۸۵۸۰۶۲
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

دایی: فقط منتظرم لیگ تمام شود که بروم

سرمربی تیم فوتبال ساپیا می‌گوید تیمش در دیدار برابر ذوب‌آهن فرصت‌های زیادی برای گلزنی به دست ‌آورد.

ایسنا: علی دایی، سرمربی سایپا پس از پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار کرد: امروز یکی از بهترین بازی‌های ما بود و با شناختی که از ذوب‌آهن داشتیم، به خوبی این تیم را کنترل کردیم و فرصت چندانی به آن‌ها ندادیم و سعی کردیم کناره‌ها را ببندیم و در عمق هم هیچ فرصتی به حریف ندادیم. ذوب‌آهن به این معروف است که از دفاع به حمله به خوبی عمل می‌کند و ما این موضوع را می‌دانستیم. امروز فرصت‌های زیادی هم از دست دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با غیرت تلاش کردند چون واقعاً تنها بودند. ما تنهاتر از گذشته‌ایم. نه کسی در تمرینات ما می‌آید نه کسی در باشگاه از ما خبری می‌گیرد. قبلاً یک نهار می‌دادند که آن هم صاحب رستوران گفته به دلیل بدهی نمی‌توانم به شما نهار بدهم! بازیکن هم که به طور کامل در اختیار ندارم و با این حال سارفو چند روز است به تمرین نمی‌آید. امروز از بازیکنان جوان در حساس‌ترین نقطه خط دفاع استفاده کردیم که واقعاً عالی کار کردند. ما امروز مستحق پیروزی بودیم و شاید فشار بازی‌ها باعث شده بود طراوت همیشگی را نداشته باشیم.

دایی: فقط منتظرم لیگ تمام شود که بروم

دایی تصریح کرد: زمانی که با سایپا به قهرمانی لیگ رسیدیم آقای هاشمی مدیرعامل باشگاه بود و همه از تیم حمایت می‌کردند. از مدیرعامل کارخانه تا باغبان از ما حمایت کردند. الان متأسفانه کسی از ما حمایت نمی‌کند. ما باید سه بازی دیگر انجام دهیم و با این حال برخی بازیکنان ما ۶۰ درصد دریافتی داشته‌اند و برخی ۵۰ درصد پول گرفته‌اند. با این شرایط بازیکن چطور بازی کند؟

وی ادامه داد: بازیکنانم با شرف و غیرت بازی کردند. ما در دو سالی که در این تیم کار کرده‌ایم بازیکنان بزرگی را تربیت کردیم. قلی‌زاده در بلژیک بازی می‌کند و ترابی به پرسپولیس رفت و دانشگر هم در استقلال حضور دارد. بازیکن از دست دادیم و بازیکنی هم نگرفتیم. ۵ بازیکن هم که مصدوم شده‌اند. سارفو هم که به تمرین نمی‌آید. در این بین کسی یادی از ما نمی‌کند و فقط یک بار مدیرعامل جدید به تمرین آمده و گفته شما فقط به فوتبال فکر کنید. او گفت ما با قدرت آمدیم مشکلات را حل کنیم اما ما قدرتی ندیدیم. آقای درویش هر طوری بود سال قبل، ۹۰ درصد پول ما را پرداخت کرد. ما طرفداری نداریم و تیمی که طرفدار ندارد حداقل باید پولش را بگیرد. فقط آمدند و وعده دادند.

او در پاسخ به این سوال که آیا این مشکلات روی ادامه همکاری‌اش با سایپا برای فصل آینده تأثیر می‌گذارد یا خیر گفت: مطمئناً تأثیر دارد. امسال آنقدر از نظر روحی فشار تحمل کردم که فقط می‌خواهم لیگ تمام شود و بروم استراحت کنم. مگر بازیکنان ما چقدر قرارداد بستند؟ اصلاً برای کارخانه سایپا این ارقام پولی است؟ پراید ۸ میلیونی، ۵۰ میلیون تومان شده و تیبای ۱۶ میلیونی، ۷۵ میلیون تومان شده اما قرارداد ما افزایش نیافته است! شاید هم من را دوست ندارند و نمی‌خواهند من در سایپا کار کنم که فکر می‌کنم ۹۹ درصد این مساله درست است چون اگر کسی بخواهد می‌تواند کمک کند. من را به باشگاه دعوت کردند و گفتند باشگاه به غیر از مسائل مالی چه کار می‌تواند انجام دهد که بازیکنان شاداب شوند؟ من گفتم به غیر از مسائل مالی اگر راه حلی دارید به من بگویید. شاید باید گروه تئاتر کمدی یا سیرک به تمرین بیاوریم اما آنها هم بدون پول نمی‌آیند. بهتر است حق و حقوق بازیکنان را بدهید. تا کی می‌خواهید وعده بدهید؟ من از مدیریت کارخانه و وزارت صنعت و معدن خواهش می‌کنم بیایند و به این مساله رسیدگی کنند. آقای درویش بیشتر به ما کمک می‌کرد. اگر قرار به جابجایی باشد باید شرایط بهتر می‌شد نه اینکه مشکلات بیشتر شود. کسی اصلاً حال ما را نمی‌پرسد.

دایی ادامه داد: من الان صحبت کردم و احتمالاً فردا مرا می‌خواهند. آقایان اگر من را نمی‌خواهید حداقل پول بازیکنان را بدهید. مدیر و معاونی به باشگاه آمدند که با من مشکل دارند. پول من را ندهید اما پول این بازیکنان را بدهید. کمی باید شرف و مردانگی در وجود انسان باشد. فکر کنید این‌ها خانواده شما هستند. امسال آنقدر مشکل داشتم که فقط می‌خواهم فرار کنم.

وی همچنین درباره وضعیت فوتبال ایران هم گفت: فوتبال ما در سراشیبی است و فکر می‌کنم سال بعد بسیار سخت‌تر خواهد بود و فصل بعد مشکلات زیادی خواهیم داشت.

او به وضعیت خشونت در ورزشگاه‌ها هم اشاره کرد و گفت: این خشونت و عصبی بودن در جامعه وجود دارد و تمام باشگاه‌هایی که طرفدار دارند در قسمت فرهنگی کار نمی‌کنند. وجود برخی افراد در تیم‌های بزرگ به این مسائل دامن می‌زند. من در پرسپولیس با این مشکلات کار کردم و یکی از مشکلاتی که با آقای کاشانی داشتم، همین لیدرها بودند. اگر این طور ادامه بدهیم به قهقرا می‌رویم.

شاید برخی سوءاستفاده سیاسی کنند و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. روی تمام تیم‌ها پیشوند فرهنگی چسبانده‌ایم اما از نظر فرهنگی کاری نکردیم و فقط بودجه تعیین کردیم. شاید بودجه بخش فرهنگی یک باشگاه از بودجه تیم جوانان و نوجوانان بیشتر باشد. در همین فدراسیون فوتبال بودجه فرهنگی بیشتر از بودجه‌ای است که برای تیم‌های نوجوانان در نظر گرفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو یکی حرف از فرهنگ نزن. تمام وجودت شده پول.

    • حامـــــد

      بودجه فرهنگی از اون بودجه هاست که راحت هاپولی میشه ومیگی ڪجا خرج شده میخندند وهارتو پوت تحویل ملت میدن
      این بودجه ها خرج ایاب وذهاب لیدر میشه که بیات بگن این باشه واون نباشه حیا کن ورهاکن ویه عده بدبخت هم میسوزن برای منافع یه عده دیگه
      ا

    • بدون نام

      واقعا علی دایی مرد است ! مردم ما این آدم های باسواد را در راس مدیریت ورزش میخواهد اما افسوس......!؟

    • بدون نام

      علی آقا دمت گرم‌ پوزه علی منصور کیسه کش رو به خواک مالیدی

    • بدون نام

      بگو چقدر گرفتی که ناله میکنی،۶۰ درصد قرارداد چقدر میشه؟
      چرا نمیگید؟
      چون حقتون نیست
      هر مدیر عاملی این پولارو میده امیدوارم اون دنیا بتونه جواب آدم هایی رو بده که صبح تاشب کار میکنن برای ماهی ۲ میلیون
      از گوشت سگ حرام تر

    • بدون نام

      انصافا برد ذوب آهن مقابل تراکتور شانسی بود اگه فیلمشو نگاه کرده باشین متوجه میشوید در بیست ده دقیقه اول بیش از ده فرصت مسلم گلزنی تراکتور با بدشانسی گل نشد یک پنالتی صدرصد تراکتور در دقیقه سه بازی را نگرفت و برخلاف اون یک پنالتی به نفع ذوب آهن در دقیقه پانزده گرفت که بعد از اون روحیه تیمی و شیرازه تراکتور بر هم ریخت وگرنه حق تراکتور برد بیش دو یا سه گل اختلاف بود به همین خاطر منصوریان خیلی جوگیر شده بود فکر میکرد بازی کرد واقعا تراکتور برد احمق ....

    • بابا اتی

      خودتم میدونی اویزون سایپا هستی خب برو دیگه ..برادرت رو هم ببر .ضمنا اسم پرسپولیس رو نیار دیگه ..

    • بدون نام

      العان یک کارمند ماهیانه خیلی که درامد داشته باشه 10 میلیون بیشتر نیست من موندم که اگه این فکتبالیست های جوان که بقول علی اقا 60 درصد گرفتن اگه فوتبال بازی نمیکردن میخاستن چیکار کنن العان بیشتر جوان ها بیکارن و در ماه یک میلیون درامد هم ندارن ،فکر نکنم که هیچ بازیکن سایپا کمتر 500 تومن قرار داد بسته باشه 60 درصد 500میلیون میشه 300 و 250 ،یک کامن خوددشو بکشه سالی 120 میلیون درامد داره ولی اینها این همه گرفت نوش جان شون چشم حسود کور ،پس هی نگین پول ندارن با غیرت بازی کردن خدا رو شکر کنین که فوتبالیست شدین ؟

    • بدون نام

      کی‌گفته ترابی را تو تربیت کردی
      مثل این میمونه که والورده بگه مسی را من تربیت کردم
      تا اونجایی که ما یادمونه ترابی حداقل۵سالی میشه که تو لیگ داره بازی میکنه،حتی موقعی که سرمربی پرسپولیس هم بودی تو لیست خریدت بود،درسته اسطوره‌ی فوتبال ایرانی ولی مردم را جیگر فرض‌نکن‌خواهشاً

    • دایی سپاهان.....

      اینم شنیده تراکتور میخوادش اینطوری حرف میزنه وگرنه اینهمه وقت چرا چیزی به اینصورت نمیمرد،با ،بازی با سپاهان چرا اینطوری نبودی،آها آخه ذوب خطری واسه پرسپولیس نداشت وگرنه به ذوب آهنم آقای گلی کادو میدادی،آقای دایی وجدانتو با چی تاق زدی مرد

    • محمد

      کاش خرج فوتبال از پول مردم نبود
      کاش فوتبال حرفه ای بود
      کاش اینقدر دزدی نمی شد
      کاش...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج