جاباما
۸۵۸۵۲۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فتحی: با کمترین هزینه رضایت شفر را جلب می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هواداران حق دارند اعتراض کنند، ولی تا پایان فصل صبور باشند تا تیم خوبی را برای فصل آینده بسازیم.

خبرگزاری تسنیم: امیرحسین فتحی پس از پیروزی استقلال مقابل استقلال خوزستان درباره وضعیت دستیاران وینفرد شفر گفت: دستیاران وینفرد شفر در اختیار باشگاه هستند تا در پایان فصل درباره آنها تصمیم‌گیری شود.

وی درباره حضور شفر در تمرین استقلال پس از تعلیق از سرمربیگری آبی‌پوشان عنوان کرد: ما هم از طریق واتس‌اپ و هم با ارسال نامه به او گفته بودیم که در محل تمرین حاضر نشود، به نظر من کار غیر‌حرفه‌ای کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اعتراض هواداران گفت: هواداران حق دارند اعتراض کنند، ولی تا پایان فصل صبور باشند تا تیم خوبی را برای فصل آینده بسازیم.

فتحی: با کمترین هزینه رضایت شفر را جلب می‌کنیم

فتحی درباره پیروزی مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: این برد خوب و مقتدرانه را به هواداران خوب‌مان تقدیم می‌کنیم که در این فصل شاید از نتایج ما ناراحت بودند. امیدوارم ما را دعا کنند و پشتیبان‌ ما باشند تا در لیگ و آسیا موفق باشیم.

وی درباره واکنش‌ها پس از تعلیق شفر از سرمربیگری استقلال و احتمال شکایت او گفت: من از زحمات آقای شفر تشکر می‌کنم، ایشان مربی بزرگی بود و همه تلاش‌ خود را برای استقلال کرد ولی به هر دلیلی این اواخر نتوانست به استقلال کمک کند. همانطور که گفتم کار آقای شفر برای حضور در محل تمرین غیرحرفه‌ای بود. ایشان مربی‌ای است که 50 سال سابقه دارد و خودش اذعان داشت که نامه ما را رویت کرده‌ است. ما از طریق مسالمت‌آمیز و دیپلماتیک این مشکل را با کمترین هزینه مرتفع می‌کنیم.

فتحی افزود: شفر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و با کمترین هزینه پیگیر هستیم تا رضایت ایشان را جلب کنیم. هواداران و کارشناسان فوتبال مطمئن باشند که این کار با کمترین هزینه صورت می‌گیرد. من اگر در فوتبال هیچ کاری بلد نباشم به عنوان کسی که حقوقدان ورزشی هستم کار را مسالمت‌آمیز و از راه‌های حقوقی انجام خواهم داد.

وی درباره احتمال حضور قلعه‌نویی در فصل آینده به عنوان سرمربی استقلال گفت: من به همه عزیزان و بزرگواران و خانواده استقلال و پیشکسوتان استقلال احترام می‌گذارم. اما قبلا هم به صراحت گفته‌ام که مربی آینده ما خارجی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره این موضوع که فرهاد مجیدی فصل آینده به عنوان دستیار سرمربی خارجی در استقلال خواهد بود، گفت: مجیدی یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و کنار مربی خوب و توانمند آینده ما خواهد بود.

فتحی درباره اینکه از عملکردش رضایت دارد یا نه تصریح کرد: 3 بازی دیگر وجود دارد در این باره بعد از پایان مسابقات صحبت می‌کنیم.

وی درباره اینکه باشگاه استقلال الهیار صیادمنش را به فروش رسانده است، گفت: ما از هواداران هیچ چیزی را پنهان نخواهیم کرد. تیم که نتیجه بگیرد مربی خوب می‌شود و بد هم نتیجه بگیرد بد می‌شود. در مورد صیادمنش هر وقت اتفاقی صورت بگیرد خواهیم گفت. فروش بازیکن یکی از راه‌های درآمدزایی باشگاه‌ها است. باشگاه استقلال اگر موردی باشد قطعا به صورت شفاف به اطلاع هواداران خواهد رساند و مطمئن باشید صادق خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان درباره پست فرهاد مجیدی بعد از بازی با سپاهان عنوان کرد: از آقای مجیدی در این باره سوال کنید. ما ایشان را توبیخ نکردیم و فقط خواستیم که مربیان تیم برای حفظ آرامش پستی نگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      باز داری شعر میگید با کمترین هزینه زرشک هوادر را گول می زنید

    • بدون نام

      همه مشکلات استقلال از همین کچل خان و دارودسته اش هستش که به تیم گند زدند

    • بدون نام

      فروش بازیکن جوان خطای راهبردی است جناب فتحی .

    • ایرانی

      خودتی عمو!!!!

    • اصلان

      اگه قبول نکردچی
      چراحرفی میزنی که شاید طرفت راضی نشد
      عادت کردیدفقط دروغ تحویل مردم می دید.

    • بدون نام

      حرف بزرگ بزرگ زیادمیزنی که اواخراشان پوچ درمیاد.حرفاتوبسنج بعدبزن

    • بدون نام

      همون طوری که به گرو و نیومایر هیچی ندادید؟؟؟ادم چقدر میتونه دروغگو و بیشرف باشه،کجای دنیا با مربی این رفتار و میکنن!!؟؟؟اقای فتحی پارسال هم همین حرف و زدید که تیم خوبی واسه سال بعد میبندیدم،هواداران دیگه گول شما ادمای بیشرف و نمیخورن،شماها بودید که تیم نیم فصل دوم پارسال و نابود کردید و بعد هم سه برابر ان واسه دو بازیکن به درد نخور هزینه کردید،مطمعن باشید شفر پولشو تا ریال اخر میگیره،چون که فتحی و هیئت مدیره که پاسخگو نیستند،چند سال دلالی میکنن و میخورن و میرن،مگه کسی با افتخاری حساب و کتاب کرد که با فتحی بشه!!؟؟

    • kato

      ببند حلقتو

    • سعید

      شب دراز است وقلندر بیدار .کمترین هزینه رو هم خواهیم دید. فقط کمی صبر لازم است

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      به همین خیال باش !!! ازاین حرفها هم رویانیان درمورد ژوزه زیاد می زد ،اخرش شد جریمه ،محرومیت از دو پنجره ی نقل و انتقالات ، وپرداخت همه ی پولش +جریمه اش ،فقط شانس آورد که کسر امتیاز نشد .

    • کاربر قدیمی

      ارواح عمه‌ت. با اون رفتاری ک باهاش کردید هم تمام پولشو می گیره و هم ی دور باید جلوش کلاغ پر بری! آخه کچل اگر هم می خواستی باهاش فسخ کنی ، ی کم سیاست ب خرج میدادی و ب اصطلاح با پنبه سر می بریدی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج