۸۶۱۳۵۶
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

حاجیلو: طارق نمی‌داند استقلال چه تیمی است!

سرپرست تیم استقلال گفت: فرهاد مجیدی بی دلیل آن حرف‌ها را درمورد طارق نزده. من فکر می‌کنم طارق نمی‌داند که استقلال چه تیمی است وگرنه این رفتار‌ها را در آن انجام نمی‌داد.

خبرورزشی: اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال اعلام کرد طارق همام نمی‌دانم در چه تیم بزرگ و پرطرفداری بازی می‌کند به همین دلیل است که بعضی مواقع چنین کار‌هایی را انجام می‌دهد. با سرپرست آبی‌ها در آستانه دیدار حساس مقابل نفت آبادان صحبت کردیم.

مقابل الدحیل قطر به تساوی رسیدید و حذف شدید.

واقعا حیف شد. تیم ما پتانسیل صعود را داشت. اگر در بازی رفت مقابل الدحیل قطر بهتر کار می‌کردیم شاید الان یکی از تیم‌های صعودکننده بودیم. به هر حال این اتفاق برای ما پرسپولیس افتاد و باید تلاش کنیم که فصل آینده آن را جبران کنیم.

فکر می‌کنید چه عواملی باعث شد که دو تیم سرخابی از آسیا حذف شوند؟

به هر حال امکانات تیم‌های عربی از ما بیشتر است و همین باعث می‌شود تا آن‌ها پیشرفت کنند، اما این را هم در نظر بگیرید که تیم‌های ایرانی همیشه در هر مسابقه‌ای بهترین شرایط را دارند، اما این بار این اتفاق نیفتاد.

خیلی‌ها می‌گویند استقلال از نظر بدنی مشکل دارد. شما هم موافقید؟

به نظر من استقلال از دقیقه ۷۰ به بعد افت می‌کند و به همین دلیل است که مقابل الدحیل هم گل دریافت کردیم. امیدوارم این چند بازی را هم به سلامت پشت سر بگذاریم و بابت مسائل بدنی ضربه نخوریم.

بازیکن عراقی شما طارق هم به دلیل بی انضباطی از تیم کنار گذاشته شد.

فرهاد مجیدی بی دلیل آن حرف‌ها را درمورد طارق نزده. من فکر می‌کنم طارق نمی‌داند که استقلال چه تیمی است وگرنه این رفتار‌ها را در آن انجام نمی‌داد. استقلال تیمی است که دو ستاره روی پیراهنش دارد و اکثر تیم‌های آسیایی از رقابت با آن ترس دارند. فعلا که وی در اختیار باشگاه است تا در موردش تصمیم گیری شود.

این روز‌ها شایعات زیادی هم در مورد تغییر سرپرست تیم شنیده می‌شود.

از ابتدای فصل این شایعات وجود دارد. من زمانی که در بیمارستان بستری بودم به فتحی گفتم جای من نیرو بیاورد، اما ایشان قبول نکرد. من هیچ وقت در استقلال دنبال پست و مقام نبودم. کل دوران فوتبالم را در این تیم بودم و به همین دلیل است که هیچ وقت منتی هم بر سر آن نمی‌گذارم. آرزویم همیشه موفقیت استقلال بوده و چه باشم و چه نباشم دوست دارم این تیم موفق شود. به هر حال ما به این شایعات عادت کرده ایم.

شنبه باید در هوای گرم آبادان به مصاف نفت آبادان بروید.

نفت در پنج هفته اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته است. آن‌ها حتی در همین بازی اخیر هم توانستند یک برد باارزش را به دست بیاورند. ما هم برای این که از صدر جدول فاصله نگیریم و فاصله امتیازهایمان هم بیشتر نشود محکوم به برد هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزرگمردمودب....بعنوان هوادارپرسپولیس ازنحوه بیان شما همیشه لذت بردم..ان شالله سالم باشید.

    • بدون نام

      چرا اتفاقا طارق فهمیده استقلال یک تیم در پیتی هست که در آن نقش دروازبان بیشتر از سرمربی هست و دروازه بان پنالتی زن تیم را معرفی میکند ،دروازه بان سرمربی اخراج میکنه خلاصه همه چی رو فهمیده.

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      دقیقا میداند چه تیمی ست وبه کجا آمده ،مارگزیده که نباید دوبار از یک سوراخ گزیده شود .تجربه ی جاسم کرار را که داشتید . بازیکنان عراقی ضعف فرهنگی شدیدی دارند وازقافله ی تمدن و پیشرفت های بشری جا مانده اند نمونه ی بارزش در کربلا قلب تشیع برای ذوب آهن رخ داد . البته منهای بشار رسن و هوار ملامحمد که هم در پرسپولیس وهم در استقلال توپ زد ،درپرسپولیس بی نظمی ایجاد نمی کردند که حتما قرارداد محکم ،تنبیهات انضباطی ،مدیریت قوی و سازماندهی اصولی و کارآمد ونظارت همه جانبه برآنان دخیل بوده است ..در استقلال هیچی سر جای خودش نبوده وحالا که یکی از جنس خودشان بنام فرهاد مجیدی قبول مسیولیت کرده ومایه هایی از مدیریت وقاطعیت وپرستیژ که لازمه مربیگری است،رادارد اگر بگذارند و آزادی عمل داشته باشد نظم و دیسیپلین بر شاکله ی تیم حکمفرما می شود و راه های موفقیت را می تواند بپیماید ،اکر بگذارند ومعاون ،پیشکسوتان ،هییت مدیره ،سرپرست و.....هرروز مصاحبه نکنند و آرامش تیم وتمرکز مربی و بازیکنان را برهم نزنند .

      پاسخ ها

      • کامران

        اتفاقا ضعف فرهنگی تو بازیکن های ایرانی بیشتر نمود داره، طارق هافبک خوبیه اندازه دو نفر هم تلاش میکنه ولی بازیکن خارجی برای پول بازی میکنه از بچگی هم استقلالی یا پرسپولیسی نبودن، پولشون دیر بشه به هم میریزن، مثل بویان مثل پروپیئچ مثل اون مراکشی استقلال یا آفریقایی های پرسپولیس یه کم قدیم تر. استقلال و پرسپولیس هر قدر بزرگ باید با کادر فنی و بازیکنان سر مسائل مالی خوش قول باشن

    • محسن عبدالهی

      خخخخخخخ .... تیمی هست که یک ریال نمی ارزد

    • ناشناس!

      خودتون زیاد گنده اش کردید! وگرنه همام از کجا بدونه!

    • سلطان

      می گه تیمهای آسیایی از روبرو شدن با استقلال می ترسن
      هههههههه
      آره مخصوصا العین

    • بدون نام

      مجیدی هم نمیداند مربی چه تیمی شده فکر میکنه مرسی تیم فوتبال مدرسه شده همه را جریمه یا اخراج میکند

    • تاج کبیر. چهار فینال دوقهرمانی آسیا

      چرا جلوی سرمتن علامت ! تعجب گذاشتی؟ مگ دروغ میگه؟ طبق آمار و جامها استقلال بزرگترین تیم ایرانه چ بخاید چ نخاید. لنگیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج