جاباما
۸۵۸۶۳۶
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

۲۲ اردیبهشت «خون به پا می‌شود»

پوستر نمایش «خون به‌ پا می‌شود» به کارگردانی مسعود طیبی که از ۲۲ اردیبهشت ماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود، منتشر شد.

خبرگزاری مهر: پوستر نمایش «خون به‌ پا می‌شود» به کارگردانی مسعود طیبی که از ۲۲ اردیبهشت ماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود، منتشر شد.

۲۲ اردیبهشت «خون به پا می‌شود»

نمایش «خون به پا می‌شود» کاری از مسعود طیبی به نویسندگی شهرام احمدزاده از ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

خسرو شهراز، ندا مقصودی، امین طباطبایی، ایمان اشراقی، وحید جباری، ناصر رحیمی، پانیذ خوش نیک، ایمان میرهاشمی، علیرضا قیدری، بابک محمودزاده و کامران حاجی علی اکبر بازیگران این اثر نمایشی هستند.

گروه طراحان و عوامل این اثر عبارتند از طراح صحنه: سعید آرین، طراح نور: مرتضی حقیقت بیان، طراح گریم: افسانه قلی‌زاده، طراح لباس: فاطمه محمدی، طراح صدا و آهنگساز: سهراب کرم رودی، مدیر تولید: شقایق شعبانی، دستیار اول و برنامه ریز: کیکاووس شکوهی، دستیار دوم: جاهد قربانی، منشی صحنه: غزال مهدی زاده، عکاس و طراح پوستر: رضا جاویدی، ساخت تیزر و تبلیغات: جاوید علیپور، فرزین شکاری، رضا گورابی، رکسانا محمدشاطر.

۲۲ اردیبهشت «خون به پا می‌شود»

این اثر اقتباسی است از نمایش «تیتوس آندرونیکوس» اثر شکسپیر که شهرام احمدزاه آن را بازخوانی کرده است. متن نمایش فضایی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را بر اساس قدرت‌طلبی به چالش می‌کشد؛ انسان‌هایی که به خاطر قدرت یکدیگر را نابود می‌کنند.

«خون به پا می‌شود»، یک اثر تجربی در فضایی کاملاً مدرن و امروزی است که بر ساختارهای بازیگری مدرن و میکرواکتینگ تاکید دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      می بخشید مگه بیست و دو اردیبهشت چه خبره ؟ !!!!!

    • بدون نام

      بعد میفهمی ۲۲ اردیبهشت چطور میشد
      یه فیلم توتلویزیون پخش میشد خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج