جاباما
۸۵۸۵۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امری: دوران حضور در والنسیا لذت بخش بود

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل والنسیا حاضر شد.

ورزش سه: اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل والنسیا حاضر شد.

با توجه به شکست های متوالی در لیگ برتر و پیچیده شدن شرایط کسب سهمیه، آرسنال امیدوار است با فتح لیگ اروپا فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر باشد و اونای امری که چند فصلی سرمربی والنسیا بود، از خاطرات خوش دوران فعالیت در این تیم صحبت کرده است.

ملاقات والنسیا در نیمه نهایی: "والنسیا تیمی بزرگ با تاریخچه غنی و تجربه زیادی است و شانس پیروزی در این نیمه نهایی برای هر تیم ۵۰ درصد است. من فکر می کنم باید از این رقابت ها لذت ببریم، این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم است و ما برای والنسیا احترام زیادی قائل هستیم.

امری: دوران حضور در والنسیا لذت بخش بود

من چهار سال سرمربی والنسیا بودم و از حضور در این تیم لذت بردم. من در والنسیا من تلاش زیادی کردم و نکات فراوانی یاد گرفتم، همچنین من لحظات بسیار خوب و دوستان زیادی آنجا داشتم. فردا همه چیز تمام نمی شود و ما امیدواریم برابر والنسیا پیروز شده یا حداقل دروازه ما برابر این تیم بازی نشود.

تمرکز ما در حال حاضر روی مسابقه بعدی و بازی رفت مقابل والنسیا است. ما همچنین در لیگ برتر نیز شانس کسب سهمیه و قرار گرفتن در 4 تیم را داریم و من فکر می کنم باید از شرایط لذت برده، سخت تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. من فکر می کنم بازیکنان بسیار متمرکز هستند، تمرین امروز بسیار خوب بود و من و بازیکنان در شرایط مثبتی هستیم."

شرایط آرون رمسی: "احتمالا فصل برای او به پایان رسیده و دیگر نمی تواند آرسنال را همراهی کند. تجربه کار کردن با رمسی فوق العاده بود و او نشان داد که قلب او در آرسنال قرمز است. امیدواریم رمسی به بازی های آخر فصل برسد و تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج