۸۵۸۴۹۶
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

چرا پرسپولیس دلچسب نیست؟

تیم فوتبال پرسپولیس همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر است ولی آنها سه هفته است که موفق به کسب پیروزی در لیگ نشده اند.

ورزش سه: تیم فوتبال پرسپولیس همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر است ولی آنها سه هفته است که موفق به کسب پیروزی در لیگ نشده اند.

آخرین پیروزی شاگردان برانکو در لیگ به دیدار برابر سایپا باز می گردد که آنها پس از پیروزی در دربی و سپس شکست پیکان، موفق شدند در یک دیدار پرفشار با نتیجه ۳ بر ۲ شاگردان علی دایی را شکست دهند. در خلال این سه مسابقه هم بازی های آسیایی پرسپولیس از سرگرفته شد و آنها با نتیجه ۲ بر صفر از سد الاهلی گذشتند.

پس از این مسابقه سرخپوشان در ۴ دیدار به میدان رفته اند که سه تساوی و یک شکست مقابل الاهلی حاصل کار آنها شده است. پرسپولیسی ها ابتدا مقابل ذوب آهن در فولادشهر به تساوی بدون گل رسیدند و سپس در یک دیدار پرحاشیه برابر سپاهان موفق به کسب بیشتر از یک امتیاز نشدند و امروز هم در تبریز و در شرایطی که از میزبان خود پیش افتاده بودند، در نیمه دوم گل خوردند و با تساوی زمین مسابقه را ترک کردند. بازی آسیایی پرسپولیس هم برخلاف هفته های ابتدایی سال ۹۸ با شکست در مصاف با نماینده عربستان خاتمه یافت تا شاگردان برانکو روزهای سختی را تجربه کنند.

البته در این بین، سایر تیم های مدعی قهرمانی نظیر استقلال، سپاهان، پدیده و تراکتورسازی هم نتایج خوبی کسب نکردند تا سرخپوشان همچنان صدرنشین لیگ هجدهم باشند؛ لیگی که در صورت پیروزی امروز شاگردان برانکو ایوانکوویچ می توانست برای آنها تقریبا تمام شده تلقی شود و در ادامه انرژی بازیکنان و کادر فنی، صرف لیگ قهرمانان آسیا شود.

چرا پرسپولیس دلچسب نیست؟

فشردگی بازی ها و خستگی ساق های بازیکنان یکی از دلایل نتایج کسب شده در این مقطع توسط پرسپولیسی ها بوده. به این موارد باید خروج منشا از تیم و عدم حضور موثر بودیمیر و همینطور مصدومیت و محرومیت بازیکنان را هم اضافه کرد که سبب شده طراوت و شادابی در روش بازی این تیم و به خصوص خط هجومی که حالا علی علیپور را تنها مهاجم تخصصی خود می بیند، به سطحی برسد که با تیم روزهای اوج برانکو فاصله معناداری دارد؛

به ثمر رساندن دو گل در 4 مسابقه که در آنها رد پایی از مهاجمان و هافبک ها دیده نمی شود، به وضوح بیانگر این مشکل است. ضمن اینکه طی این مدت پرسپولیسی ها فقط یک بار در آزادی بازی کرده اند که در آن دیدار همه چیز تحت تاثیر اتفاقات روی سکوها بود.

شاگردان برانکو حالا 5 بازی دیگر پیش رو دارند. دو دیدار در لیگ که می تواند پیروزی در آنها تضمین کننده قهرمانی سوم باشد. دو دیدار در لیگ قهرمانان آسیا که می تواند با گرفتن جواز صعود به مرحله یک هشتم همراه شود. یک دیدار هم در جام حذفی و در مصاف با سپاهان که با توجه به حضور تیم داماش گیلانیان در فینال، پیروزی در آن برای هر یک از دو تیم می تواند به معنای قهرمانی باشد.

بی شک سرمربی کروات سرخ ها پیش از هر فرد دیگری از این نقص تیمش آگاه است و به خوبی می داند که اهمیت 5 دیدار باقی مانده برای شاگردانش چقدر زیاد است؛ اینکه دو جام بدست بیاورند و به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند یا همه چیز را به یکباره از دست بدهند. پس شاید همین حالا هم که این متن را می خوانید، برانکو در حال فکر کردن به این چالش تیمش و پیدا کردن راه حل برای حل آن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس گشنه ی قهرمانی نیست

    • بدون نام

      دلچسب نیست در عوض خیلی خوش شانسه
      همه رقیباش با دست خودشون رفتن تو حاشیه
      استقلال با ماجرای پنالتی دربی
      تراکتور با قضیه فروزان
      سپاهان با افت بیموقع و البته بدشانسی زیاد
      اگر نه این لنگ سومم نمیشد بااین نتایج
      لیاقت لنگ چهارم شدن تو اسیا تو گروه چهار تیمیه اونم بخاطر اینک داور و رییس جمهور و وزیر ورزش تو اسیا کاری از دستشون برنمیومد

      پاسخ ها

      • MGZ

        حرف مفد نزن خودتونم تو اسیا چهارمید تو لیگ دوم پس همه اینا که گفتی شامل شما هم میشه. فصل قبلو چی میگی تا فینالی که رنگشو ندید رفتیم فصل قبلش رفتیم نیمه نهایی. فعلا پماد بزن تا یه چیز جدید واس نتایج پشگلی تون پیدا کنی با ۱۰۰میلیارد خرج و ۳۰تا بازیکن!!!!! همین داوری که میگی اگه نبود الان نیمه جدولم نبودید

      • mmd

        دمت گل گفتی
        لنگ جایگاه واقعیش تو جدول آسیا مشخصه :))
        تو لیگ فقط به خاطر بی عرضه بازی و تو حاشیه رفتن باقی تیمای مدعی بود ک الان اوله وگرنه الان سوم چهارم بود

        بیخود نیس اسمش شده شانسپولیس

    • بدون نام

      اگه داوریهای یکجانبه به نفع لنگ نبود، استقلال همین الان قهرمان بود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ خخخخ آره حتما با رهیری دو تا زلفی

      • melika.perspolis

        ها لامذهب

    • بابک قاسمی

      واقعا در خط حمله دچار مشکل شدیم

    • بی نام

      اصلا نیاز نیست دلچسب ازی کنه اصلا بازی کنه یا نکنه برنده است و باید برنده باشه کلا بقیه تیما باید برا دومی بازی کنند تا این تشکیلات هست

    • melika.perspolis

      کی گفته دلچسب نیست؟؟؟!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج