۸۵۸۸۲۱
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

شادی جنجالی لینه‌کر و فردیناند پس از گل مسی

دیشب در ورزشگاه نوکمپ، در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بارسلونا و لیورپول، لیونل مسی چهارده سال بعد از به ثمر رساندن اولین گل خود با پیراهن این باشگاه کاتالان، با دو گلی که مقابل لیورپول به ثمر رساند تعداد کل گلهایش برای این باشگاه را به عدد ۶۰۰ رساند.

ورزش سه: دیشب در ورزشگاه نوکمپ، در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بارسلونا و لیورپول، لیونل مسی چهارده سال بعد از به ثمر رساندن اولین گل خود با پیراهن این باشگاه کاتالان، با دو گلی که مقابل لیورپول به ثمر رساند تعداد کل گلهایش برای این باشگاه را به عدد ۶۰۰ رساند.

درخشش مسی و دو گل او در بازی دیشب باعث شد بارسلونا با خیالی به مراتب راحت‌تر از لیورپول به بازی برگشت دو تیم در آنفیلد فکر کند. اما گلهای مسی در ورزشگاه نوکمپ باعث شد حتی کارشناسان و گزارشگران انگلیسی که برای پخش زنده بازی در انگلیس در ورزشگاه نوکمپ حاضر بودند هم از صندلی‌های خود بلند شده و به شادی بپردازند. ریو فردیناند و گری لینه‌کر بعد از گلهای مسی از صندلی‌های خود بلند شده و به خاطر گلهای او شادی کردند تا یکی از اتفاقات خبرساز بازی دیشب را رقم بزنند.

فردیناند و گری لینه‌کر بعد از آنکه روی صندلی‌های خود نشستند شروع به تعریف و تمجید از ابرستاره آرژانتینی بارسلونا کردند. فردیناند خطاب به گری نویل گفت:" احساس میکنم چطور خوشبختم که شاهد چنین صحنه‌هایی بودم. هر چه بگویم نمی‌توانم حق مطلب را درباره مسی ادا کنم. اولین بار که صحنه گل را دیدم پیش خودم فکر کردم که شاید آلیسون می‌توانست بهتر کار کند ولی نه، بعد که دوباره گل را دیدم متوجه شدم مسی از آن فاصله چه ضربه استثنایی‌ای به توپ زده".

ریو فردیناند اما در عین حال گفت ستاره‌های لیورپول هم در این بازی موقعیت‌های خوبی خلق کردند اما در بازی برگشت مسلماً حسرت گل نکردن این موقعیت‌ها را خواهند خورد.

اسطوره منچستریونایتد در این باره گفت:" باید این را قبول کنیم که بازیکنان لیورپول امشب موقعیت‌های خوبی روی دروازه بارسا خلق کردند ولی فقط خلق موقعیت کافی نیست. مهم این است که فرصتهای گلزنی به گل تبدیل شوند".

فردیناند در ادامه گفت:" بازیکنان لیورپول امشب خواب‌شان نخواهد برد. تراشتگن امشب یک بار دیگر عالی ظاهر شد و اگر او نبود به احتمال زیاد لیورپول می‌توانست دروازه بارسا را باز کند".

این خوشحالی و شادی تاحدی غیرمنتظره لینه کر و فردیناند بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت و البته خشم بخش اعظمی از هواداران لیورپول را هم به دنبال داشت. خشم و اعتراضی که در صفحات اجتماعی لینه کر نیز نمود پیدا کرد و این مجری سرشناس را وادار به واکنش کرد.

لینه کرد که در دهه ۸۰ میلادی سه فصل بازیکن بارسا بود و حتی در ال کلاسیکو نیز تجربه هت تریک کردن دارد، در پاسخ به اعتراضات هواداران لیورپول توئیت کرد:« به نظر می آید تعدادی از هواداران لیورپول از نوع شادی من پس از گل مسی ناراحت شده اند. تایید می کنم که این حرکت کمی آزاردهنده بود ولی از آنجایی که من بازیکن سابق بارسا هستم و عاشق این تیم، هیچ دلیلی برای عذرخواهی از شادی خودم نمی توانم داشته باشم.»

لینه کر همواره یکی از تحسین کنندگان بارسا و لیونل مسی است و فوق ستاره آرژانتینی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می داند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

شادی جنجالی لینه‌کر و فردیناند پس از گل مسی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامین

      الان فهمیدید دیگه یه تیم باشگاهی هیچوقت ملی نیست؟ این دوتا هم انگلیسی هستن اون تیم بازنده هم انگلیسی

    • بدون نام

      مسی واقعا یک استثنا در کل ادوار است و من دیشب تا حالا صد بار گل فوق زیبایش را تماشا کردم و در حال شادی و خوشحالی هستم و از لحاظ اخلاقی در زمین چمن هم بسیار عالی است و با وجود خطاهای متعددی را روش میکنن نه دعوا میکنه و نه جنجال

    • یونس

      دوتا خائن خخ

    • یونس

      دوتا خائن خخ

    • فاطمه شیش دقلالی

      العان مثلا چیکار کرد؟

    • امین نیک

      عه اونا چرا مثل ما مسخره بازیایی مثل بازی ملی اینا ندارن که بهونه کنن به طور ویژه حمایت کنن؟؟!!!!!

    • N

      من از اینام بدتر کردم بس خوشحال بودم

    • بدون نام

      همه مسی را بهترین تاریخ میدانند

    • بدون نام

      عالیه کینگ مسی

    • برند شیشتقلال

      اوسکول

    • نارو

      اگه اینجا بود اینا به جرم خائن اعدام میشدن...

    • بدون نام

      کل دنیا میگن مسی بهترین بازیکن تاریخه . دیگه باید اسمش ثبت بشه بهترین بازیکن تاریخ لئونل مسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج