۸۵۸۹۵۲
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

اولیایی: مجیدی نمی‌تواند سرمربی باشد

مدیرعامل پیشین استقلال با بیان اینکه رفتن وینفرد شفر تنها چاره درد این تیم نیست، گفت: باشگاه استقلال باید برای فصل بعد به فکر یک جانشین باتجربه و صاحب نام روی نیمکت این تیم باشد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل پیشین استقلال با بیان اینکه رفتن وینفرد شفر تنها چاره درد این تیم نیست، گفت: باشگاه استقلال باید برای فصل بعد به فکر یک جانشین باتجربه و صاحب نام روی نیمکت این تیم باشد.

سید محمد کاظم اولیایی اظهار داشت: در پی نوساناتی که در نتایج استقلال بود، هواداران از عملکرد شفر عصبی بودند و باید به آنها حق داد. باشگاه هم حق داشت در این مقطع شفر را برکنار کند.

وی اضافه کرد: با شفر قرارداد ترکمنچای بسته بودند و هزینه قرارداد او و دستیارانش آنقدر بود که با آن بشود مربیانی به مراتب بزرگ‌تر و اسم و رسم دار تر از شفر را استخدام کرد.

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: جدایی شفر تأثیر منفی ندارد و تصمیم خوبی بود. اما صرفاً رفتن شفر چاره نهایی درد نیست و باید به جای او یک جایگزین مناسب جذب شود. جانشین شفر باید مربی بزرگ، کارنامه دار و صاحب تجربه‌ای باشد.

اولیایی در خصوص احتمال سرمربی شدن مجیدی در فصل بعد گفت: قطعاً برای مجیدی سرمربی شدن زود است. او الان و در این مقطع می‌تواند سرمربی موقت باشد اما نباید بعنوان سرمربی فصل بعد روی او حساب کرد.

پیشکسوت آبی‌ها با اشاره به کمرنگ شدن نقش کمیته فنی در استقلال گفت: انتظار می‌رفت کمیته فنی بیشتر در صحنه باشد و بیشتر مورد مشورت قرار بگیرد. اصولی و منطقی این است که کمیته فنی به خصوص در این عزل و نصب‌های کلان در تصمیم گیری‌ها شرکت داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گویا خبر نداری در مورد چه تیم و هواداری حرف میزنی بابا تصول چیه اینجا فقط هوچیگری جواب میده که از همین طریق بیشتر از وزارت دلار بکشن خخخخخ

    • بدون نام

      اولیایی شد پیشکسوت استقلال ، گل بود به چمن آراسته شد

    • بدون نام

      منم همینو میگم، فرهاد کجا سرمربی گری استقلال کجا فرهاد بره با سگش بازی کنه

    • ساکت

      اونی که شفر رو اورده کجاست

    • حمید.

      مجیدی ممکنه محبوب استقلالی ها باشه ولی اون پتانسیل مربیگری استقلال را نداره تا بحال یک باشگاه کمک مربی هم نبوده من تعجب میکنم چرا مدیران استقلال این بلا را برای خود مجیدی وتیم میاورند این گوی و میدان خاطر جمع باشن که الان تیمهای رقیب خوشحال هستن از این اتفاق شوم

    • بدون نام

      تو خدا کی داره حرف میزنه!!؟؟اصلا چطور روت میشه که در مورد اسنقلال حرف بزنی،اقای اولیایی یادت رفته چه بلایی سر استقلال اوردی!!؟یادت رفته عابدزاده رو چطور با نامردی وقنی که مصدوم بود رهاش کردی،یادت رفت با مدیریت مزخرف شما استقلال به چه روزی افتاد؟؟اقای اولیایی اوج مدیریت شما نابود کردن استقلال بود،راستی از پاس همدان چخبر

    • انتقاد سازنده

      اصلا این چه ویروسیه که افتاده توی فونبال ما . همش مربی خارجی ؟ نه پول دارن بدن . تازه پول هم که داشته باشن نمیتونن انتقال بدن . زرت و زرت مربی خارجی درپیت میارن سریع یه قرارداد میبندن و ۶۰ نفر هم کمیسیون میگیرن و آخرش هم اخراج و شکایت و ............

    • محسن عنقا یی

      باید سرمربی خارجی بیاورند

    • کامران

      این یارو مگه هنوز زنده است؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج