۸۵۸۷۶۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توصیه رهبر انقلاب به آیت‌الله جزایری پس از استعفا

آیت‌الله موسوی جزایری گفت: در دیدار اخیری که اعضای خبرگان با مقام معظم رهبری داشتند به ایشان گفتم با خدا عهد بستم تا آخر عمر در خدمت شما و اسلام باشم و ایشان نیز گفتند از اهواز هم جدا نشوید و در اهواز بمانید.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله موسوی جزایری گفت: در دیدار اخیری که اعضای خبرگان با مقام معظم رهبری داشتند به ایشان گفتم با خدا عهد بستم تا آخر عمر در خدمت شما و اسلام باشم و ایشان نیز گفتند از اهواز هم جدا نشوید و در اهواز بمانید.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در تالار امام خامنه‌ای اهواز برگزار شد، اظهار داشت: بنده به علت کسالت، ضعف مزاج و عارضه مخصوصی بود که در قسمت پایین وجود داشت تا جایی که قدم برمی‌دارم متوجه نمی‌شوم پا را بر روی زمین می‌گذارم یا روی فرش و از این بابت برای خواندن نماز جمعه مشکل به وجود می آورد.

توصیه رهبر انقلاب به آیت‌الله جزایری پس از استعفا

وی با بیان اینکه با خود فکر کردم چه ضرورتی دارد ادامه ما و اعلام کردیم ما معذوریم و اعلام کردیم هرکسی بیاید خدمتگزار هستیم، ادامه داد: تردید حاصل شد که قم بروم یا بمانم در خوزستان، بر اساس اسرار مردم و طلبه ها قول دادم که در خوزستان می‌مانم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در دیدار خبرگان با رهبری به ایشان گفتم با خدا عهد بستم تا آخر عمر در خدمت شما و اسلام باشم و تا زنده ام در این مسیر باقی بمانم ایشان نیزگفتند از اهواز هم جدا نشوید و در اهواز بمانید.

آیت‌الله موسوی‌جزایری اظهار داشت: جریانات مناسبی وجود داشت و اگر این حوزه به دست افراد دیگری می افتاد، نظام اسلامی مظلوم واقع می‌شد به صورت آهسته و با تدبیر آیت‌الله سیستانی این حرکت را انجام دادیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در نجف در آغاز راه هستیم و من از طلاب استمداد می‌کنم حوزه علمیه نجف که روزی اساتید برجسته آن و مراجع آن ایرانی بودند حدود ۲۰ هزار نفر طلبه از ده‌ها کشور دنیا آمدند و طلاب ایرانی نیز حدود ۱۰۰ نفر هستند، اگر ما حضور پیدا نمی‌کردیم نظام و انقلاب ضربه می‌خورد چراکه حوزه نجف یک دروازه بین‌المللی است.

وی گفت: مدرسه امام خمینی(ره) در نجف وجود دارد که از همه دنیا در آن حضور دارند ما بخواهیم یا نخواهیم جهانی هستیم. انقلابی که امام راحل برپا کرده و امروز رهبری آن را ادامه می‌دهد دیگر محدود به ایران نیست.

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان این‌که امیدواریم فرصت‌هایی برای تدوین خاطرات پیش بیاید، ادامه داد: برای آینده دستورات رهبری نصب‌العین ماست و از همه آنها اطاعت می‌کنیم. اعتقادات و نظرات خود را راجع به حجت الاسلام موسوی فرد به افراد گفته‌ام.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رهبری به ما تکلیف کردند به حجت الاسلام موسوی فرد کمک کنم و با همه هم استانی‌های عزیز هرچه در توان داریم کمک می‌کنیم و امیدواریم ایشان هم به ما کمک کنند.

وی گفت: وحدت غرور آفرین و حماسه‌ساز عشایر غیور خوزستان از عرب تا لر و بختیاری که سربلندی روسفیدی برای ما ساخته است در کشور زبانزد است. امیدواریم این نعمت روز به روز بیشتر باشد و ما از عشایر متشکریم و خدمتگزار آنها هستیم. عشایر همیشه چه در جنگ و چه در سختی ها و امروز در سیل در صحنه هستند.

آیت‌الله موسوی‌جزایری خاطرنشان کرد: برای حوزه علمیه خوزستان در جهت تبادل علمی بیشتر اهواز از قم و بلعکس مرکزیتی در قم درست شده تا در کنار علما و فضلا در یک موسسه علمی پژوهشی ایجاد کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: باید حوزه علمیه را به اندازه‌ای ارتقاء دهیم که نه تنها کشور بلکه کل جهان اسلام را پاسخگو باشد و به چنین جایی برسانیم و ظرفیت‌های آن به ویژه ظرفیت عربی آن را به جایی برسانیم که کشورهای عربی منطقه نیز از آن بهره‌مند شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج