۸۶۰۰۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مهلت استفاده خبرنگاران از طرح ترافیک سال ۹۷

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به اینکه حدود ۶ هزار نفر از اهالی رسانه برای بهره‌مندی از تخفیف ۹۰ درصدی طرح‌های ترافیک ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: مهلت استفاده از طرح‌های ترافیک سال ۹۷، برای خبرنگاران تا ۳۱ اردیبهشت خواهد بود.

خبرگزاری فارس: عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاران، اظهار داشت: حدود ۶ هزار نفر از اهالی رسانه شامل خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان برای بهره‌مندی از تخفیف ۹۰ درصدی طرح ترافیک در سامانه «تهران‌من»، ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: به حدود ۲ هزار نفر از این افراد طرح ترافیک تعلق می‌گیرد و مابقی ثبت‌نام‌کنندگان در صورتی که مدارک آنها مورد تأیید قرار گیرد کارت بلیت یکساله رایگان وسایل حمل و نقل عمومی ارائه خواهد شد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از برگزاری کمیته مربوطه جهت بررسی تخفیف سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران طی روز آینده خبر داد و گفت: در این کمیته موضوعات مختلف در این زمینه به ویژه سهمیه رسانه‌ها بررسی می‌شود.

سعیدیان‌فر در پایان اعلام کرد: مهلت استفاده از طرح ترافیک ۹۷ برای خبرنگاران تا ۳۱ اردیبهشت خواهد بود و بنابر این می‌توان گفت تا زمانی که طرح‌های ترافیک ۹۸ به خبرنگاران ارائه نشود این افراد می‌توانند از طرح‌های سال ۹۷ همچنان استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج