جاباما
۸۵۹۴۷۹
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

بیرانوند: جو تبریز مرا به یاد جام جهانی انداخت

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما از هر نظر که فکرش را کنید، عالی است. دفاع خیلی خوب و عملکرد فوق العاده‌ای داریم.

خبر ورزشی: علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در تبریز، روز عجیبی را سپری کرد. اتفاقاتی برایش رقم خورد و شعار‌هایی شنید که هر کسی را برآشفته می‌کرد، اما با خواندن حرف‌های بیرانوند، متعجب می‌شوید:

*بازی با تراکتور هم تمام شد. شرایط را چطور دیدی؟

من می‌خواهم از مردم خوب تبریز تشکر کنم. ما روز سه‌شنبه به تبریز رسیدیم و در تمام این مدت در هتل و مسیر، هیچ اتفاقی برای‌مان رخ نداد و همه چیز عالی بود.

*واقعا؟!

بله جو تبریز به‌خصوص زمانی که از هتل به سمت استادیوم می‌رفتیم، مرا به یاد حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و شرایط آنجا انداخت. جو فوق العاده‌ای بود. بابت ساختن چنین جوی، به هواداران تبریزی تبریک می‌گویم. من که روز بسیار خوبی را سپری کردم.

بیرانوند: جو تبریز مرا به یاد جام جهانی انداخت

*اما به نظر می‌رسید علیه تو شعار‌های زیادی سر داده شد؟

من که چیزی نشنیدم. باور کنید، هیچ توهینی را نشنیدم!

*شیشه اتوبوس تان را هم شکستند!

نه، آن هم موضوع خاصی نبود که بخواهیم در موردش بحث کنیم. احتمالاً سنگی از دست کسی در رفت و به شیشه اتوبوس برخورد کرد.

*به نظر می‌رسد شوخی می‌کنی؟

نه اتفاقاً کاملاً جدی حرف می‌زنم. مردم تبریز رفتار بسیار خوبی با ما داشتند. اگر اتفاقی هم افتاد، کاملاً طبیعی بود زیرا آن‌ها دل‌شان می‌خواست تیم خودشان برنده باشد و به همین علت از تراکتور حمایت کردند. تیم‌شان هم عقب بود و در آن دقایق، گاهی اتفاقات دیگری هم می‌افتاد. مثلاً ما بازی را نگه می‌داشتیم و این موضوع باعث عصبانیت هواداران می‌شد. به هر حال به تراکتور و هوادارانش بابت روز فوتبالی‌ای که ساختند، تبریک می‌گویم.

*بگذریم؛ بازی را چطور دیدی؟

بازی هم انصافاً خوب بود. البته ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و با این سه امتیاز، خیال همه را راحت کنیم ولی غافلگیر شدیم. آن‌ها در خانه، همه مدعیان را شکست دادند و از استقلال، سپاهان و پدیده امتیاز گرفتند و شرایط بسیار خوبی داشتند که این موضوع کارمان را سخت می‌کرد ولی با گلی که زدیم، همه چیز عوض شد. در ادامه هم عملکرد خوبی داشتیم و بازی را کنترل کردیم. در نیمه دوم هم چند موقعیت خلق کردیم و در نهایت گل خوردیم که با این حال باید از تساوی راضی باشیم.

*به نظر می‌رسید بابت کارت زردی که گرفتی، درگیری‌هایی در تیم تان به وجود آمد. موضوع چه بود؟

در دقیقه ۴۵، وقتی توپ به اوت رفت، من باید بازی را شروع می‌کردم، اما تصمیم گرفتم برای چند ثانیه وقت تلف کنم. همان زمان، امید عالیشاه استارت زد و به سمت دروازه حریف رفت تا جای‎گیری کند و منتظر توپ بود، اما در آن لحظه، من بودم که باید تصمیم به شروع بازی می‌گرفتم و می‌گفتم چه زمانی بازی را پیگیری خواهم کرد.

می‌خواستم چند ثانیه به قول فوتبالی‌ها، بازی را بخوابانم. همان زمان، برانکو هم ناراحت شد، چون امید خیلی زود حرکت کرد و منتظر توپ بود و برانکو هم انتظار داشت توپ را به عالیشاه بدهم. به همین علت هم عالیشاه عصبانی شد هم برانکو، اما مشکلی نبود. خودم هم عصبی شدم که باید همین‌جا از عالیشاه عذرخواهی کنم. از طرف دیگر داور فکر کرد دنبال اتلاف وقت هستم که کارت زرد هم داد.

*بار دیگر در یک بازی مهم گل خوردید، عملکرد خط دفاع می‌بینی؟

تیم ما از هر نظر که فکرش را کنید، عالی است. دفاع خیلی خوب و عملکرد فوق العاده‌ای داریم. در مورد گل هم باید بگویم روی یک پرتاب اوت، تمرکزمان را از دست دادیم. روی این صحنه‌ها کار کرده‌ایم و همه می‌دانستند وقتی تیم مقابل به دنبال پرتاب اوت بلند است، باید روی تیر دوم، بازیکن داشته باشیم. اوت بلند وقتی به محوطه جریمه می‌رسد، با ضربه سر به سمت تیر دوم می‌آید و به همین علت باید در آن منطقه بازیکنان بیشتری می‌گذاشتیم که غافلگیر شدیم و گل خوردیم؛ همین. در طول بازی، عملکرد همه بازیکنان عالی بود و فقط یک اشتباه داشتیم.

*و این روند مساوی‌ها نگران‌کننده نیست؟

بله، از این اتفاق ناراحتیم، اما حالا ببینید که مساوی‌ها چقدر به دردمان می‌خورد. اگر سپاهان و تراکتور را شکست می‌دادیم، باز هم باید مقابل ماشین‌سازی به پیروزی می‌رسیدیم ولی حالا هم شرایط فرقی نکرده و در واقع ما هم از این دو تیم، امتیاز گرفتیم و تحت هر شرایطی باید ماشین‌سازی را شکست بدهیم تا ان‌شا‌ءا... به قهرمانی برسیم.

*بازی با پاختاکور را چطور می‌بینی؟

تیم ما همیشه برای برد به میدان می‌رود و بازی خارج و داخل خانه برایش فرقی نمی‌کند. در ازبکستان هم دنبال کسب پیروزی هستیم و امیدوارم به خواسته‌مان برسیم تا کارمان به، اما و اگر نکشد. آنجا، محکوم به شکست هستیم و با اینکه فشردگی بازی‌ها، همه را خسته کرده ولی برای کسب پیروزی همه کار می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عشق فقط بیرانوند

      بیرانوند جوووووووووووونم تو عشق و افتخار ارتش سرخ هستید شما چه قهرمان بشید چه نشید پرچم ارتش سرخ همیشه بالاست ولی مطمئنم به احتمال ۹۹ درصد قهرمان میشید امید وارم بازی با پاختاکور برنده بازی بشید عشقم همکسم نفسم عزیزم

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        بپا یهو.... راستی قربون دماغ بی ریختشم بری عشقش نفسش همه کسش خخخ

        کمبود...

    • علی

      سلام، درود بر شرفت یوز ایرانی، معرفت در مقابل تو واژه ای ناچیزه، خوب هستی و خوب خواهی ماند، فقط آرزوی سلامتی و سربلندی برات دارم، داداش گلم...

    • بدون نام

      یا رب روا مدار که گدا معتبر شود
      گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود

    • بدون نام

      اهای نویسنده اقانگفتم اهای گفتم چون داری بااین مطالبت مردم ایران رابه جان هم میاندازی تفرقه افکنی کاربزدلان است نه نویسندگان بروکمبودتوازیه جای دیگه پرکن عغده ای بازم گلی به جمال بایراموند

    • چنگیز خان ۴۴۴۴

      منقار وند خیلی تلاش کردی خسته باشی وقت تلف کردن هم جواب نداد
      تا با پول های دزدی هدایتی پول بلیس یه جام دیگر بخره
      وعلی خوشحال شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج