۸۵۸۸۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

زن کلاهبردار، گوش ۴۳۰ نفر را برید

اعضای باند کلاهبرداران کارت به کارت که با اجاره کارتهای اجاره‌ای بانکی اقدام به کلاهبرداری کرده بودند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام خبر بازداشت اعضای یک باند کلاهبرداری درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده‌های شکایت به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر ارسال پیامهایی با محتوی برنده‌شدن در قرعه‌کشی سفر به عتبات عالیات و برداشت وجه از حساب مالباختگان، موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که از شماره‌های مختلف با مالباختگان تماس حاصل شده و با کلاهبرداران با اعلام برنده‌شدن این افراد در قرعه‌کشی عتبات عالیات، با ترفندهای خاص افراد را به پای دستگاه ATM کشانده و اقدام به تخلیه حساب آنها کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در بررسی پرینت حسابها مشخص شد که مبالغ دریافتی به حسابهای مختلف واریز شده بنابراین اقدامات اطلاعاتی گسترده به منظور شناسایی مالکان حسابها در دستور کار قرار گرفت تا اینکه با ردزنی‌های پلیسی تعدادی از صاحبان کارتها شناسایی شده و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دعوت شدند.

نادربیگی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد افرادی با پیشنهاد خانم جوانی اقدام به تهیه کارتهای بانکی کرده و کارتها را در قبال دریافت مبالغی به وی اجاره داده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات نامبردگان، روند پرونده وارد مرحله دیگری شد و با تلاشهای شبانه‌روزی کارآگاهان، خانمی که اقدام به اجاره کارتها کرده بود شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

نادربیگی افزود: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری به شیوه کارت به کارت اعتراف کرده و درباره شیوه و شگرد کلاهبرداری‌ها گفت که با تشکیل یک باند ۶ نفره اقدام به اجاره ۲۷۸ کارت بانکی از افراد مختلف کرده و با هدایت وی از طریق سایر اعضای باند در زندان، با شهروندان در سراسر کشور تماس گرفته و با کشاندن آنها به پای دستگاه ATM اقدام به تخلیه حساب مالباختگان می‌کردند.

نادربیگی متذکر شد: اعضای این باند به سرکردگی این خانم تاکنون از ۴۳۰ نفر در استانهای مختلف کشور به مبلغ ۲ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و با همدستی افرادی نسبت به تخلیه پولها و خرید طلا و سکه و کارت هدیه اقدام کردند.

به گفته وی تمامی اعضای باند پس از بازجویی‌های تکمیلی با صدور قرار وثیقه قانونی تحویل زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شير زني بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که ساده هست حقشه اینجوری سرش بیاد

    • بدون نام

      مدیران فاسد == دزدان ماهر

    • بدون نام

      خدا ذلیلشون کنه،پارسال یه وام ۲۰ میلیونی بهم دراومد،به اسم کاربر خوش حساب همراه اول و برنده شدن قرعه کشی عتبات عالیات ،منو پای عابر بانک کشوندن و ۱۵ میلیون از حسابم خالی کردن حالا من موندم و بدهی و سر رسید وام،ایشالا که به حق امام حسین خیر از قرون قرونش نبینن،شکایتم کردیم پرونده م چند ماهه داره خاک میخوره.....به هر کی م میگم ،میگن زهی خیال باطل...

    • ممم

      ماشالا...خوب کاری کرده وقتی جنس ها گرونن و اینا هم دیگه توان خرید ندارن میزنن به راه دزدی و کلاهبرداری

    • بدون نام

      خاک

    • بدون نام

      خاک بر سر آنهایی که کارت عابر بانکشون را میفروشند وبه عاقبت کارشون فکر نمیکنند ،باید چنین آدمهای ابله هم زندان کنند

    • نااشنا

      اعدام تمام سارقان راهکار خوبیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج