جاباما
۸۵۷۹۳۳
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

راز ۱۰ کارآفرین جوان و موفقی که به رویاهایشان رسیدند

آیا تا به حال احساس کرده اید که برای رویا‌ها و موفقیت دیگران سرمایه گذاری می‌کنید در حالی که خودتان را نادیده می‌گیرید؟ شما برای روز‌ها و ساعاتی که کار می‌کنید، دستمزد دریافت می‌کنید، ولی در واقع دارید عمر خود را صرف تحقق آرزو‌های دیگران می‌کنید.

برترین‌ها - ترجمه از امیر ابوالمعصوم: آیا تا به حال احساس کرده اید که برای رویا‌ها و موفقیت دیگران سرمایه گذاری می‌کنید در حالی که خودتان را نادیده می‌گیرید؟ شما برای روز‌ها و ساعاتی که کار می‌کنید، دستمزد دریافت می‌کنید، ولی در واقع دارید عمر خود را صرف تحقق آرزو‌های دیگران می‌کنید. اگر چنین حسی دارید، باید بدانید که تنها نیستید. بسیاری از مردم در یک چرخه برای تحقق رویا‌های دیگران به دام افتاده اند و برخی از افراد سعی کرده اند از این چرخه خارج شوند که ما به آن‌ها کارآفرین‌های جوان و موفقی می‌گوییم، برای تحقق رویا‌های خود دست به یک اقدام شجاعانه زده اند!

در حال حاضر کارآفرینی یک روند و مسیر جدید را طی می‌کند و به سرعت در حال فراگیر شدن است. به نظر می‌رسد همه آن را انجام می‌دهند. اگر سرمایه گذاری لازم برای راه اندازی کسب و کار خود را داشته باشید، چه می‌کردید؟ آیا شما شجاعت موفق شدن و تحقق رویا‌های خود را دارید؟

اگر تصمیم گرفتید که بر ترس‌های خود غلبه کنید، باید خیلی حساب شده عمل کنید. ترس شما منطقی است و نشانه عدم شایستگی شما نیست. راه اندازی یک کسب و کار کمی دشوار است، ولی با کمی مطالعه می‌شود به آن مسلط شد و در این مسیر قدم گذاشت. تحقیقات و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که بیش از ۹۰ درصد از مبتدی‌ها شکست خورده اند. این به این معنی است که در این زمینه همیشه گردونه‌ی شانس به نفع شما نمی‌چرخد!

تحلیل و بررسی زندگی ۱۰ تا از کارآفرین‌های جوان برتر دنیا، چگونگی رسیدن به موفقیت در زندگی را به ما نشان می‌دهد؛ بنابراین شما باید به آن ۱۰% از کارآفرین‌های جوانی فکر کنید که موفق شده اند. مطمئن باشید که موفقیت آن‌ها تصادفی نیست و حاصل تلاش و باورهایشان است. این کارآفرین‌های جوان ثابت می‌کنند که موفقیت با وجود بد شانسی نیز امکان پذیر است؛ و این نشان می‌دهد که شما هم می‌توانید نتیجه آن‌ها را برای خودتان تکرار کنید. هر کسی از افراد مبتدی گرفته تا افراد کاملا حرفه ای، می‌توانند نکاتی را از این کارآفرین‌های جوان یاد بگیرند. اگر دوست دارید در مورد آن‌ها بیشتر بدانید پس در ادامه با ما همراه باشید.

۱ - ویلیام ژو، بنیانگذار و مدیر کل Chalk.com

درس: ارتباطات و مراقبت

راز ۱۰ کارآفرین جوان و موفقی که به رویاهایشان رسیدند

Chalk.com توسط Forbes به عنوان «مایکروسافتی برای معلمان» توصیف شده است. این شرکت نرم افزاری مبتنی بر آموزش، از میل ویلیام برای کمک به مربیان از کار افتاده کمک گرفته است. شرکت او نرم افزاری را ایجاد کرده است که برنامه ریزی درس، امتحانات و روند ارزیابی معلمان را ساده می‌کند.

درس‌هایی که می‌توانیم از ویلیام یاد بگیریم این است که شما باید ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید و تا حد ممکن مراقب این ارتباطات باشید. انگیزه اصلی برای شروع این شرکت، ارائه یک سرویس کمک رسانی به معلمان بود. او از انجام این کار صرفا مقاصد مالی نداشت. ولی در نهایت توانست هر دو این اهداف را محقق سازد.

۲ - برنن بیرن، بنیانگذار Clef

درس: افراد مناسب را نگه دارید و از افراد اشتباهی دوری کنید.

راز ۱۰ کارآفرین جوان و موفقی که به رویاهایشان رسیدند

Clef یک جایگزین برای نام کاربری و کلمه عبور است. این تکنولوژی با استفاده از رمزنگاری تلفن، نیاز به کلمات عبور برای ورود به سیستم را از بین می‌برد و سریع و ایمن کار می‌کند.

برنن به عنوان یکی از کارآفرین‌های جوان و موفق در مصاحبه‌ای با AL.com می‌گوید: «استخدام افراد خوب به عنوان یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی است که به موفقیت شرکت کمک می‌کند.»

این درس در زندگی و به ویژه در کسب و کار بسیار اهمیت دارد. شما باید افراد خوب را در اطراف خود حفظ کنید. برعکس، زمانی که متوجه شدید که فرید متناسب با شخصیت و چشم انداز شرکت نیست، آن‌ها را سریعا از خود دور کنید. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید فردی که وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهد، از ماموریت و اهداف شما پشتیبانی کند.

۳ - آدام لیپز، همکار Codie

درس: تمرکز بر یک ایده در یک زمان.

راز ۱۰ کارآفرین جوان و موفقی که به رویاهایشان رسیدند

«کدی» یک ربات اسباب بازی و برنامه وب است که به بچه‌ها نحوه کدنویسی را آموزش می‌دهد و بسیار هم جذاب و سرگرم کننده است. در مصاحبه‌ای با مجله فوربز، آدام کدی را مانند لوگو برای معماران توصیف می‌کنند.

آدام یکی از کارآفرین‌های جوان و موفقی است که کاملا آرمانی است و چندین ایده بزرگ دارد. موفقیت او ناشی از یادگیری چگونگی تمرکز بر یک ایده بزرگ در یک زمان و ادغام اندیشه‌های کوچکتر است. او مطمئن است که می‌تواند ابزار‌های نوآورانه ایجاد کند؛ زیرا او دارای نظم و انضباطی است که تمام وقت، انرژی، تخصص و منابع خود را در هر زمان به یک ایده اختصاص می‌دهد.

۴ - دانیل فین، مؤسس و مدیر عامل تیم Brotherly Love و شرکت‌های The Fine

درس: همیشه باید برای موفقیت شور، اشتیاق و انگیزه داشته باشید.

راز ۱۰ کارآفرین جوان و موفقی که به رویاهایشان رسیدند

دانیل فین، مؤسس و مدیر عامل تیم Brotherly Love و شرکت‌های The Fine است. این شرکت‌ها شامل یک شرکت تولید کننده عینک‌های آفتابی به نام Glass-U، یک شرکت پزشکی به نام Dosed و شرکت آموزشی «NexTutors» است. تیم Brotherly Love بیش از ۲ میلیون دلار برای تحقیق در مورد دیابت نوع ۱ اختصاص داده است. Glass-U عینک‌های آفتابی ویژه‌ای را ارائه می‌دهد و صد‌ها مجوز از دانشگاه‌های مختلف دارد.

این کارآفرین جوان و موفق در مصاحبه‌ای با «هافینگتون پست»، دانیل می‌گوید که «اشتیاق و تمرکز دو کلید اصلی موفقیت است.»

این‌ها احتمالا دو عنصر مهم برای به دست آوردن هر چیزی هستند. برای رسیدن به هدفی لازم است که اشتیاق و انگیزه داشته باشید. در اوایل، شما می‌توانید چیز‌هایی را ایجاد کنید بدون آن که فوق العاده پرشور باشید؛ اما شما نمی‌توانید به طور مداوم به این روند خود ادامه دهید. تمرکز، نکته بعدی است که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد. همپوشانی تمرکز و انگیزه دو موضوع اصلی است که می‌تواند رویا‌های شما را محقق سازد.

۵ - سام شامز، بنیانگذار Embr

درس: شما باید سخت کار کنید، اما باید بر روی نقاط قوت خود تمرکز کنید.

راز ۱۰ کارآفرین جوان و موفقی که به رویاهایشان رسیدند

سام شامز از روز‌های کالج خود به عنوان یک کشتی گیر ستاره‌ای در MIT فعالیت می‌کرد. تا این که وی در سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از کارآفرین‌های جوان و موفق زیر ۳۰ سال شناخته شد. سام به عنوان یک دانشجو که در دانشگاه MIT تکنولوژی هسته‌ای می‌خواند، محصولی را به نام: Wristify تولید کرد. Wristify یک وسیله پوششی است که به تنظیم درجه حرارت کمک می‌کند. این دستگاه هم در زمستان و هم در تابستان کارایی دارد.

سام معتقد است که شما باید آن چه را که دوست دارید انجام دهید و این چیزی است که برای شما مفید است. سام بر این عقیده است که در آغوش گرفتن و استفاده از مجموعه منحصر به فرد مهارت‌ها و توانایی‌ها می‌تواند موفقیت فوق العاده‌ای را برای شما به ارمغان آورد. او سخت کار می‌کند، اما معتقد است که باید بر روی نقاط قوت خود سرمایه گذاری کند.

۶ - نانسی لیو، بنیان گذار و مدیر عامل Enplug

درس: همه چیز را با دقت نظاره گر باشید.

راز ۱۰ کارآفرین جوان و موفقی که به رویاهایشان رسیدند

Enplug فناوری است که هر نمایشگر دیجیتال مانند تلویزیون، jumbotrons و بیلبورد‌ها را از کانال ارتباطی استاتیک، به صورت یک طرفه به یک صفحه نمایش تعاملی تبدیل می‌کند.

زندگی کارآفرینی به وضوح پر از خطرات، استرس و فداکاری است. این که بخواهید تمام زندگی جوانی خود را در یک شرکت سرمایه گذاری کنید هم امری بسیار خطرناک است. شما باید بتوانید از جهان پیرامون خود ایده و الهام بگیرید. همچنین باید بپذیرید که شکست بخشی از مسیر موفقیت است.

۷ - بکا گلدشتاین، یکی از بنیانگذاران کمپانی Fever Smart

درس: همیشه در حال یادگیری باشید.

راز ۱۰ کارآفرین جوان و موفقی که به رویاهایشان رسیدند

Fever Smart یک سیستم مانیتورینگ دمای غیر تهاجمی است. این یک راه حل پیشگیرانه است که کاربران را قادر می‌سازد تا از طریق تشخیص زودهنگام مریضی‌ها سلامت خود را حفظ کنند.

بکا کمی متفاوت از دیگر کارآفرین‌های جوان ما است. او کاملا مطمئن نبود که با زندگی اش می‌خواهد چه بکند. به جای این که در کالج بماند، یک سال را صرف سفر کردن کرد. چرا؟ به گفته وی، او می‌دانست که در یک کلاس درس نمی‌تواند چیز‌های مفیدی یاد بگیرد. بکا، مانند کارآفرین‌های جوان و موفق، به شما می‌گوید که او همه چیز را نمی‌داند؛ اما برای یادگیری همیشه آماده است. از این رو او یک دانشمند واقعی است.

۸ - گیب بلانچت، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Grove

درس: برای انجام هر کاری نیازی نیست که کارشناس باشید.

راز ۱۰ کارآفرین جوان و موفقی که به رویاهایشان رسیدند

شرکت Grove بر اساس این باور بنا شده که همه افراد، صرف نظر از محل زندگی، آب و هوا و یا فصل، می‌توانند مواد غذایی سالم خود را در جایی که زندگی می‌کنند، پرورش دهند. این کسب و کار مردم را قادر می‌سازد تا به طور فعال تغذیه‌ای سالم داشته باشند، در حالی که از اثرات منفی بر محیط زیست مانند فرسایش خاک و آلودگی آب جلوگیری می‌کنند و به کاهش آثار تغییرات آب و هوایی کمک می‌نمایند.

گیب معتقد است خیلی بهتر می‌شود که از توانایی‌های خود استفاده کنید. او و همکارانش در مورد محیط زیست و تغذیه افراد در زمینه حفظ سلامتی نگرانی دارند. آن‌ها همه این کار‌ها را انجام می‌دهند و سود خوبی به دست می‌آورند. گیب کارآفرین جوان و موفقی است که با کمک یک برند قدرتمند از طریق فرآیند‌های کسب و کار به سلامتی بشر کمک کرد.

۹ - سارا تولین، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Oxie

درس: برای ایده‌های کوچک ارزش قائل شوید.

راز ۱۰ کارآفرین جوان و موفقی که به رویاهایشان رسیدند

Oxie یک تصفیه کننده هوا است. این تکنولوژی آیرودینامیک با یک طراحی براق برای محافظت کاربران از آلودگی هوا مانند دود ترافیک، گرده و میکروب‌ها ساخته شده است.

این ایده سارا برای اتوبوس‌هایی که بیش از حد دود می‌کردند، مورد استفاده قرار گرفت. این یک رویداد زندگی او را تغییر داده است. او معتقد است که ایده‌ها هر چقدر هم که کوچک و جزئی باشند باید مورد بررسی قرار گیرند.

۱۰ - کارولین پاگ، بنیانگذار شرکت VirtualU

درس: به خودتان اعتماد کنید.

راز ۱۰ کارآفرین جوان و موفقی که به رویاهایشان رسیدند

VirtualU تکنولوژی ۳D مدل سازی انسان با تناسب اندام و مراقبت‌های بهداشتی است. این کار مردم را قادر می‌سازد تا به طور دقیق مسیری را که بدن آن‌ها تغییر می‌کند را ردیابی کنند. این نشان می‌دهد که شما دقیقا چقدر وزن کم کرده اید و چقدر عضله سازی داشته اید. این فناوری در انتخاب لباس نیز می‌تواند به افراد کمک کند.

مأموریت شرکت Caroline این است که مرز بین فضای مجازی و واقعیت را از بین ببرد، تا شما بتوانید تجارب مفیدی به دست آورید. این یک هدف بسیار عالی است حتی برای فرد یا شرکتی با تکنولوژی درخشان! با این وجود کارولین به خود اعتماد دارد و با جدیت هدفش را پیگیری می‌کند. او به خودش و ماموریتش هم کاملا اعتقاد دارد. او خود را با کسانی که به او اعتقاد دارند احاطه می‌کند. اعتقاد او به خودش چیزی است که او را مجبور می‌کند ادامه دهد و غیرممکن‌ها را تحقق بخشد.

این‌ها اسرار کارآفرین‌های جوان و موفقی است که توانستند موفق شوند و دنیا را جای بهتری برای زندگی کنند. اگر تا به حال احساس کرده اید که به جای پیگیری رویا‌های خود در حال تلاش برای تحقق رویا‌های دیگران هستید، کارتان را شروع کنید و از این ۱۰ نکته فوق العاده استفاده کنید.

منبع: lifehack

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا ناصری

      سار از همه زیبا تر بود.بقیه زشت بودن.مخصوصا نانسی چشم بادومی
      ولی هیچکی مثل خانواده ی کیم جذاب نیستند.کاش فرش زیر پایشان بودم.
      با تشکر از سایت خوب برترینها دشت شما درد نکند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهش میکنم از این علیرضا ناصری نظری منتشر نکنین. تو همه صفحات میاد و در مود زنها نظر میده که اصولا با کلمات زشت و جنسی خطابشون میکنه. حرفاش نمونه خشونت حنسی هستش . اگر برای سایتتون ارزش قائلید این آدم رو حذف کنید و جلوی اشاعه این تفکرات کثیف رو بگیرید.

      • جعفری

        از چشم بادومی ها خاطرات بدی داره این داداشمون فک کنم آره شدن با هم

      • ن

        من با نظر ۱۰:۴۷ کاملا موافقم .به نظرم اگه میخواید جامعه پیشرفت کنه باید ریشه همچین آدمای کثیف و تهی مغزی کنده بشه لطفا شما پیشگام باشید و این چنین نظراتی رو منتشر نکنید
        ممنون از سایت خوبتون

      • بدون نام

        این یارو یا داره مسخرگی میکنه یا واقعا مریضه.بهرحال لزومی نداره کامنتهای چندشش رو منتشر کنید

      • بدون نام

        فازش چیه این؟ رد داده

    • بدون نام

      چقدر جالبه رنجِ سنیشون کمه و زیر 30 ساله . با این حال موفق شدن همچین شرکتایی تاسیس کنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیترش اینه: کارآفرین جوان

    • بدون نام

      چرا پیامای این علیرضا منتشر میشه؟
      شاید به مسخره بازی می نویسه ولی خیلی زنندس

    • جعفری

      برترین ها لازم نیست نظرات یک مشت شهرستانی رو منتشر کنی، به وجهه خودت صدمه می زنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج