۸۶۰۵۳۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

کمپانی: از پشت سرم می‌گفتند شوت نزن

وینسنت کمپانی که دیروز اولین گل فصل او، تیمش منچسترسیتی را به یک قدمی قهرمانی رسانده می‌گوید قبل از اینکه شوت بزند صدای چند نفر از هم‌تیمی‌هایش را شنیده که از او خواسته‌اند شوت نزند.

ورزش سه: دیشب منچسترسیتی یک هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر در حالی در خانه خود به مصاف لسترسیتی رفت که برای بازگشت به صدر جدول و برداشتن قدمی بزرگ به سوی قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت.

اما بازی تا دقیقه ۷۰ با تساوی بدون گل ادامه داشت، زمانی که وینسنت کمپانی، کاپیتان و مدافع سیتی که در این فصل حتی یک گل برای تیمش به ثمر نرسانده بود احساس کرد لحظه‌ای فرا رسیده که در نقش ناجی تیمش ظاهر شده تا از فرصتی که در اختیارش قرار گرفته حداکثر استفاده را ببرد.

کمپانی در این لحظه با شوتی سرکش که مثل موشک به سمت دروازه کسپر اشمایکل شلیک شد، از بیرون محوطه جریمه گوشه بالایی دورازه لستر را هدف گرفت تا کاری از دست اشمایکل بر نیاید تا سیتی با همین گل سه امتیاز حیاتی این بازی را به حساب خود واریز کند.

اما کمپانی بعد از بازی گفت زمانی که تصمیم به شوت زدن گرفته صدای هم‌تیمی‌هایش را می‌شنیده که از او می‌خواسته‌اند از آن فاصله شوت نزند و توپ را پاس بدهد.

کمپانی در این باره گفت:" من امسال گل نزده بودم ولی همیشه حس می‌کردم بالاخره لحظات بزرگی از راه می‌رسد که نوبت من است تا کاری بکنم و به تیمم کمک کنم. امروز هم وقتی تصمیم گرفتم شوت بزنم صدای خیلی‌ها را می‌شنیدم که می‌گفتند شوت نزن، شوت نزن. این در ذهنم نبود، واقعاً صدایشان را می‌شنیدم".

کاپیتان منچسترسیتی در ادامه گفت:" از شنیدن این صداها ناراحت شدم و به خودم گفتم صبر کن ببینم، من این همه زحمت نکشیده‌ام و تلاش نکرده‌ام که حالا بازیکنهای جوان به من بگویند شوت بزنم یا نزنم. این بود که تصمیم را گرفتم و توپ را شوت کردم. فقط می‌خواهم این را هم اضافه کنم که من در تمرین‌ها گلهایی مشابه گل امشب زده بودم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به تو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله

    • بی نام

      احتمال زیاد این گل حساس بهترین گل فصل جزیره بشه، عالی بود دمت گرم کمپانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج