۸۵۹۱۶۳
۷۲ نظر
۵۰۰۸
۷۲ نظر
۵۰۰۸
پ

چرا از بی اخلاقی‌های رخ داده در تبریز تمجید شد؟

اگر یک‌‌بار برای تماشای مسابقه‌‌ای راهی ورزشگاه یادگار امام شده باشید خوب می‌‌فهمید که هواداران تراکتورسازی چه مسیر طاقت‌‌فرسایی را باید برای حمایت از تیم محبوب خود طی کنند تا به ورزشگاه برسند.

فرهیختگان: اگر یک‌‌بار برای تماشای مسابقه‌‌ای راهی ورزشگاه یادگار امام شده باشید خوب می‌‌فهمید که هواداران تراکتورسازی چه مسیر طاقت‌‌فرسایی را باید برای حمایت از تیم محبوب خود طی کنند تا به ورزشگاه برسند. اهمیت پرشورها و نقش‌‌شان در جذاب‌‌تر‌‌شدن لیگ برتر نیز هرگز قابل انکار نیست. با این حال در سال‌‌های اخیر بیش از آنکه رسانه‌‌ها به حضور پرشور هواداران در تبریز اشاره کنند باید اخبار مرتبط با جنجال‌‌ها، شعارهای جدایی‌‌طلبانه و ضد‌‌قومیتی و رفتارهای هنجارشکن را مخابره کنند.

تعارف را باید کنار گذاشت؛ هوداران تراکتورسازی یا حامی این جو در ورزشگاه یادگار امام هستند یا معتقدند گروهی جدایی‌طلب از فضای موجود سوءاستفاده می‌‌کنند. حداقل خبرنگارهایی که برای پوشش مسابقات به تبریز می‌‌روند شهادت می‌‌دهند که صحبت از چند تماشاگرنما نیست و متاسفانه جو غالب ورزشگاه با شعارهای ساختارشکن همراه است و البته نباید چشم‌‌ها را روی رفتارهای مشابه در دیگر شهرها از جمله تهران ببندیم. با این تفاوت که تجربه نشان داده هواداران تراکتورسازی دردسر زیادی برای حضور در ورزشگاه آزادی ندارند اما کار به‌‌جایی رسیده که در تبریز می‌‌توانند با خط و نشان کشیدن و به‌‌راحتی مانع حضور هواداران سایر تیم‌‌ها شوند و مدیران فوتبال نیز به بهانه حفظ امنیت مشکلی با این ماجرا ندارند.

نیاز نیست مسابقات سال‌‌های اخیر را بررسی کنیم. دو حضور اخیر تیم‌‌های پایتخت در تبریز و جنجال‌‌های رخ داده، کفایت می‌‌کند. «طرفداران تراکتورسازی تبریز ضمن فحاشی و شعارهای تند علیه بازیکنان و طرفداران استقلال تهران، با پرتاب سنگ و صندلی به سمت طرفداران تیم میهمان، امروز در ورزشگاه یادگار امام صحنه‌‌های دور از انتظاری را رقم زدند.» این خبری بود که بعد از حضور استقلال در تبریز منتشر شد. مدیرعامل استقلال‌‌تهران در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد به‌خاطر میزبانی بد تراکتورسازی و مصدومیت ۱۳ هوادار استقلال، از این باشگاه شکایت می‌کند. وی همچنین اعلام کرد برخلاف قوانین به هواداران این تیم اجازه داده نشد در ورزشگاه حاضر شوند و تنها ۲۰۰ استقلالی راه یافتند.

اوضاع درخصوص حضور پرسپولیس در تبریز اما فجیع‌‌تر بود. قبل از بازی در فضای مجازی جوی ایجاد شد تا مانع از حضور هواداران این تیم در تبریز شوند. مشابه رفتاری که لیدر پرسپولیس درخصوص هواداران سپاهان انجام داد و البته با محرومیت از حضور در ورزشگاه نیز مواجه شد، اما درخصوص تبریزی‌‌ها خبری از محرومیت نبود!

این در حالی است که برخی منابع آگاه مدعی هستند به‌خاطر اتفاقات رخ داده بعد از بازی تراکتورسازی و پیکان که منجر به حضور تماشاگران داخل زمین و پرتاب صندلی و حتی کتک‌زدن بازیکنان تیم خودی شد، قرار بوده تراکتورسازی بازی با پرسپولیس را بدون حضور تماشاگران برگزار کند، اما باوجود داشتن سوابق زیاد، محرومیت آنها تعلیقی شد و از مدیران پرسپولیس نیز خواسته شد هواداری به تبریز نبرند. هم‌زمان محسن فروزان نیز که به دست داشتن در شرط‌بندی متهم است توسط اطلاعات سپاه بازداشت شد و درباره ارتباط این ماجرا با برخی مدیران تراکتورسازی و جو به‌وجود آمده در تبریز نیز می‌‌توان مطلبی جداگانه نوشت!

این البته پایان کار نبود. معدود هواداران پرسپولیس که به ورزشگاه رفتند مورد ضرب‌و‌شتم قرار گرفتند و فیلم کتک‌خوردن‌شان در فضای مجازی دست‌به‌دست شد. شعارهای هنجارشکن مثل همیشه سر داده شد آن هم نه‌‌فقط توسط چند تماشاگر. درنهایت اما اتفاقی عجیب‌‌تر رخ داد و کمیته اخلاق بیانیه‌ای صادر کرد که باعث شد مواضع منتقدان تغییر کند و اگر پیش از این خواستار برخورد با اقدامات هنجارشکن بودند حالا نگران حمایت از بی‌‌اخلاقی‌‌ها باشند!

در بیانیه مذکور آمده است: «کمیته اخلاق ضمن تبریک به تیم‌‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از کلیه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقه و سازمان لیگ فوتبال، مسئولان و پرسنل خدوم اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال، یگان ویژه و دستگاه‌‌های امنیتی و انتظامی استان آذربایجان‌شرقی علی‌الخصوص مدیریت و مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی و هواداران محترم و فهیم فوتبال به‌‌ویژه مردم شهیدپرور شهر تبریز که با میهمان‌نوازی و حمایت خود بیشترین نقش و سهم در برگزاری این مسابقه بین تیم‌های مذکور در ورزشگاه یادگار امام‌(ره) تبریز را داشتند تا با کمال آرامش و امنیت برگزار گردد، تقدیر و تشکر می‌‌کند.»

شاید نیاز به توضیح اضافی نباشد. حالا باید نگران باشیم که در دیگر شهرها نیز اتفاقات مشابه رخ ندهد چراکه ظاهرا نه‌‌تنها خبری از برخورد با بی‌‌اخلاقی‌‌ها نیست بلکه فشارها می‌‌تواند باعث شود از آنها تقدیر نیز صورت بگیرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .....

      جدایی طلب؟این بی شعورها حتی معنیشم نمیدونن
      مال این حرفا نیستن

      پاسخ ها

      • ایرانی

        معنیشومیدونن وخوبم میدونن وقتی باپرچم ترکیه واذربایجان میان واتاتورکوپدرشون خطاب میکنن.

      • علی

        داداش ترکای ترکیه خودشون گشنه ان اینا رو میخوان چه کار ... یه سر برید ترکیه معنی دزدی و نامردی رو قشنگ میفهمید کثیفترین کشور منطقه با اختلاف

    • تورک

      اولا وظیفه یک خبرگزاری رعایت بی طرفیه و شما اصلا رعایت نمیکنی دوما مگه طرفداران پرسپولیس تماشگر سپاهانی رو به قتل نرسوندن چرا اونو نمیگی درضمن آب یخ بریز جایی که می سوزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا تو دیگه خیلی شوتی ، هوادار پرسپولیس بود که مرد

      • بدون نام

        شوت خان طرفدار پرسپولیس مرد
        درضمن اونا معنی این شعارهارو نمیدوننننننن

      • بدون نام

        سپاهانیها در وحشیگری بعداز سوراختورند

    • ناشناس!

      واقعا که همینطوره! روز بازی تراکتور با پرسپولیس همه دیدند که هوادارای تراکتور به بشار رسن برای کرنر زدن سنگ زدند! ولی یادم هست به قول شما نه تنها تنبیه نشدند بلکه ازآنها تقدیر هم شد!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط بمونيدو بسوزيد

      • بدون نام

        فقط بمونيدو بسوزيد

    • انتقاد سازنده

      نه تنها ۲۵۰۰ سال بلکه ۲۵۰۰ ثانیه هم فرهنگ نداریم . ربطی به آموزش و فرهنگ سازی هم نداره . خانه از پای بست ویران است . اینهمه برنامه توی تلویزیون پخش میشه که التماس میکنن درست رانندگی کنید . ولی هرسال آمار بدتر از قبله . اینا نشون میده که اوضاع ما از شروع تاریخ داغون بوده .

      مملکتی که آدم بزرگی مثل امیر کبیر رو بخاطر چند سکه میکشن ، دیگه شما تا ته داستانو بخون چه خبره .

      کلا باید فوتبال ما جمع بشه . از رئیس فدراسیون و وزیرش تا نگهبان استادیوم . کلا تعطیل بشه . فوتبالی که خسارت بزنه و مصدوم و کشته بده و فساد مالی داشته باشه همون بهتر که درشو گل بگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تایید

      • بدون نام

        لایک

    • دوری

      چه قدر دشمنی مگه پرسپولیسیها پیار سال هفتاد هزار نفری توهین قومیتی نکردند. مگه در بازی با سایپا که اصلا تراختور نقشی نداشت توهین قومیتی نکردند. و شعار ...........قهرمانی بای بای ندادند. مگه در بازی با سپاهان حمام خون به راه نینداختند. من خودم ورزشگاه بودم هیچکس شعار قومیتی نداد. حالا چهار تا تماشاگر نما یه بطری انداخت. شصست هزار نفر تیم خود را تشویق کرد. نباید همه گیر گفته شود..اینهمه بد اخلاقی از سرخابیها سر میزنه .مگه پارسال خود ماهینی نگفت نوروزی را اوباشان و لیدرها دق مرگ کردند. مگه بعد دربی با رحمتی چکارها نگردند. حالا یه نفر رفته دستش به مسعود رسیده یا نرسیده میگید. ریختن زمین. .اینهمه کینه از تراختور .برای چیست. مطمعن باشید بخاطر همون اراجیف است که مردم برای شما مطبوعات مرکز نشین ارزشی قایل نیستند. ایا میدانید رسالت شما چیست. اگر وجدان داشتید میدانستید. ولی چون جیره خوار هستید .وجدانی در کار نیست. بقول مرحوم حجازی خبر نهارید.نه خبر نگار..اگر دین ندارید حداقل حریت داشته باشید. (امام حسین ع)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهمه بداخلاقی از سرخابی ها بقول خودت، جریمه و محرومیت در پی داشته نه تشویق و تقدیر . بعدشم زبونتون نمیچرخه بگید تراکتور میگید تراختور، موقع نوشتن چتونه پس؟

      • بدون نام

        عزیز من کار بد بده از طرف هرکی باشه
        منتها با پرسپولیس برخورد میشه اما از تیم شما تقدیر میشه

      • مجید

        آخه اینا چیزی بارشون نیست چی بشون توضیح میدی یه سری بیشعور ک از حسادت تراختور اونجاشون میسوزه

      • بدون نام

        اونا جواب توهینهای شما رو دادن ما از دهه ۸۰ که دوباره اومدید لیگ برتر فحش دادید کور و کر بودی ندیدی و نشنیدی اما یه بازی فحش طرفداران پرسپلیس که تازه بحاطر همونم پرسپلیس و جرسمه کردن عقده اش تو دلتون مونده بس که عقده ای هستید

    • سام

      جناب نویسنده بیشرف آدم باید شرف داشته باشد چرا بعد ازاینکه بازی پرسپولیس تموم شد بازم به تراکتور پرداختی و تحریکشون میکنی تو ورزشگاه آزادی زدین آدم کشتین میفهممممی چرا هر کی میاد ورزشگاه آزادی به مشکل میخوره چرا تیمهای دیگه غیر پرسپولیسی که وزیر ورزش پشتشه و داورها حامیش نو تبریز مشکلی ندارن چرا تو بازی رفت که تو تهران با سنگ ما رو زدین و شیشه ماشینهارو شکستین و فحش دادین مطلب نزدی چرا سپاهان تو تبریز اومد یا سایر تیمها که اومدن به مشکل نمیخورن پس کرم از خودتونه

      پاسخ ها

      • zoro

        برای اینکه دستتان تو یه کاسس و شما از تهرانیها عقده دارید این ربطی به فوتبال نداره کلا شما تبریزیها و شهرستانیها از تهرانیها عقده دارید در صورتی که همین تهران رو شما شهرستانیها با هجوم و مهاجرتهای گسترده خراب کردید و جایی نمونده که شما تو تهران اشغال نکرده باشید بچه های تهران همه شدند آژانسی و پیک موتوری چون تن به هرخدمتی و چاپلوسی نمیدن در عوض شما شهرستانیهای چاپلوس نون به نرخ روز خور مهاجر هر کاری میکنید تا در شرکتها و ادارات پست بگیرید و کار کنید تا شاید یه روز بشید بچه تهران تبریزی آنا ماز

      • بدون نام

        آقای زوروتوکه خودت کرمانی هستی چراادای تهرانی هارودرمیاری؟

      • بدون نام

        zoro
        چنان شهرستان شهرستان میکنی که انگار تهران شهرستان نیست.خود تهران هم شهرستانه

    • تراکتور

      پیشنهاد من برای شما این هست که برید از داروخانه پماد ضد سوزش خریده و به جای سوخته تون بمالید البته اگر بخواهید خوب جواب بدهد با خمیر دندان مخلوط کنید بعد بمالید

      پاسخ ها

      • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

        اون خمیر دندان بکن اونجایی عنه ات ... بی ادب

      • ایرانی

        اینکه برای شماوحشی هاقبلاتجویزشده.پان تورکیسمها.شماعلناپرچم ترکیه اید.

      • بدون نام

        گل گفتی

    • سام

      با این مطلبت زدنت ببین ازت شکایت میکنیم یا نه هر جور دوست داری مطلب بزن چون از عوامل طباطبایی پرده بر داشتیم حالا از طریق شما اقدام کردن پس بچرخ تا بچرخیم

    • اس

      اینا جوابه.....احترام کنند محبت ببینن...مثل اصفهان وخوزستان....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا الاغ پنداریه، نشان دادن صفات رذیله هست. حقا صفتتون حقتونه

    • نادر حاجی پور

      شما چرا میسوزین مگه کمتر از استقلال و پرسپولیس حمایت شده تمام امکانات دست شما هست در ثانی تو اذربایجان وقتی طرفدار ندارین چرا حرف مفت میزنی که راه ندادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبلا معلوم بود حالا دیگه نمیذارید

    • بدون نام

      علت ابن ماجراروبایددرتهران جستجوکنیدنه درتبریز!وقایعی که دربازی رفت اتفاق افتاد!ازشعارهای قومیتی که با برنامه ریزی وحمایت لیدرمعلوم الحالشون آن هم نه برای تراکتوربلکه برای هموطنان خودشون که به زبان ترکی تکلم می کنن گرفته تا کتک زدن هواداران تراکتور در داخل و بیرون ورزشگاه و تخریب ماشین های هواداران تراکتور و توهین های بی سابقه درفضای مجازی وچندین ماجرای دیگه باعث ادامه این اتفاقات شده هردوطرف به خصوص رسانه ها در به وجودآمدن این وضعیت مقصرند!

      پاسخ ها

      • zoro

        ما هر کاری کرده باشیم تا حالا پرچم آذربایجان و ژاپن به ورزشگاه نیاوردیم برو اونجا بگرد دنبال ماجرا

      • بدون نام

        نخیر علت همون فحشهای قومیتی ورزشگاه هم سالها فحش قومیتی بود که شما تو تبریز میدادید خودتون و به کوچه علی چپ میزنید خوبه فیلمهاتون موجوده زمان پرچم آتیش زدن زمان فحشهاتون چند سال قبل لز فحشهایی بود که تو تهران شنیدید

    • زینالی

      روزنامه
      فرهیختگان ولایتی مملکت خوار
      از پستهای
      اربابت هم یه گزارشی تهیه کن
      که عین موریانه
      خون مردم را می مکند

    • رامین

      تا جایی که ما میدونیم قتل تو آزادی اتفاق افتاده چرا سپاهان فولاد و... میان تبریز حتی در بین تراکتوری ها میشینن؟ چرا فقط مشکل همه ایران با پرسپولیسه؟ تو اهواز چرا پرسپولیس رو میزنن؟ چون تو تهران بهشون توهین کردن... علت اصلی رو ببینیم چی هست

    • فیروزجایی

      این افراد از ابراز هیچ خشونت و شعاری در استادیوم کوتاهی نمیکنن. یه مثال ساده. طرفدارای هر تیمی اگه بخوان در استادیوم این رفتارهای ترتری ها رو انجام بدن می ترسن که نکنه این رفتارشون باعث بشه تیم مورد علاقشون از این رفتارها زیان ببینه. چه زیان مالی و چه محرومیت از میزبانی. حالا اینکه تراکتوری ها با وجود این تنبیهات دست به این رفتارها میزنن دو دلیل میتونه داشته باشه. یا این افراد اصلا طرفدار تراکتور نیستن و براشون مهم نیست که تراکتور محروم یا جریمه مالی بشه و یا اونقدر خیالشون از بابت کمیته انضباطی راحته که به راحتی به این رفتارهاشون ادامه میدن.

      پاسخ ها

      • حمید

        دوستان مطالبشان را نوشتن در یک کلام مقصر اصلی فدراسیون‌ فوتبال و کمیته ضعیف انضباطی هست معلوم نیست حسن زاده چه جوری حکم میده تاج هم که خودش با سهمیه جانبازی در مسند فدراسیون جلوس کرد واقعا متاسفم از این فوتبال نا سالم و برگزار کنندگانش این فوتبال که دلخوشی ما بود را الوده کردن برنامه نود را هم که گرفتن کمتر به فوتبال نا پاک میپرداخت حداقل دست یک عده باز میشد

    • بدون نام

      من به عنوان یه شخص بی طرف میگم همه این مسایل اول از تهران شروع شده، اکثر پایتخت نشینها کارشون شده تمسخر شهرستانیها،درصورتی که تا 100 سال پیش تهران یه کوره دهات بیش نبود کسانی که تاریخو خوب خوندن میدونن! تهران آخرین شهری بوذ که پایتخت شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت و بی ربط نزن تهران حداقل دویست ساله پایتخت بوده قبلش هم دهات نبوده شهر باستانی ری بوده که در تاریخ اومده همون ماجرای عمرسعد ملعون
        اگه ده سال هم باشه که شهر شده الان بهترین و بافرهنگ ترین شهر ایرانه با اختلاف بسیار زیاد

      • بدون نام

        اتفاقا همه اش از تبریز شروع شد و کلا تبریز عحاشی و توهینهای قومیتی و پرچم آتیش زدن و شروع کرد ولی هیچ برخوردی با تماشاگران همیشه بی ادبش نشد

    • مرتضی

      با عرض پوزش خفه این چه متن مضخرفیه نوشتی همش با غرض و کینه توزی
      تراختور عجب خاری شده به چشم شما ....

      دوغتو بنوش

    • مرتضی

      میدونی شما ها تراختور رو با هواداران پرشورش مزاحم کارهای مهندسی شده خود میینید
      نسووووووووووز ما هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر تیمی که سنگ پرانی کنه و صندلی بشکنه محکوم میشه جز تراکتور مهندسی دست شماست

    • تراکتور

      همین چند روز پیش آدم کشتید کم سر شکستید فحش دادید.اخبار داغ . رادیو تلویزیون شده چرتپولیس وزارت ورزش.این شما هستید که قومیتی حرف میزنید مینویسید.همین کارهای شماست که احساسات مارا جریحه دار میکنید.ما آذری ها به ایرانی بودن خود افتخار میکنیم.فوتبال ایران شده چرتپولیس و



      استوراخ.شما از اون
      اول هم با تراکتور و آذری ها بد هستید لعنت به شماها بس کنید

      پاسخ ها

      • zoro

        یه پرسپولیس یه ایران یه تیم پر از دلیران بله اینها خیالشان راحته چون در راستای تمامی اقدامات دستگاه مافیایی ورزش متشکل از سازمان لیگ تاج قلعه نوعی تابش ساکت زنوزی و دوستان مبنی بر تضعیف تنها تیم واقعا مردمی ایران هیچ برخوردی با خسارت زنندگان نمیکنند بلکه از آنها به خاطر همکاریهایشان تقدیر هم میکنند

      • zoro

        یه پرسپولیس یه ایران یه تیم پر از دلیران بله اینها خیالشان راحته چون در راستای تمامی اقدامات دستگاه مافیایی ورزش متشکل از سازمان لیگ تاج قلعه نوعی تابش ساکت زنوزی و دوستان مبنی بر تضعیف تنها تیم واقعا مردمی ایران هیچ برخوردی با خسارت زنندگان نمیکنند بلکه از آنها به خاطر همکاریهایشان تقدیر هم میکنند

    • بدون نام

      زیاد به خودتون فشار نیارید و جرو بحث نکنید
      ترکه دیگه نمیشه کاریش کرد

    • میرو

      اونی این متن رو مینویسه...از پرسپولیسم بنویس...

    • بدون نام

      لنگ مافیای منفور

    • میرو

      تراکتور هر کاری کنه حقه....

    • میرو

      اونی که این متن رو مینویسه خودش پرسپولیسی هس

    • میرو

      اونی که این متن رو نوشته طرفداری کرده...برو از چرتپولیس طرفداری کن

    • تراکتوریم

      ایشالله سال دیگه تراکتور قهرمان میشه و جام قهرمانی لیگ برتر خلیج تا ابد پارس رو بالای سرمون میبریم
      یاشاسین ایران
      یاشاسین تراکتور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که تو ورزشگاه شعار خلیج عربی میدید

      • پرسپولیس

        کامروا باشید

    • بدون نام

      آقای zoro من مطالبتون و خونودم و همش نوشته بودین شما شهرستانی ها...
      خواستم به عرضت برسونم من اهوازی هستم و اینکه تهران رو از شهرستانهای ایران جدا نکن عزیزدلم چرا که اگه همین شهرستان ها(اهواز یا کلا خوزستان) که با خواری اسمشونو میبری نبودن الان جنابعالی بایستی کاسه گدایی دستت میگرفتی نه اینکه بشینی اونجا و از امکانات رفاهی ک نوشتون باشه استفاده کنی و ماهم در حسرت سرسوزن رفاه بسوزیم و بسازیم. منبعد در هنگام نظر نوشتن از شعورت هم یه خورده کمک بگیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من برای اهواز و همه شهرستانی ها احترام زیادی قائلم و نظر اون آدم رو تایید نمی کنم ، اما شما هم کم تر منت نفتی بزارید چون نفت ایران سالهاست تحریمه و قبل از اینکه اصلا نفت تو ایران کشف بشه تهران همیشه تهران بوده و خواهد بود سرفراز و سربلند

    • احمدی

      تا زمانی که تاج رییس فدراسیون باشه اوصاع فوتبال هر روز بدتر میشه و بی اخلاقیها بیشتر میشه.

    • majidturk

      دیگه دوران آبی و قرمز تموم شد زوزه گرگ لرزه بر تن سگهای ولگرد انداخته ما میایم تو تهران نصف ورزشگاه آزادی رو پر میکنیم شمام میتونید بیاید دره گرگهاورزشگاه سهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینکه تو بازی با پیکان و پرسپلیس اونجوری سنگ پرانی کردید نشون میده چی و کی هستید جای تاسف داره که محکوم نمیشید

      • وحید

        یاشاسین

      • بدون نام

        آشکاره که سگ ولگرد کیه
        همون کسی که تو رسانه های دیگران علاف و بیکاره و به گمان خودش پاچه مردم خوب ایران رو میگیره اما نمی دونه از سگ ولگرد هم کم تره

    • بدون نام

      متاسفم فقط همین

    • بدون نام

      کثیفترین دوران فوتبال ایران را شاهدیم کمیته ناداوران کمیته بی اخلاقی وکمیته بی انضباطی به سرکردگی تاج بی خاصیت والبته با کنارزدن فردوسی پور دارن لجن پراکنی میکنن ایکاش فیفا دخالت کنه دیرو ز تو مسجدسلیمان اولین تبعات تشویق سنگپرانی تو تبریز را دیدیم البته داور در اوج بی ومدانی سپیدرود را نابود کرد

    • وحید

      استادیوم یادگار تبریز حرمت داره نمیشه هر ...رو راه داد.اما میدونم که خیلی از طرفداران تیم وزارت ورزش دوس دارن یه روزی بیان یادگار.ما هم قول میدیم وقتی ...شدین دعوت کنیم یه بازی بیاین در خدمت باشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه حرمت داشت اینهمه فحاشی و سنگپرانی و پرچم آتیش زدن توش نمیشد درد شما هم از باختهای خودتونه که اینجوری کامنت میذارید اینکه چرا باهاتون برخورد نمیشه هم خودتون خوب میدونید واسه چیه وقتی بخاطر یه بازی کمتر بقیه تیمها صدر نشین شدید از همون پیام تبریک قاضی زاده معلوم بود چرا هر غلطی میکنید محروم و جریمه نمیشید

    • بدون نام

      ببینید طرفدارای پرس پلیس و سپاهان چیکار کردن که کار اینا به به و چه چه داره خخخخخخ

    • محمدرضا

      خاک بر سر فرهیختگان

    • بدون نام

      برخورد با بی اخلاقی ها باید از طرف داران وهواداران پرسپولیس واستقلال وبرخورد با توهین های هنجارشکن وتوهین وتحقیر های قومیتی آنها آغاز شود تا به تیم های شهرستانی مثل سپیدرود رشت وفولاد خوزستان وسپاهان وتراکتور برسد ونویسنده هم پماد بمالد وتفرقه اندازی نکند

    • بدون نام

      هوادارتراکتورهمه اقامنش وباسوادومهمان نوازنداین نویسنده طرفدارپرسپولیش واستقلاله که شعورنداره مثلا انتقادمیکنه درصورتیکه علناطرفداری میکنه بدبختااگه فدراسیون وداورانبودندالان این دوتیم پایتخت اول ودوم ازته جدول بودند

    • بدون نام

      چه سوزشی بد بختا مگه تیم های حرام خور بیتالمال در اذربایجان طرفدار داره اینجا همه عاشفق اذربایجان هستند و تراختور .نویسنده هم عقده اذربایجان را داره .حتی در تهران کرج قم .....طرفدارای تراکتور بیشتر از تیم های منفور شده ی پایتخت هستش .شاید براتون ثابت شده است .ولی عصبانی شوید واز این عصبانیت بمیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج