۸۵۷۹۲۸
۳۴ نظر
۵۰۰۴
۳۴ نظر
۵۰۰۴
پ

فدراسیون فوتبال از کی‌روش به فیفا شکایت کرد

با اعلام رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، این فدراسیون از رفتارهای اخیر کارلوس کی روش به فیفا شکایت کرده است.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،احمدرضا براتی، رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره اظهارات اخیر کارلوس کی روش ، اظهار داشت : فدراسیون فوتبال به کلیه تعهدات مالی و غیر مالی خود در قبال ایشان عمل کرده است و از این حیث تقصیری متوجه فدراسیون فوتبال نیست .

البته محدودیت های مالی بین المللی برای جا به جایی پول در کلیه تراکنش های بین الملللی منتسب به جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که این موضوع هم اختصاص به فدراسیون فوتبال ندارد و البته همه ایرانیان و غیر ایرانیان از این مشکل و محدودیت آگاهی دارند.

وی ادامه داد:در سوی مقابل ، آقای کی روش که خود را علاقه مند به ایرانیان می دانند بهتر بود با شکیبایی بیشتری رفتار می کردند و اینکه ایشان در مصاحبه های خود به صورت مستمر اصرار دارند اتهاماتی را متوجه فدراسیون نمایند علاوه بر آنکه با ادعای ایشان مبنی بر علاقه مندی به ایرانیان منافات دارد همچنین مغایر و مخالف مقررات و کدهای اخلاق فیفا می باشد و قابل پیگرد قانونی است.

به عنوان مثال و در حالیکه همگان اذعان دارند کمپ قطر در حال حاضر در زمره بهترین کمپ های دنیا و حتی بهترین آنها است و بزرگترین تیم های ملی و باشگاهی جهان هم دراین کمپ حاضر می شوند اما ایشان به صورت عجیبی حضور در این کمپ را علت ناکامی تیم ملی می دانند و ادعا می کند تیم ملی ایرانی گروگان اهداف تیم ملی قطر بوده است! و البته هر حقوقدان ورزشی می تواند بگوید که معنی این حرف چیست و در صورتی که ایشان نتواند این ادعا را ثابت کند چه تبعاتی برای ایشان خواهد داشت و البته باز هم ادعاها و اظهاراتی از این جنس در اظهارات ایشان قابل مشاهده است.

براتی در ادامه این گفتگو افزود : البته فدراسیون فوتبال در همه این سال ها به منظور حفظ آرامش تیم ملی و صیانت از منافع ملی وارد مجادلات کلامی با ایشان نشد و اگر چه در طول یکسال گذشته دوبار به صورت رسمی و کتبی به ایشان اخطار شد ولی بازهم سیاست فدراسیون سیاست مدارا و حفظ آرامش بود و این موضوع رسانه ای نشد اما اینک که ایشان مسوولیتی در ایران ندارد و در عین حال اصرار بر مصاحبه مداوم و جوسازی مستمر علیه فدراسیون و ارکان ورزش دارد دلیلی برای ادامه این خویشتن داری وجود ندارد و لذا فدراسیون اقدامات قانونی را برای تعقیب قانونی موضوع آغاز کرده و به این منظور با فیفا در ارتباط مستمر هستیم و همین امروز هم به صورت رسمی با فدراسیون فوتبال کلمبیا و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی مکاتبه کرده ایم و قطعا به اظهارات ایشان که خلاف کدهای اخلاقی فیفا است رسیدگی خواهد شد.

رییس کمیته حقوقی فدراسیون با اشاره به اینکه فدراسیون در تلاش است تا بهترین انتخاب ممکن برای تیم ملی صورت گیرد یادآور شد، با وجود فضای رسانه ای بین المللی به وجود آمده توسط کارلوس کی روش اما فدراسیون تلاش می کند تا کمترین آسیب به تیم ملی وارد شود و انشاالله در حد امکان شاهد انتخاب سرمربی مناسبی برای تیم ملی خواهیم بود.

براتی تصریح کرد: اگرچه رسیدگی های قانونی و حقوقی زمانبر هستند اما در هر صورت فدراسیون در حال پیگیری حقوقی موضوع است و از سوی دیگر باتوجه به شناختی که از خلقیات کی روش داریم بعید نیست به دعواهای شخصی اشخاص و مسوولین فدراسیون هم ورود کند و اگر چنین اتفاق رخ دهد اصلا متعجب نخواهیم شد که در این صورت نیز پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پولشو ندادید، تازه دست پیش رو گرفتید تا پس نیفتید زمانیکه برانکو از تیم ملی رفت و مردم ایران رو دلقک نامید چرا شکایت نکردید ترسیدید الان که حرف درست رو کی‌روش میزنه بهتون وباند تون بر خورده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی روش از سر فدراسیون و مخالفاش زیاد تر بود

      • بدون نام

        با مردم هر کاری خواستن کردن بد عادت شدن فکر کردن کی روش شفر هم مردمن

      • عمار

        بیگانه پرست

    • بدون نام

      طلبش و که پرداخت نکردید حالا شکایتم میکنید عوض اینجور کارا برید یه سرمربی برای تیم ملی انتخاب کنید

    • بدون نام

      شکایت شمرو بردن پیش خولی

    • بدون نام

      این چه عادت بدیه همتون دارین آخرش طرف رو بی آبرو میکنید زشته اعتبار مردم تو دنیا خراب میشه خودتون به درک

    • بدون نام

      تحریم و هر بهانه ای رو شیک تو ضیح میدادین بهش قانع نشده که شکایت کرده حق داره . بعد بازی ژاپن اومد هتل فرودگاه اونطوری خداحافظی کردین میگه همون روز تاج مخصوصا موبایلش رو خاموش کرده

    • بدون نام

      کی روش اینجا پیر افسرده شده بود مث خود ما از وقتی رفته کلمبیا جوون شده دم مردم قدرشناس گرم زیر پستش هنوز ایرانیه

    • بدون نام

      فدراسیون ما خیلی غلط کرد از کی روش و مهناز افشار شکایت کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخ کیروش ومهنازچقدرم بهم میان

      • بدون نام

        خخخخخ روانی مگه فدراسیون ازمهنازشکایت کرده دوبارقرصهاتونَشُسته خوردی قاط زدی؟

    • بدون نام

      شفر رو تا هفته پیش مینداختن هوا دیروز راه نمیدن چقدر کاراشون چیپ و زشته اینا شدن مدیر نجومی بگیر شل مغز

    • هم وطن

      عجب.

    • جنبش عدالتخواه

      نمیدونم حرف کی روش عاقبت ش چی میشه ؟ کی روش خبر ازخروج وخالی کردن حساب خزانه فوتبال( اسم بانکی که فیفارد وبدل میکنه) توسط شخص جناب تاج اقدام !اگرم میخواد بگه برای تحریم و دور زدن زودتر اقدام کردیم !! اما کجا رفته وهست مهم هست ؟ شکایت عوام فریبی !؟ حالا هزینه کردن ازبیت المال حتی پول بلیط حرام شرعی هست وتاج میدونه کی روش باسند گفته فقط باید پرسیدکجاست پول؟ چاپ کنی ممنون

    • بدون نام

      متاسفم چون حالا که کارازکار گذشت فهمیدید چه روباهی درلباس میش تیم ملی را مدیریت کرده بود.وهرچی مربیان داخلی و باشگاهی فریاد برآوردند گوش شنوایی نبود باورکنه این آقا کی بود. چوب خدا صدا نداره واقعا

    • ناشناس

      قابل توجه دوستانی که عاشق کی روش بودند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        که چی هنوز هم هستیم پولشو میخواد

    • فردوسی

      اعه تازه فهمیدن که این دلال تا الان سوارتون شده بود دنیا رو آب ببره شمارو خواب میبره

    • بدون نام

      با کی روش کل کل نکنید تمام گند کاریهایتان را بر ملا میکند.

    • ایرانی

      اولامقصراصلی شمافدراسیون نشینهاهستیدازکفاشیان تاتاج و.....اگه ازروزاولیکه این زاده ی مستعمره واین موزامبیکی بیچاره عقده ای بی محابابه تمام ارکان فدراسیون ووزارت ورزش ومربیان شروع به توهین کردادبش میکردن وبهش میفهموندن که ازحدودش تجاورنکنه نتیجه این نمیشدکه حالاعلناتاج رادروغگووبدترین توهینهاروباون وبقیه انجام بده.البته ایون بیچاره دریک مستعمره متولدوبزرگ شده که کل ملتش نوکروبرده ی پرتغالی هابوده وهستن وهمین علت عقده ای بودن وخودبزرگ بین انگاشتن خودش بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاج وکفاشیان لیاقتشون توهینه

    • بدون نام

      ياد دفاع كردن هاي فردوسي پور از كيروش به همراه سوپر بازيكن هايي نظير ؛روزبه چشمي ها

    • شهریار کسرایی زاده

      کیروش تا دیروز شاه بود الان چیشده...

    • بدون نام

      مرتیکه دلال عملی، مثه زالو پول مردم ایران و مکید حالا رفته اونجا هم حرف مفت میزنه

      پاسخ ها

      • محمد

        مگه دزدیده برادر من؟
        خوب قراردادش بوده. وقتی همچین قراردادی رو میبندن باید هم بهش متعهد باشند. اگه حرف از دزدیه کسایی باید محکوم بشن که پای همچین قراردادهایی رو امضا کردن.

    • عباس قلی

      زر مفت ی مسئول پاچه خوار فدراسیون
      جمش کنید بی لیاقت های دزد...

    • موسوی

      ی موقع خدای ناکرده به گوش کی روش نرسه!!!! میاد شما فدراسیونیها به خصوص تاج را میخوره.بخدا ترسوتر از شما ،ندیدم.!!!!

    • بدون نام

      جناب آقای کیروشی پور باید پاسخگو باشه که الان همه وامصیبتا براش سر میدن
      هرچه سر این فوتبال اومده تقصیره کیروشی پوره که دلبریتی های بی سواد افتادن دنبال حمایتش و ملت ساده هم میگن درست میگن و به به و چه چه راه انداختن

    • انتقاد سازنده

      هر چند که کیروش یک دلار هم ارزش نداشت و یه مربی کاملا بد دهن و بیسواد بود ولی این حرفها کاملا مزخرفه و باید پولشو بهش بدین . بدون هیچ بهانه . حقش هست یا نیست مهم نیست . این حرفها رو باید موقعی میزدین که داشتین توی پر قو نوازشش میکردین و براش اشعار حماسی میگفتین . ۸ سال خیانت محض کردین به فوتبال مملکت حالا همه بلبل شدن و اعتراض میکنن . اونموقع که کارشناسهای باسواد گفتن که این یارو رو بزرگش نکنین ولی کسی گوش نکرد . عادل فردوسی پور با افتخار مقابل دوربین سیما گفت که من افتخار میکنم اگه بهم بگن کیروشی پور . خیلی آدمهای فهمیده جامعه فهمیدن که کیروش اومده که جیبشو پر کنه و چیزی توی چنته نداره . ولی یه عده علاف و بیکار و ابن الوقت که تا امروز به پیت حلبی لگد نزده بودن شدن طرفدارش و در حد اسطوره بالا بردنش . امروز نتیجه اش معلوم شد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      فارس خودش میدونه که کدام ادعا درست وکدام الکی هست اما بخاطر موزامبیکی میشه پشت هم باشیم موافقم؛ بخاطر گسترش فساد تو فوتبال وجلوگیری از ان بعداز کی روش اینجا دستگاه نظارتی از فدراسیون و تاج و دوستان ش تحقیق بشه واقعا فوتبال ناکجا اباد داره میره ؟!

    • kato

      کی روش آدم زرنگیه و حرکتی که الان انجام داد در واقع بخاطر اینه که میدونه تیم ملی دنبال انتخاب مربی جدید تو دنیاست و در واقع کی روش به سایر مربیانی که ممکنه ایران باهاشون وارد مذاکره بشه گوشزد کرد که اینها ادمهای دروغگویی هستند و پولتون رو هم نمیدن و فکر کنید با توجه به تحریمهای جهانی ایران که همه دنیا ازش خبر دارند کسی دیگه میاد اینجا مربیگری کنه !؟ کی روش دقیقا چنین قصدی داشت و در واقع اینطوری عدم تمدید قراردادش رو تلافی کرد

    • بدون نام

      آقای براتی شماکه جزء اون دسته ازآدمهایی هستی که میگفتی کیروش ازهرایرانی ایرانی تره واقعاًکیروش راست گفته که مسئولین فوتبال ایران به حرفهای خودشان هم احترام نمیگذارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج