوند. ما باید فرهاد مجیدی را که یک مربی جوان است برای آینده حفظ کنیم.

این عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد فیلمی که از وینفرد شفر در فضای مجازی انتشار یافته و او را از ورود به تمرین باشگاه استقلال منع کردند، خاطرنشان کرد: به نظر من این اتفاق، اتفاق خوبی نبود و نباید چنین می‌شد. چون این اتفاق به فرهنگ ما ایرانی‌ها نمی‌خورد. من آقای فتحی را می‌شناسم و می‌دانم که مدیر محترم و بااخلاقی است و شاید در جریان این مساله نبوده است وگرنه شفر را به تمرین راه می‌دادند. این مسائل دور از شأن باشگاه استقلال است و زیبنده تیم بزرگی مثل استقلال نیست.

وی افزود: مدیران باشگاه استقلال باید در آینده یک طراحی و برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند که هم به لحاظ مادی و هم معنوی استقلال دیگر ضربه نخورد.

آصفی در پایان گفت: من اگر بودم، سه چهار هفته صبر می‌کردم و ظاهر جریان را حفظ می‌کردم و بعد تصمیم‌گیری می‌کردم. اگر چهار هفته صبر می‌کردیم اتفاقی نمی‌افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی قرمز

      خنده داره ایشون میگه اقای فتحی خبرنداشته .عجب مدیرعاملی.کیسه هرچی بدبختی میکشه ازهمین مدیران بی لیاقتشه که فقط به فکربمب ترکوندنن البته ترقه کبریتی هم نیست چه برسه به بمب .جمع کنیداین بساطو

    • بدون نام

      کار زشت باشگاه استقلال در تاریخ دنیای فوتبال ثبت شد و بطور یعقین فرهاد مجیری که هر گز حتی در حد ده درصد منصوریان هم نیست قرباتی بزرگ این ماجرا خواهد بود

    • بدون نام

      کجای فتحی مدیر محترم و با اخلاقیست!!؟فتحی بجز دروغ چیز دیگه ای نداره،فتحی لیاقتش ابدارچی استقلال هم نیست،فقط و فقط بر اساس رابطه اش با وزیر و ادامه راه افتخاری شده مدیرعامل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج