۸۵۸۱۱۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

آن‌هایی که برای وینفرد شفر، بهترین بودند

با اعلام تعلیق کار وینفرد شفر از سوی مدیریت باشگاه استقلال، دوران حضور این سرمربی در این باشگاه پایان یافت. به همین بهانه شاخص‌ترین بازیکنان استقلال در دوران حضور این مربی مرور شده است.

وب سایت نود: وینفرد شفر که از اواسط فصل گذشته هدایت استقلال را بر عهده گرفته بود نتوانست این فصل را به پایان برساند. در این ۱۹ ماه بازیکنان زیادی چهره شدند و توانستند شایستگی فنی خود را نشان دهند. در این گزارش باتوجه به پایان مدت مربیگری این سرمربی در استقلال، بازیکنانی که درشاخص‌های مختلف در دیدارهای لیگ در این تیم بهترین بودند را معرفی کرده‌ایم.

رکوردداران بیشترین بازی

شفر در دوران مربیگری در استقلال از بازیکنان زیادی استفاده کرد. این مربی در ۴۹ مسابقه لیگ برتر ۴۳ بازیکن را به میدان فرستاد و هیچ بازیکنی بیش از ۴۰ دیدار را تجربه نکرد.

فرشید اسماعیلی با ۴۰ بازی در لیگ رکورددار بازی در استقلال شفر است و پس از آن فرشید باقری و وریا غفوری با ۳۷ بازی قرار دارند. البته این بازیکنان در بازی‌های زیادی تعویض شدند و حضور ۹۰ دقیقه‌ای نداشتند و همین مساله باعث شد تا رکورددار بیشترین دقایق حضور در زمین بازیکنی به جز این ۳ نفر باشد و روزبه چشمی با ۳۱۸۲ دقیقه بازی برای استقلال شفر در لیگ برتر بیش از هر بازیکن دیگری به میدان رفته است.

آن‌هایی که برای وینفرد شفر، بهترین بودند

موفق‌ترین بازیکنان مقابل دروازه حریفان

شرایط بازی در استقلال شفر به گونه‌ای بود که نوبت گل‌زنی به بسیاری از بازیکنان این تیم رسید و ۷۳ گلی که این تیم در لیگ به ثمر رساند توسط ۲۵ بازیکن مختلف وارد دروازه حریفان شد.

وریا غفوری با ۸ گل بهترین گلزن استقلال شفر در لیگ است و پس از او فرشید اسماعیلی با ۷ و علی قربانی با ۶ گل قرار دارند. ترکیب ۳ نفر اول بیشترین پاس گل با بیشترین تعداد گل یکسان است با این تفاوت که فرشید اسماعیلی با ۸ پاس گل در رتبه اول و وریا غفوری با ۷ پاس در جایگاه دوم است. علی قربانی هم با ۴ پاس گل سوم است. الله‌یار صیادمنش باوجود حضور کوتاه مدت با کسب ۲ پنالتی، پنالتی‌گیرترین بازیکن استقلال در لیگ است.

آن‌هایی که برای وینفرد شفر، بهترین بودند

مرد شماره یک شفر

در مدت حضور شفر در استقلال رقابت سنگینی بین مهدی رحمتی و حسین حسینی شکل گرفت و چندین بار سنگربان شماره یک استقلال عوض شد با این اوصاف سهم حسین حسینی از بازیهای استقلال در لیگ کمی بیشتر از رحمتی بود؛ این دروازه‌بان در ۲۷ بازی گلر استقلال بود و مهدی رحمتی ۲۲ مسابقه درون دروازه استقلال جای گرفت. حسین حسینی با ۱۷ بار بسته نگه داشتن دروازه رکورددار کلین‌شیت در استقلال شفر است و مهدی رحمتی ۱۵ بار دروازه خود را بسته نگه داشت.

آن‌هایی که برای وینفرد شفر، بهترین بودند

بهترین بازیکن خارجی استقلال

بازیکنان خارجی زیادی در مدت مربیگری شفر در استقلال بازی کردند از ۱۰ بازیکن خارجی که سرمربی آلمانی از آنها استفاده کرد سرور جباروف با ۱۹ بازی رکورددار بیشترین تعداد بازی در لیگ برتر برای شفر است. آیاندا پاتوسی و مامه تیام دو بازیکنی که به ترتیب نیم فصل دوم این دوره و دوره قبلی به استقلال پیوستند با ۴ گل بهترین گلزن خارجی استقلال در لیگ محسوب می‌شوند. گادوین منشا نیز با ۳ پاس گل بیشترین پاس گل را در بین خارجی‌های استقلال در لیگ برتر داده است.

آن‌هایی که برای وینفرد شفر، بهترین بودند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فتحی که صیادمنش بهترین بازیکن فروختی هر چی پست هست میشه مدیر استقلال چرا در تیم پرسپولیس این خبر ها و حاشیه ها نیست در آرامش هستند

    • بدون نام

      اون بازیکنی موفقه که با هر مربی خودشو وفق بده و هی قلدورم بلدورم نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج