۸۵۹۷۵۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آشوبی: پرسپولیس و استقلال محکوم به برد هستند

فرزاد آشوبی، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس و استقلال اگر قصد صعود از گروه خود را دارند در بازی فردا محکوم به برد هستند.

خبرگزاری میزان: فرزاد آشوبی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که قرار است فردا (دوشنبه) برگزار شود، اظهار داشت: الدحیل یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر آسیا است و آنها در بازی رفت هم نشان دادند که تیم قدرتمندی هستند.

وی افزود: اگر استقلال می‌خواهد کارش برای صعود از مرحله گروهی به اما و اگر نکشد باید با برنامه، با انگیزه و با استراتژی وارد زمین شود چون دیگر جای اشتباهی وجود ندارد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه آیا بازی با استقلال خوزستان محک خوبی برای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در اولین بازی بوده یا خیر، تصریح کرد: مجیدی در شرایط فعلی بهترین گزینه برای استقلال است. البته این تیم در لیگ برتر چندان بازی‌های دشواری حداقل روی کاغذ ندارد و نمی‌شود عملکرد او را با بازی‌های لیگ برتر ارزیابی کرد.

آشوبی ادامه داد: بهترین ملاک برای این کار لیگ قهرمانان آسیا است. شرایط در آسیا به کلی با لیگ برتر فرق می‌کند و معتقدم اگر مجیدی بتواند در آسیا خوب نتیجه بگیرد باید برای فصل آینده هم به او فرصت داد. حتی اگر مجیدی با استقلال در بازی با الدحیل هم نتیجه نگیرد اما تغییرات در تیم ایجاد شده باشد او را به عنوان سرمربی می‌توان حفظ کرد.

وی درباره دیدار فردای پرسپولیس ایران مقابل پاختاکور ازبکستان هم، خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم مثل استقلال محکوم به برد است. دو تیم اگر قصد صعود از گروه را دارند باید فردا از سد حریفان بگذرند تا در بازی پایانی با آرامش بیشتری وارد میدان شوند. پاختاکور تیم خوبی است و چند بازیکن ملی‌پوش دارد. این در شرایطی است که آنها میزبان هم هستند. پرسپولیس همیشه نشان داده از پس کارهای بزرگ برمی‌آید امیدوارم این بار هم اینگونه باشد. در حال حاضر غیرممکن برای نمایندگان ایران وجود ندارد و امیدوارم هر دو تیم نتایج مطلوبی بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس شاید ولی خدایی شیشتقلال به زور دارن بهش روحیه پول ملیاردی میدن حقش اصلا نیست ،پرسپولیس با ناداوری تو دو بازی السد و پاختاکور که دو گل آفساید بود حقشه بره بالا با ذوب آهن که تیمهای آسونی بهش خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج