جاباما
۸۶۰۱۷۷
۲۵ نظر
۶۲۸۰
۲۵ نظر
۶۲۸۰
پ

حقایقی جالب در مورد کریس همسورث؛ ابرقهرمانِ چشم آبی

شاید در ظاهر این طور باشد که کریس همسورث راز‌های ناگفته زیادی نداشته باشد، اما این ستاره هالیوودی همراه با همسر و سه فرزند خود و علیرغم داشتن زندگی بسیار خصوصی اش چیز‌هایی نیز برای پنهان کردن دارد.

برترین ها: شاید در ظاهر این طور باشد که کریس همسورث راز‌های ناگفته زیادی نداشته باشد، اما این ستاره هالیوودی همراه با همسر و سه فرزند خود و علیرغم داشتن زندگی بسیار خصوصی اش چیز‌هایی نیز برای پنهان کردن دارد. ظاهراً او پس از موفقیت مجموعه «انتقام جویان» (Avengers) و به شهرت رسیدن به خاطر ایفای نقش ثور در این مجموعه فیلم‌ها خانه خود در مالیبور را ترک کرده و برای دوری از پاپاراتزی‌ها و داشتن یک زندگی بدور از هجان به بایرون بَی در استرالیا نقل مکان کرده است. او در مصاحبه خود با مجله ونیتی فِر در این باره چنین گفته است: «شما در لس آنجلس به نوعی ارتباط خود با واقعیت را از دست می‌دهید.

با خودرو خود از از خیابان می‌گذرید و به طور دائم همه چیزی که در آن نقش داشته یا نداشته اید به شما یادآوری می‌شود. خسته کننده است». چیز‌های زیادی در مورد کریس همسورث وجود دارد که شاید بسیاری از آن‌ها بی خبرند که تنها یکی از آن‌ها رقابت او با برادرانش است. این شما و این هم واقعیاتی جالب و گفته نشده در مورد جذاب‌ترین کریس جهان به انتخاب مجله People در سال ۲۰۱۹.

حقایقی جالب در مورد کریس همسورث؛ ابرقهرمانِ چشم آبی

او می‌خواست طراح مد و فشن باشد

امروزه ما کریس همسورث را با نقش ثور می‌شناسیم، اما اگر این بازیگر علاقه غریزی اصلی اش را دنبال می‌کرد شاید به هیچ عنوان وارد عرصه بازیگری نمی‌شد. در واقع علاقه به خیاطی باعث شد که او ابتدا بخواهد طراح مد شود. ظاهراً این مرد تنومند و خوش سیما که علاقه زیادی به کار‌های بیرون از خانه دارد و یک بار هنگام ماهیگیری در استرالیا با چاقو خودش را زخمی کرده، به همان اندازه که در نقش ثور با پتک خود خوب عمل می‌کند در کار دوزندگی و جادو کردن با نخ و سوزن نیز ماهر است.

به گفته خودش، کریس بیشتر کودکی خود را در منطقه «اوت بک» (Outback) در کنار پدرش که در مزرعه‌های پرورش گاو کار می‌کرد گذرانده است. پس انداز‌ها و صرفه جویی‌ها باعث شد که خانواده او بتوانند مقدار قابل توجهی پول جمع کنند، اما همچنان در مورد هزینه‌های زندگی نگرانی‌هایی وجود داشت. از آنجایی که خانواده کریس توانایی خرید لباس‌های باکیفیت بالا و گرانقیمت برای خود را نداشتند، کریس تصمیم گرفت خودش لباس هایش را بدوزد. این علاقه او عمر بسیار کوتاهی داشت.

حقایقی جالب در مورد کریس همسورث؛ ابرقهرمانِ چشم آبی

او خود در این باره چنین گفته است: «به یاد دارم که برخی الگو‌های دوزندگی را خریده یا بدست می‌آوردم و سعی می‌کردم شلوار و این جور چیز‌ها ببافم. اما فکر نمی‌کنم که در این کار موفقیت چندانی کسب کرده باشم».

رقابت با برادرانش نزدیک بود به نوعی او را به کشتن بدهد

اگر شما نیز گاهی اوقات برادران همسورث را اشتباه می‌گیرید تنها نیستید. برادران کریس، لیام و لوک همسورث نماد و خلاصه خوش چهرگی در هالیوود هستند و بسیار غیرمنتظره است که آن‌ها به یک اندازه مشهور نیستند. این سه در طول دوران نوجوانی خود با رقابت بزرگ شدند، بخصوص بین کریس و برادر کوچکترش لیام. در مصاحبه‌ای با دیلی میل، لیام همسورث که سابقه بازی در فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» (Hunger Games) را در کارنامه دارد تایید کرده که رقابت بین او و کریس گاهی اوقات به خشونت کشیده می‌شد: «رقابت ما در دوران کودکی کمی شریرانه بود، کمی شبیه بازی‌های گرسنگی و آسیب‌هایی با سلاح‌ها داشتیم».

حقایقی جالب در مورد کریس همسورث؛ ابرقهرمانِ چشم آبی

در یکی از این رویارویی ها، این دو در آشپزخانه بر سر یک توستر دعوا می‌کنند که ناگهان لیام یک چاقو برداشته و به سمت کریس پرت می‌کند. دسته چاقو به پیشانی کریس می‌خورد: «اگر می‌خواستم با نوک دیگرش به او ضربه می‌زدم. این تنها یک پرتاب هشداری بود».

نزدیک بود کریس نقش ثور را به برادر کوچکترش واگذار کند

نزدیک بود ظاهر ثور تفاوت‌های زیادی به ثور کنونی داشته باشد یا دستکم علیرغم شباهت‌های ظاهری کریس و لیام همسورث می‌توانست کمی متفاوت‌تر باشد. قبل از اینکه کریس همسورث نقش ثور را برای خود تثبیت کند نزدیک بود برادر کوچکش در رقابتی دیگر برتری خود را به برادر بزرگ ترش ثابت کند. کریس در مصاحبه‌ای با ونیتی فر تصدیق کرده که اولین تست بازیگری او برای نقش ثور چندان راضی کننده نبوده است. با این وجود تست بازیگری لیام برای این نقش خیلی خوب پیش رفته و در جمع ۴ نفر نهایی قرار گرفت. درو گودارد و جاس ودون (کارگردان انتقام جویان) که هر دو در فیلم «کلبه‌ای در جنگل» (The Cabin In the Woods) با کریس کار کرده بودند از این که برادر کوچکتر توانسته عملکرد بهتری نسبت به کریس داشته باشد حیرت زده شده بودند.

حقایقی جالب در مورد کریس همسورث؛ ابرقهرمانِ چشم آبی

کریس خود در این باره چنین گفته است: «آن‌ها گفتند چرا اسم تو لعنتی در نفرات نهایی نیست؟ و من گفتم با من تماس نگرفته اند. آن‌ها گفتند این دیوانگی است و من با خودم گفتم اگر هر کدام از ما این نقش را بدست آورد خوب است و آن‌ها گفتند به هیچ وجه و آن شخص باید تو باشی.». وقتی که بار دیگر تست‌های بازیگری آغاز شد، جاس با کن [کن براناگ، مسئول انتخاب بازیگران]تماس گرفته و گفت به کریس یک شانس دیگر بده». به لطف نقش محوری در فرانچایز «انتقام جویان» کریس نتوانسته در پروژه‌های قابل توجه دیگری حضور داشته باشد. او در مورد کار‌های دیگر خود چنین گفته است: «چند فیلمی که هیچ کسی اهمیتی به آن‌ها نمی‌دهد».

هدف اول او از بازیگری پرداخت هزینه خرید خانه پدر و مادرش بود

هدف کریس همسورث از ورود به عرصه بازیگری کمک به پدر و مادرش بعد از یک سری مشکلات مالی بود. کریس در مصاحبه‌ای در این مورد چنین گفته است: «ما با پول بسیار کمی بزرگ شدیم و اینکه به عنوان یک بچه هر هفته به صحبت‌های پدر و مادرم در مورد هزینه‌ها گوش می‌دادم درمانده شده بودم و نوعی فشار را روی خودم حس می‌کردم. با خودم گفتم کاری که باید بکنم این است. باید پول دربیاورم و هزینه خانه آن‌ها را بدهم. پس با خودم فکر کردم بازیگر خواهم شد و در اوج بی تجربگی به این دنیا وارد شده و شروع به دادن تست بازیگری کردم».

حقایقی جالب در مورد کریس همسورث؛ ابرقهرمانِ چشم آبی

او بعد از اینکه فهمید برادرش، لیام، برای بازی در سریال خانوادگی «همسایگان» (Neighbours) هفته‌ای ۹۰۰ دلار دستمزد می‌گیرد تصمیم گرفت او نیز وارد این عرصه شود. بدین ترتیب کریس در ابتدا در سال ۲۰۰۲ نقشی بسیار کوتاه در یک اپیزود از سریال «همسایگان» بدست آورد، اما در سریال خانوادگی «خانه و دورتر» (Home and Away) در نقش کیم هاید موفقیت بسیار بیشتری کسب کرد. این روز‌ها این بازیگر کار‌هایی بسیار بیشتر از پرداخت قسط‌های خانه پدر و مادرش می‌تواند انجام دهد. در هنگام نوشتن این مطلب، کریس در یک عمارت بسیار بزرگ ۹ میلیون دلاری در بایرون بَی استرالیا زندگی می‌کند.

کریس در برنامه «رقصیدن به ستارگان» نیز حضور داشت

برنامه تلویزیونی «رقصیدن با ستارگان» (Dancing with the Stars) معمولاً به عنوان یک برنامه برای بازگشت ستارگان فراموش شده به شهرت مورد توجه قرار می‌گیرد و خیلی غیرمعمول است که ستاره‌ای مشهور و جوان مانند کریس همسورث در چنین برنامه‌ای حضور یابد. اما حضور در نسخه استرالیایی این برنامه باعث شد که کریس همسورث که تنها به خاطر بازی اش در سریال خانوادگی «خانه و دورتر» شناخته می‌شد رفته رفته به یک ستاره طراز اول تبدیل شود.

حقایقی جالب در مورد کریس همسورث؛ ابرقهرمانِ چشم آبی

کریس همسورث در سال ۲۰۰۷ دنیای سریال‌های خانوادگی استرالیا را رها کرده به ایالات متحده آمد. او همانند شخصیت کیم هاید که از چندین حادثه بد جان سالم به در برده بود نمی‌خواست با ناامیدی در هالیوود روبرو شود، اما این جاس ودون بود که با انتخاب او برای فیلم ترسناک «کلبه‌ای در جنگل» در سال ۲۰۰۹ کریس را به هالیوود معرفی کرد. نه تنها موفقیت این فیلم باعث مورد توجه قرار گرفتن کریس شد بلکه ودون، همانطور که در گزینه‌های قبل اشاره کردیم، باعث شد که نقش ثور در مجموعه فیلم‌های «انتقام جویان» به کریس برسد.

کریس پس از فیلم «پیشتازان فضا» نزدیک بود دست از بازیگری بکشد

کریس همسورث برای بدست آوردن یک نقش خوب سینمایی در لس آنجلس مدت زیادی منتظر نماند. او مدت کوتاهی پس از ورود به ایالات متحده نقش پدر کاپیتان کرک در فیلم «پیشتازان فضا» (Star Trek) به کارگردانی جی جی آبرامز را بدست آورد. با این وجود به نظر می‌رسد که بازی در این فیلم برای همسورث تجربه موفقی نبوده و پس از آن بود که وی می‌خواست بدون اینکه شانس واقعی خود را در هالیوود امتحان کند به استرالیا بازگردد.

حقایقی جالب در مورد کریس همسورث؛ ابرقهرمانِ چشم آبی

علیرغم اینکه فیلم «پیشتازان فضا» توسط یکی از مشهورترین کارگردانان هالیوودی ساخته شده و سایت روتن تومیتوز نیز نمره ۹۴ درصد را برای آن در نظر گرفته بود، اما همسورث همچنان به دنبال یک نقش بسیار بزرگ بود. اما دیگر کسی برای پیشنهاد بازی کردن در فیلم با او تماس نگرفته و رفته رفته افسردگی به سراغ ستاره «انتقام جویان» آمد. او حتی مدتی به این فکر کرد که نقشش در سریال «خانه و دورتر» را پس بگیرد. کریس خود در این باره چنین گفته است: «نزدیک بود بروم. بیشتر و بیشتر نگرانی به سراغم می‌آمد تا جایی که نمی‌توانستم این انرژی را کنترل و یا استفاده کنم. همه چیز به ضرر من پیش می‌رفت».

با این وجود، با ایده پرداخت بدهی‌های مربوط به خانه پدر و مادرش، او قبل از کریسمس ۲۰۰۸ برای آخرین تست بازیگری خود حاضر شد. اگر این یکی را از دست می‌داد دیگر شکست خورده و سر به زیر به خانه اش در استرالیا باز می‌گشت. خوشبختانه این تست بازیگری مربوط به فیلم «کلبه‌ای در جنگل» بود و بعد از آن نیز خودتان می‌دانید چه اتفاقی افتاد.

کریس همسورث و السا پاتاکی رابطه عاشقانه متفاوتی داشته اند

ظاهراً السا پاتاکی، همسر کریس و بازیگر فرانچایز «سریع و خشن» (The Fast and the Furious)، قبل از اینکه بازیگر نقش ثور از او خواستگاری کند جواب مثبت داده است. بر اساس شنیده‌ها این دو ابتدا از طریق یک مربی لهجه با یکدیگر آشنا شده و خیلی زود با یکدیگر ازدواج می‌کنند. همسورث در مورد ازدواج سریع خود چنین گفته است: «شهرت، مهمانی و رابطه با زنان چیز‌هایی بودند که از قبل در خانه انجام داده بودم وقتی که در سریال [خانه و دورتر]بازی می‌کردم».

حقایقی جالب در مورد کریس همسورث؛ ابرقهرمانِ چشم آبی

کریس و السا تاکنون دارای ۳ فرزند شده اند: دختری به نما ایندیا رُز و دو پسر دوقلو به نام‌های تریستان و ساشا. در این مدت، همسر اسپانیایی کریس همواره بیشترین حمایت را از کار‌های شوهرش داشته و حتی در فیلم برداری مجدد فیلم «ثور» در یکی از سکانس‌های آخر و با توجه به هم قدی او و ناتالی پورتمن نقش او را بازی کرد.

کریس به دخترش اجازه داد که تتوی او را طراحی کند

همسورث نه تنها در سینما یک ابرقهرمان است بلکه در زندگی شخصی اش نیز یک ابر پدر بوده و این موضوع را به اثبات رسانده است. او در مصاحبه‌ای گفته که در عوض کردن پوشک بچه هایش مهارت داشته و تاتو‌های زیبایش نیز این موضوع را تایید می‌کنند. او و همسرش تتو‌های مشترکی دارند که نام فرزندانشان در الفبایی رمزی را نمایش می‌دهد. او همچنین تصمیم گرفت یکی از طرح‌های تتو کشیده شده توسط دخترش را روی بازوی خود بکشد.

حقایقی جالب در مورد کریس همسورث؛ ابرقهرمانِ چشم آبی

ظاهراً کریس و یکی از دوستانش که در تتو‌های هندسی تبحر داشت سعی در طراحی یک تتو داشته اند که چیز جالبی به ذهنشان نمی‌رسد تا اینکه دختر کریس از خواب بیدار شده و علیرغم خواست پدرش به رختخواب باز نمی‌گردد. دخترک در آغوش پدرش نشسته و شروع به نقاشی کشیدن می‌کند و این گونه بود که یک تتو خارق العاده بوجود می‌آید. در ادامه این طرح بدون کوچکترین تغییری روی بازوی کریس نقش می‌بندد.

وزن کم کردن کریس همسورث برای فیلم «در قلب دریا» او را تندخو کرد

کریس همسورث از آن دسته بازیگرانی است که برای نقشش هر کاری می‌کند و تغییرات بدنی او برای هر نقشی می‌تواند بسیار متفاوت و شدید باشد. به همان سرعتی که کریس برای ایفای نقش ثور شروع به پرخوری کرد، از کالری‌های مورد مصرف خود نیز کاسته تا مانند یک گمشده گرسنه و نزار به نظر برسد. وی برای بازی در فیلم «در قلب دریا» (In the Heart of the Sea) بیش از ۳۳ پوند (نزدیک به ۱۵ کیلوگرم) از وزن خود را از دست داد.

حقایقی جالب در مورد کریس همسورث؛ ابرقهرمانِ چشم آبی

وی این کار را در مدت ۴ هفته در سال ۲۰۱۵ انجام داد که بسیار سخت‌تر از وزن اضافه کردن برای نقش ثور بود. رژیم غذایی دیوانه وار او که تنها شامل ۵۰۰ کالری در طول روز بود باعث شده بود که کریس اخلاق و رفتار تندی پیدا کند. او در این مدت تنها تخم مرغ آب پز و سالاد می‌خورد و دیگر هیچ. با این وجود این سختی‌ها باعث شد که وی بتواند به خوبی ظاهر یک فرد که ماه‌ها در دریا گرفتار شده را به تصویر بکشد. کریس خود در این باره چنین گفته است: «برای اینکه که عدالت را در مورد داستان انجام دهیم باید به شکلی رنج می‌کشیدیم و ما نیز این کار را کردیم. به عبارت دیگر به بازی زیادی نیاز نبود. ما درمانده بودیم».

منبع: nickiswift

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه جالب بود مرسی

    • sana

      عشق

    • mahsa

      خیلی جذابه. خوشبحال زنش

    • بدون نام

      بنظرم کریس از همه برادراش جذابتره

    • صباا

      مگه جذاب تر از این مرد هم هست
      خدااااا :)

    • مرگ بر نرسالاری

      اه اه اه نخند حالم بهم خورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم

    • بدون نام

      راجب کریس ایوانز هم بزار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم

    • بدون نام

      لطفاً همین طور در مورد بقیه بازیگر های اونجرز هم بگزارید
      مخصوصا نام هیدلستون
      مرسی

    • علیرضا ناصری

      این آقا زیادم جذاب نیست که اینقدر خانم ها ازش تعریف کردند.از نگاه من تام کروز بهترینه که خودمم شبیه تام کروزم.
      با تشکر از سایت خوب برترینها دست شما درد نکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره دقیقا خود تام کروزی

      • بدون نام

        مسخره

      • بدون نام

        اون زن هایی هم که تو تعریف میکردی انچنان جذاب نیستنا!!!!

      • بدون نام

        سلیقه ها متفاوته.

      • Amir

        من پسرم و میگم که خیلی جذابه ویکی از بهترین بازیگرای منه و بعد اینکه شما آقای تام کروز نمیری این قدر جذابی تام ببیندت خودشو میندازه تو جوب

      • تام کروز خخخخخخخ

        سلام تام کروز چه خبرا باهات میخوام سلفی بگیرم

      • بدون نام

        هرکی به یکی علاقه داره ولی معنیش این نیست که به بقیه بگه بدن بدشم تو طرف دارای اونجرز ثور مقام بالایی داره

    • بدون نام

      ابر قهرمان چشم آبی!!!!!!!!!!!!!! چقدر اینها باید ظاهرشون رو بکوبند توی سر کشورهای دیگه. حالم بهم خورد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسود

    • بدون نام

      لیام خوشگل تره

    • بدون نام

      فقط اون یتیکه ی اخر بازی که بهش زنگ زده بودند.

    • maedeh

      عالیییی

    • بدون نام

      کی میدونه کریس 2020 فیلم ثور بازی می کنه من که اینجوری به گوشم خورده فکر کنم الانام درحال ضبط هسن

    • م

      اه اه حالم بهم خورد
      آقای علیرضا ناصری اگه تو شبیه اون کریس همسورث بودی
      تو این مقاله چه غلطی میکردی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج