۸۵۹۴۲۱
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

فروش کبد در کشور تکذیب شد

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: فروش کبد برای انجام پیوند در کشور کذب است و چنین موضوعی وجود ندارد زیرا برای پیوند کبد از فرد زنده فقط باید از پدر و مادر گرفته شود.

خبرگزاری ایرنا: عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: فروش کبد برای انجام پیوند در کشور کذب است و چنین موضوعی وجود ندارد زیرا برای پیوند کبد از فرد زنده فقط باید از پدر و مادر گرفته شود.

ایرج فاضل روز شنبه در نشست خبری روز ملی اهدای خون در دانشگاه خاتم، افزود: اعضای قلب و کبد فروشی نیستند و اهدای این اعضا به صورت زنده فقط در دو مرکز درمانی کشور انجام می شود.

فاضل با اشاره به اینکه رسانه ها نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی اهدای عضو د ارند، افزود: رسانه ها نباید هر گونه شایعه ای در مورد فروش اهدای عضو از مرگ مغزی را واقعی بدانند و فروش کبد نیز موضوعی بی اساس، غیرعلمی و کذب است.

فاضل که پدر اهدای عضو در ایران است، افزود: در یک زمانی برای استفاده از پیوند عضو نیاز به اجازه های شرعی و قانونی وجود داشت و در سال ۶۸ امام خمینی (ره) استفتایی را برای اهدای عضو صادر کردند و بر اساس این استفتا جان بسیاری از انسان ها نجات یافت و ۹ سال بعد قانون آن توسط مجلس تصویب شد.

وی اضافه کرد: اهدای عضو سنت بسیار پسندیده ای است که باید همه مردم در نجات جان انسان ها از فردی که دچار مرگ مغزی شده اند، مشارکت داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستایش

      چرا دروغ من تو بیمارستان کار میکنم دارم میبینم ديگ.

    • وانک علا خلق عظیم

      تواین وضع اقتصادی سخت بعید نیست کسی بخاطر گرسنگی خانوادش دست به هرکاری میزنه واقعآ وضعیت موجود خیلی سخت شده و مسئولان نامحترم دشمن ملت شریف وولایتمدار ایران شدند واین یک خیانت بزرگ به ملت انقلاب وشهدای انقلاب است حرفهای أمام خمینی کجاست فراموش کردی ناروحانی

      پاسخ ها

      • زمینپیما

        فروش کبد در کشور تکذیب شد. خب فروش کلیه .چی شد.اینم که فعلا تکذیب نشده .یعنی واقعیت داره .فروش دل و قلوه و قلب.وجگر چطور .؟ اینها که تکذیب نشده اند.پس واقعیت داره !!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج