۸۵۹۶۴۹
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

نرخ بلیت هواپیما گران نیست

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه نرخ بلیت هواپیما گران نیست و بلیت به مقصد مشهد از کرایه اسنپ هم ارزان تر است، گفت:‌ با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، تقاضا برای سفرهای خارجی کاهش پیدا کرده است به طوری که سال گذشته با کاهش ۲۰ درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

خبرگزاری ایلنا: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه نرخ بلیت هواپیما گران نیست و بلیت به مقصد مشهد از کرایه اسنپ هم ارزان تر است، گفت:‌ با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، تقاضا برای سفرهای خارجی کاهش پیدا کرده است به طوری که سال گذشته با کاهش ۲۰ درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

مقصود اسعدی سامانی درباره آخرین مذاکرات با ترکیه برای ارایه سوخت به ناوگان هوایی ایران در فرودگاه‌های این کشور اظهار داشت: پیش از اعمال تحریم‌های گذشته شرکت‌های هواپیمایی کشورمان در فرودگاه‌های ترکیه اقدام به سوخت‌گیری می‌کردند. اما پس از خروج آمریکا از برجام و تشدید تحریم‌ها، ترکیه هم اعلام کرد که امکان سوخت دهی به ناوگان ایرانی را ندارد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های سوخت رسان در فرودگاه‌ها ممکن است همکاری‌هایی با آمریکایی‌ها داشته باشند به همین دلیل از سوخت دهی به هواپیماهای ایرانی امتناع می‌کنند، گفت: البته در مذاکراتی که وزارت راه و شهرسازی با وزیر حمل و نقل و زیرساخت و هیات همراه آن داشته، ترک‌ها اعلام کرده‌اند در این باره به زودی نظرات عملی را اعلام خواهند کرد.

اسعدی سامانی در پاسخ به این سوال که آیا تحریم‌های سوختی باعث کاهش پروازهای ایران به مقاصد خارجی شده است، اظهار داشت:‌ پروازهای ایرلاین‌های ایرانی به مقاصد خارجی به دلیل تحریم‌های سوختی کاهش پیدا نکرده است و این تحریم‌ها نتوانستند جلوی انجام پروازهای خارجی ایرلاین‌های کشورمان را بگیرند. خوشبختانه هیچ یک از پروازهای ایرانی به دلیل تحریم‌های سوختی باطل یا کنسل نشده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: البته با توجه به شرایط اقتصادی جامعه تقاضا برای سفرهای خارجی کاهش پیدا کرده است به طوری که سال گذشته با کاهش ۲۰ درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

اسعدی سامانی با اشاره به قیمت بلیت هواپیما در بازار اظهار داشت: در حال حاضر قیمت بلیت هواپیما گران نیست و مسافران می‌توانند با ۱۳۰ هزار تومان بلیت مشهد را تهیه کنند که این رقم از کرایه اسنپ هم ارزان‌تر است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بازار سفرهای هوایی در ایام لو سیزن (کم سفر) است و نرخ بلیت هواپیما با کمترین نرخ به فروش می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما باید از سر کوچه شما بلیط ارزان رو بخریم ! چه رویی دارن ! مقایسه با اسنپ ! بی سلیقگیه ! باید با گوشت مقایسه میکردی . همه با گوشت مقایسه میکنن ، دکتر ، خودرو ، مسکن ،.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچی تو این مملکت گرون نیست همش کار دشمنه

    • بدون نام

      پس حالا چه بلیط هواپیما گران نیست به شتابیدبرای گران کردن بلیط هواپیما (طیاره سابق)چی به چیه.و یا مسافرین عزیز به خاطر ارزانی با اسنپ به مشهد مقدس مسافرت نمایند.

    • بدون نام

      دروغ میگن یه سری به قیمت ها بزنید بعد متوجه میشید که دروغگویی اصل کارشونه

    • بدون نام

      نرخ بلیت هواپیما برای دولتمردان اصلاحطلب گران نیست‌..‌..................،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج