جاباما
۸۵۸۷۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیام ستاره هوفنهایم به اینتر: من را بخرید!

نیکو شولتز، ستاره باشگاه هوفنهایم که در این کشور شایعات زیادی درباره پیوستن او به دورتموند وجود دارد شخصاً مایل است به اینتر بپیوندد و حتی از پیام دادن به این باشگاه ابایی ندارد.

ورزش سه: نیکو شولتز، ستاره این فصل باشگاه آلمانی هوفنهایم امسال در بوندس‌لیگا عملکرد قابل توجهی داشته و همین باعث شده چندین باشگاه او را به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی نقل و انتقالات تابستانی خود در نظر بگیرند.

رسانه‌های آلمانی اخیراً خبرهای زیادی درباره تلاش بوروسیا دورتموند برای جذب این ستاره آلمانی منتشر کرده‌اند ولی خود شولتز که چندی پیش رسماً از تمایلش برای پیوستن به اینتر و بازی در سری آ خبر داده بود، بار دیگر در مصاحبه با نشریه آلمانی کیکر، به صورت تلویحی برای این باشگاه ایتالیایی پیام ارسال کرد.

پیام ستاره هوفنهایم به اینتر: من را بخرید!

شولتز که پیش از این گفته بود باشگاه اینتر را باشگاه رویایی خود می‌داند در گفتگو با کیکر گفت:" دلم می‌خواهد به یک باشگاه بزرگ منتقل شوم و مدیران هوفنهایم این را می‌دانند. این دیگر یک راز نیست".

ستاره هوفنهایم در ادامه صحبتهایش گفت: " چند باشگاه در بوندس‌لیگا هستند که برای جذب من ابراز تمایل کرده‌اند و بوروسیا دورتموند یکی از آنها است. ولی احتمال رفتن من به کشوری به جز آلمان هم همچنان وجود دارد. من دیگر بچه نیستم. حالا فوتبالیست پخته‌ای شده‌ام و به هر جا که بروم می‌توانم از پس خودم برآیم و با فضای کشور جدید سازگار شوم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج